![]() |
canon
Topic van 2003 toch wat te oud blijkbaar :rolleyes: :P Dus, bij deze
Heeft iemand van jullie ervaring met de Canon EOS 3000? Ik heb nl een 'aangeboden' gekregen en weet niet goed wat ik ermee moet.. Of hij goed van kwaliteit is , en je er toch wel aritstieke foto's mee kan maken? enz.. Alle info en ervaringen van harte welkom:P + Wat is zo'n toestel 2e hands ongeveer waard? ( evt inclusief draagtas en telelens ) |
Tussen de 100 en 200 euro.
En ja, SLRs als de 3000 van Canon zijn de betere camera's. Niets mis mee. |
Ik heb laatst (ook via Marktplaats) een Canon EOS 3000N gekocht, en ben er echt heel blij mee! Bevalt goed, ik heb ook met draagtas en extra lens erbij gekocht.
Ik had hem voor €150,00 gekocht. Ik heb er al vele rolletjes mee vol geschoten, de foto`s zijn ook prima (niet allemaal, maar dat ligt dan weer aan mij ;) ) Je kan er heel veel mee doen, je verveelt je er zeker niet mee :D Kwaliteit is uitstekend, iig bij mijn camera. En ik vind zelf dat je veel keuze hebt en zelf veel kan instellen, maar misschien kan je eerst bij diegene langsgaan en beetje uitproberen hoe het werkt. Ik weet niet hoeveel ervaring je met camera`s hebt, maar het is goed als je m eerst zelf bekijkt. Als je vragen hebt hoor ik het wel! :) |
Citaat:
Ik bedacht me alleen dit; voor zover ik weet is die camara een 3000, en niet 3000N. Ik weet verder niet of daar verschil in zit? Maar jij bent dus iig a tevreden:) Hij heeft er een telelens bij maar die wil hij waarschijnlijk niet verkopen.. dat is wel heel jammer want denk dat je daar toch ook nog flink wat voor betaald. maar he, hij zei nog "special price for you"dus komt wel goed :) |
Citaat:
Mag ik vragen hoeveel hij ervoor vraagt? En anders moet je op marktplaats kijken voor die telelens, koop je die los voor een klein prijsje ;) |
Citaat:
Ja dat dacht ik dus al, dat het alleen de kleur was. ( de mijne is idd zwart ) Ik weet niet wat hij ervoor vraagt... Ik ben zelf ook heel benieuwd. Ik ga hem straks eens mailen.. En nu ga ik op zoek naar een telelens. |
En en en ? :p :o
|
zie je berichten :) ( Sorry voor late reactie, ik kijk nooit zo naar mn priveberichtjes blijkbaar :P )
|
heeft iemand misschien ook ervaring met de Kodak Easyshare Z740?
http://www.nl.bol.com/intershoproot/.../2/1510238.gif optische zoom vind ik belangrijk en de Z740 heeft 20x OZ verder 5 MP verder is ie bij bol te koop voor 264,95 Hij LIJKT me goed, maar Is dat ook zo??? Dat is de vraag aan ( een ) jullie... :) ( k ben toch maar niet voor een analoge gegaan want kost me al bij al toch veel meer geld.. ) Alsvast bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |