![]() |
Laat jij jezelf later straktrekken?
Als de eerste rimpeltjes opdoemen?
Geef je er geen zak om, of plan je een bezoekje bij een Gooise portemonneezuiger? |
nee want er is niks mis met oud worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
strak als die panty van je moeder :)
|
Ik laat later als ik zes baby's heb gepoept mijn vagina dichtnaaien.
|
geen geneuk meer voor jou
ot: nee want ik hou niet van naalden |
Ik word een lekkere,oude, grijze, wijze man met rimpels, dus ik heb dat niet nodig.
|
Ik heb het ook over tetvergrotingen e.d. aangezien die ook gaan hangen totdat je er met je knieën tegenaan komt.
|
Ik wil niet uitzakken en hangb00bs vind ik om te gillen. Daarom is het misschien een idee om de rock 'n roll dood te bewerkstelligen. :)
|
als mijn haar gaat uitvallen, laat ik het net zoals ons aller gerard joling doen. :)
|
ja ik hoop gewoon dat ik dood ga voor het begint te zakken (y)
|
Citaat:
|
ik ben toch al aan het ontbinden voor dat zich voor zou doen dus ik maak me er niet druk om
|
Ik las 3x startrekken en kreeg daar vreemde visioenen bij.
Iig. Ehm. Ik zeg wel van niet, maar ik ontken nu ook dat ik nog ouder zal worden. Iig, mocht ik in de verleiding komen, hoop ik dat ik mezelf nooit tot een karikatuur zal laten verworden. Maar eigenlijk zie ik mezelf het geld er echt niet aan uitgeven. Al zal ik misschien mijn borsten laten verstevigen, die zijn nu eenmaal groot en de zwaartekracht doet vanzelf zijn werk. Overigens, feli aan Lepra! |
fanx
|
ik las ook startrekken, en ik moest denken aan enge dingen met 3 hoofdden en veel haar.
ot: nee. |
Als ik oma ben wil ik er ook wel uit zien als een oma niet als een of andere strakgetrokken barbie pop :s.
|
Citaat:
als ik toch oud moet worden, dan wel als een echte oude toffe oma met rimpels en grijs permanentje enzo. (y) |
Citaat:
|
ja ik wel, zodra ik rijk ben
even wachten dus |
Nee.
|
Citaat:
maar dan wel als je vroeg kaal begint te worden dus niet op je 65ste ofzo, dan mag het wel (Y) |
wel als mijn boobies gaan hangen (y) maar dan geen boobjob ofzo
ohja en ik wil mijn wallies ook laten doen :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb twee opties
- of alles strak laten trekken en upliften zodat ik er een beetje uit blijf zien - of voor m'n vijftigste zelfmoord plegen rimpels passen niet bij m'n levensvisie. |
Doodgaan voor je 30ste is hardcore \m/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg dan moeten we een forummeet houden(Y) teh 1337 apocalypse(Y)
|
|
Citaat:
|
ey, als je uiteengreten wordt kun je bij iedereen zijn man(Y)
|
Citaat:
|
nee dat vind ik maar eng en het ziet er niet uit. ik wil later wel om en met mn rimpels kunnen lachen.
|
neeuh k heb nu al amper geld over laat staan dan voor enge operaties, k wil gewoon n lelijk oud omaatje worden of vroeger doogaan, veel simpeler
|
ik las ook startrekken en ik vond het maar een rare vraag :confused:
enehm, ontopic: wel als ik van die hang bang tieten die je weg kan schieten krijg :) |
HEISEN
zoiets ja |
Wat is er ooit gebeurd met normaal oudworden? Straks worden de lieve vrolijke, koekjes-bakkende-oma een bedreigde diersoort! Ik wil net worden als mijn tante jozien! Oud, actief en zelfstandig en gelukkig!
|
Citaat:
|
ik vind er helemaal niks mee
facelifts, boobjobs, botox. als het bij mij niet meer mooi is en ik het geld ervoor heb zou ik best iets bij laten werken :cool: |
ik wil ooit nog een keer mijn love handles laten wegzuigen.
hoe ik ook lijn of fitness, ze blijven maar zitten :mad: |
Citaat:
|
ik wil nu al een nosejob :) :) :)
en als ik oud ben laat ik waarschijnlijk op een gegeven wel mn oogleden liften want dat scheelt al de wereld. |
Ik word later oud, wijs en rimpelig. (y)
|
Citaat:
Pff wat een poser :p |
Do not fuck with the X-Men ;)
|
Nee, want ik wil nog wel kunnen bewegen en praten. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |