![]() |
one night stand
Hoe kan je als jongen het beste een one night stand vinde.
|
internet of tijdens het uitgaan iemand oppikken :confused:
|
:rolleyes:
1) Waarom vraag je dat hier? 2) Denk je op deze manier een ONS te krijgen? 3) Waarom een ONS? 4) Vind je jezelf niet een beetje jong ervoor? |
Gaan stappen op de wallen (y)
|
Koop je niet zomaar in de winkel hé...
|
Ik had het mss slecht geformuleerd, ik heb ook al ons gehad ma kvroeg me af wat jullie "tactiek" is om een ons te krijge. Bij mij is da gewoon drankje aanbieden,danse, prate...
|
Ik leer altijd eerst fatsoenlijk typen :cool:
En verder vind ik een ONS niets voor mij :) |
Misschien kun je ze lokken met Breezers.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
borat
Lid Lid sinds: 30-09-2005 Aantal posts: 2 (2 posts per dag) Laatste post: 30-09-2005 19:52 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Doormiddel van lokaas.
|
Een hoge sociale status verkrijgen. :)
|
Meisjes die verliefd op je zijn misbruiken.
|
Jij bent daar nog te jong voor :p...
- het komt zoals het komt - |
Citaat:
ontopic: je gaat uit van tevoren flink indrinken maar niet teveel want je moet nog in bed presteren en ja dan ga je naar een wijf en zegt: vannacht ga je met mij mee naar huis |
Goed betalen. En haar niet in Rotterdam oppikken ;)
|
Citaat:
|
Naar een roze straat :D
|
Damn, waarom zou je opzoek gaan naar een one night stand. Doe niet zo wanhopig. Neem gewoon de tijd, zoek een leuke vriendin, en alles komt vanzelf.
Ik heb een paar weken terug een one night stand gehad. Althans, dat bleek het achteraf te zijn. Had gehoopt dat er meer in zou zitten. Het overkwam me. En ik kan je vertellen, het is een avondje plezier, maar wat heb je aan een avondje? Dus ik zou het gewoon in een keer goed doen. Succes |
Tja, als ik jou was zou ik voor iets duurzamers gaan. Lijkt mij veel leuker.
|
Rondhangen op forums. Je moest eens weten hoeveel wanhopigen op deze manier van hun maagdelijkheid af zijn gekomen :)
|
flink slijmen (complimentjes geven, drinken aanbieden, cadeautje geven als dat zo uitkomt, etc) bij een onzeker meisje dat bevestiging zoekt :)
Gezien je leeftijd denk ik niet dat je op een meer sociaal verantwoorde manier een ONS kunt regelen :o de meeste meisjes van jouw leeftijd of jonger zullen niet op zoek zijn naar een one night stand, en de meeste meisjes die ouder zijn dan jij willen geen one night stand met een zestienjarige. |
Is jouw lul al volgroeit dan? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kansloos topic weer. :D (n)
|
Citaat:
|
Niks mis met een ONS hoor, beetje genieten mag toch wel.
Of je het kan is andere vraag. :| |
Citaat:
|
internet is een makkie...
|
Gewoon op een meid afstappen en drankje aanbiede. Let op de lichaamstaal, daar kun je veel dingen uit halen.
Maar als ik jou was zou ik het gewoon rustig aan doen en gewoon geduld hebben, ze loopt er heus wel tussen hoor. (y) |
Citaat:
vrouwen moeten maar knippen met de vingers en ze krijgen sex , ook al zijn ze foeilelijk. Bij mannen is het een ander verhaal. btw : ik spreek niet uit ervaring (wel uit observatie) |
geweldig, geweldig topic :D
|
:d
|
Ik ben bang dat de TS hier een beetje spijt van gaat krijgen. Met zn 16 jaar al een ONS
|
Citaat:
|
Ga naar http://www.google.nl en zoek dan op 'One night stand'!
|
Via Cu2 natuurlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |