![]() |
De keizer is terug!
Dit is het beste nieuws op de vroege morgen sinds lange tijd.
EMPEROR HOUDT EEN REUNION!!!!! http://www.wacken.com/de/woa2006/mai...ich-in-wacken/ |
Ik ben blij dat je me wakker smste (Y)
Dit is gewoon dé droom die uitkomt, ik koop het eerste Wacken kaartje available en laat een tweede Emperor tattoo zetten na de show (Y) ER GAAT WEER GEHEERSCHT WORDEN!!! \m/:mad:\m/ |
Ben trouwens benieuwd of ze na de show voorgoed verdwijnen of dat ze er toch over gaan denken een nieuw album te maken. Allebei zou wel cool zijn (Y)
|
Bwooah (y)
|
als ze niet naar de Altstad komen ben ik er niet bij ;)
|
Omg te hard, hier wil ik bij zijn.
|
:)
|
wie?
|
Citaat:
|
ik heb ze al live gezien, dus ik doe t niet voor minder dan een nieuw album :p
|
Citaat:
|
Lol, wat een kansloos initiatief. Die hadden nog wel even weg mogen blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige posts kunnen je populairiteit op het internet omlaag halen.
|
Populariteit op internet :D
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de keizer nog een keer zien daar zegt niemand nee tegen (Y) |
heel mischien dat ik me volgend jaar een keer aan Wacken ga wagen dan maar...
|
Citaat:
|
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v6...pg_popular.jpg |
Ze hebben rekening gehouden met mijn tentamenrooster zie ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan hou je maar een bordje omhoog
'grote gele roddelbord heerschers hier verzamelen' |
Citaat:
Maar na het concert moeten ze optiefen, ik kan het me niet veroorloven dat ze rukmuziek gaan maken:o |
Citaat:
maar eh, Emperor is wegens de bekende muzikale meningsverschillen er mee opgehouden, dus ik denk dat Samoth en Trym wel wat oldschool blast en riffwerk willen mocht er een nieuw album komen. |
Citaat:
Ik denk dat Ihsahn zich wel kan laten omlullen, want zeg nou zelf, hoe erg zuigt Peccatum vergeleken bij Emperor? |
Ik heb geen idee hoe hard dat zuigt, maar ik weet wel dat ik alvast ga sparen om een kaartje voor WOA te kunnen kopen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Star Of Ash (van alleen mevrouw) vind ik trouwens ook bijzonder wel te pruimen, dad mag ook wel weer eens een album opleveren. |
Goed, ik ga dus naar Wacken no matter what.
|
Citaat:
|
(y) Prima.
Bier trinken en Emperor en zuidelijk metaltuig, klinkt veelbelovend ;) |
Citaat:
|
Citaat:
. Ach, te makkelijk ;) |
Up!
Er komen meer reünie shows, namelijk nog 2 in de VS. Friday, July 14 of 2006 - BB Kings Blues Club, New York NY Sunday, July 16 of 2006 - Key Club, Los Angeles CA bron: www.emperorhorde.com _____________ En nu nog een show in Nederland. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(tenminste niet veel (op z'n hoofd)) dus |
Een nieuw album zou natuurlijk ook tof zijn, zolang het kwalitatief gezien kan tippen aan het andere werk that is.
Maar een flop zoals de nieuwe Dissection is natuurlijk ook mogelijk dan..... (n) |
Citaat:
De nieuwe Dissection heeft gewoon een (flink) aantal luisterbeurten nodig voordat je hem goed gaat vinden, net zoals met alle "echt goede" cd's (Y):) Maar Dissection kan dan ook geenszins tippen aan Emperor. |
Citaat:
Ik ga mij door Emperor laten signeren bij de meet & greet. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |