![]() |
Brainpower - Verschil moet er zijn
Iemand die hem al heeft geluisterd? Ben nu bezig en ik kan nog geen oordel vellen. Er staan iiig veel meer tracks op dan z'n debuut. Mijn mening horen jullie nog...
Tracklisting van Verschil Moet Er Zijn! 01. De Premiere 02. Voel De Vibe 03. Belgische Wafels (feat: Krewcial en Candy Dulfer) 04. Luister Dan 05. Alles Of Niets 06. Met Jou 07. Alleenzaam 08. Iedereen Is baantie 09. Dansplaat 10. Omgekeerde Wereld 11. Schreeuwetuit 12. Brainsirene 13. Cathy (feat: Henny Vrienten) 14. Gangsta Lee 2 15. Aan Z 16. Breinstein |
ik kan m nergens vinden! :( :mad: (op internet dan ;))
|
Citaat:
|
ik ben er wat van aan het downloaden zodat ik het dadelijk weer kan verwijderen want dat doen wij allemaal omdat het anders illegaal is he :)
ik zal dadelijk wel mijn mening de gexte geven |
ik heb 'm gedeeltelijk gechecked en tot nu toe klinkt ie goed ;) alles of niets vind ik erg vetjez in iedergeval!
|
jah, ik had m ergens gevonden op internet, maar 't downloaden lukt niet helemaal goed:(
|
Citaat:
(sorry ik moest even ;) ) |
Citaat:
|
Ik heb de cd nog niet geluisterd.. maar misschien ga ik hem aanschaffen want ik vind Brainpower leuk! Van dansplaat word ik zoooooo vrolijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hem ff snel gehoord... klinkt goed..
|
de premiere is vet :)
aan andere nrs benk nog niet echt toegkomen |
Ik heb de cd vandaag gekocht, en vind hem top (y) . Alleenzaam en belgische wafels rulen! :D
|
Citaat:
ik heb hem gedownload (gewoon @ AG) maar ga hem deze week wel kopen. aanraders: de premiere aan Z (met stip) cathy schreeuwetuit iedereen is baantie omgekeerde wereld alles eigenlijk, behalve dansplaat. :) |
Citaat:
ik bedoel ok het is niet een nummer met inhoud maar een heel album hoeft toch ook niet te serieus te zijn..het is ook wel leuk om je album een beetje te combineren en dat nummer is lekker voor een feest gisteren ook draaide TLM dansplaat en mixte die met allerlei shit..echt dope vind ik en veel andere nrs van brainpower zijn niet echt toepasselijk voor een feest, de serieuze dan Rat |
vind dansplaat ook wel lekker klinken...
aanraders: premiere belgische wafels luister dan aan Z alles of niets omgekeerde wereld rest is ook wel zwaar oke, behalve cathy en alleenzaam, die 2 vind ik wel wat minder... |
Brain power roeleert zwaar mensen, ik ben laatst naar optrede geweest zwaar goed, in BIBELOT DORDRECHT(aanrader).
dat nummer met Nas is trouwens zwaar relaxed, en verschil moet er zijn is de NR.1 album van de hele wereld en omstreken(allemaal magisch, dat was een citaat van bassie). mzzls |
concert enschede wa slijper :P
01. De Premiere -->wel aardig 02. Voel De Vibe --->SUPER!! 03. Belgische Wafels (feat: Krewcial en Candy Dulfer) -->mooi door belgische accent 04. Luister Dan -->ken ik niet :S 05. Alles Of Niets --->wel arrdiog 06. Met Jou -->ken ik niet 07. Alleenzaam -->ken ik niet 08. Iedereen Is baantie -->werl aardig 09. Dansplaat -->te vaak gehoord 10. Omgekeerde Wereld --->SUPER TEXT!!! 11. Schreeuwetuit -----.>MATERZZZZ NUMMER@!! 12. Brainsirene -->kenk niet 13. Cathy (feat: Henny Vrienten) -->goed 14. Gangsta Lee 2-->haha deze is alchen en goed 15. Aan Z ---> samen met schreeuwteuit en voel de voibe beste van de cd |
Ik heb de meeste nummers van die album nu gedowned en ik vind het erg cool. :)
|
Met Jou vind ik een heel vet nummer.
Eigenlijk de beste van zn hele album, vind het lekker klinken. Geloof een Michael Jackson sample ofzo |
bah wat een rotmuziek, ik vin het gewoon voor geen meter klinken he, getver en dansplaat en die andere breezer zijn nog het ergst van al.
positief puntJE: WAT hij zingt wil nog wel eens ergens over gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |