![]() |
materialen voor stoel
nou, ik moet dus voor school een stoel maken, en dat word zoiets
http://img16.imageshack.us/img16/8630/stoel8uo.png het onderste blok wil ik van metaal/ijzer maken, en die bogen van plastic. maar er zijn zoveel soorten metalen en plastic, ik zou echt niet weten wat ik daar het best voor kan gebruiken. de stoel word 1:2. iemand een idee? |
Ik zie nog even niet in welk opzicht het een stoel moet voorstellen.
|
dat maakt niet uit, veel te ingewikkeld om uit te leggen. en daar gaat het ook niet om.
|
Misschien kan je informatie inwinnen bij een ijzersmit?
|
Citaat:
()()() ----- || || zoiets :o waarin de () die rare dingen zijn, ---- het zitvlak en de || || de poten :o |
zoiets...
|
miss iets van zink ofzo? Volgens mij is dat wel redelijk dun waardoor je het makkelijk kunt vormen, maar ik weet niet zeker in hoeverre het bruikbaar is.
|
Hout...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een meesterlijk ontwerp (y) (y) (y)
|
is dat sarcastisch? :bloos:
|
Citaat:
|
ik zou geen metaal en plastic gebruiken
maar als je dat wilt dan moet je het doen zoals elke ijzerbewerker het lieft werkt aluminium duur maar makkelijk te vormen voor dat je het gaat vormen, pak je een gasbrander met een oranje niet te hete vlam, waarmee je het materiaal "aait" hierdoor word de molecuulstructuur nog wat makkelijker te bewerken en plastic, tja dat kan je gieten denk ik, niet zo veel verstand van |
Citaat:
|
ok thanks! daar heb ik wel wat aan :)
wat zou jij voor materialen gebruiken dan? het moet iig niet van hout worden... |
Ik zou het niet zo combineren, dus geen ijzer en plastic bij elkaar.
hout en ijzer vind ik bijvoorbeeld wel beter samengaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |