![]() |
Sleepy Hollow
Hallo, :D
Heb vorige week een stuk van de film Sleepy Hollow van Tim Burton gezien, maar helaas kwam er naar +/- 3 kwartier iets tussen waardoor ik hem niet kon afkijken :( . De film schijnt heel populair te zijn maar geen van mijn vrienden heeft hem ooit gezien. En toch zou ik heel graag de ontknoping van de film te weten komen :) . Ik was gebleven bij het moment dat Johnny Depp bij die heks zit, en die heks verandert in een monster of iets dergelijks, met een paarse kop enzo. Wie kan mij nog wat vertellen over die film? Thanks. |
huur m gewoon, de film is zo de moeite waard om gewoon te kijken en niet vertelt te krijgen
|
Idd, je moet 'm gewoon een keer helemaal gaan kijken.
|
je kan m huren, dan kan je m afkijken wanneer je maar wilt !
|
Ik denk inderdaad dat je hem maar eens moet gaan kijken.
Ik heb hem ook gezien maar ik kan me niet herinneren dat een heks in een monster veranderd. Maar dat was ook alweer twee jaar geleden dat ik hem heb gezien.. :o |
huur of koop em gewoon, ligt volgens mij al wel in de uitverkoopbakken bij de FRS. op www.frs.nl staat ie voor een tientje en dat is niet veel geld voor een goede film.
|
Bij de Trekpleister lag ie voor 6,99 :o (of iets in die richting)
|
ha. ik kocht m voor 4,99 op video! :o
|
Video is ook zoooo ouderwets :P
|
maar véél leuker. :p
|
overigens een kutfilm (n)
|
Je moet van het genre houden (y)
|
of van Tim Burton. ;)
|
hij is echt gewelding, ik heb hem ook.
Hij is ook niet duur meer dus je moet hem gewoon hebben. Ik zal verder niks verraden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
de eerste keer dat ik em keek heb ik als een malle aan de kleuren op mn tv zitten draaien :D "waarom is dat beeld zo grauw?"
|
Gewoon kopen die hap!
|
Ik heb m daarnet gekeken en het is wel een vette film ja :D
|
Ik heb em een half jaartje geleden zelfs nog voor €17 euro gekocht. Erg gave film, die zeker het geld waard is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |