![]() |
Ask For Bob CD Release party 14 oktober Flinty's, Haarlem
Vrijdag 14 oktober is het dan eindelijk zo ver! Het eerste album van Ask For Bob genaamd 'Be Bob & Rock Steady' zal eindelijk gepresenteerd worden in de Flinty's te Haarlem.
9 Nummers varierend van rock 'n roll tot punkrock met grappige teksten die ook nog eens ergens over gaan. Natuurlijk gaat dit gepaard met een feest alwaar ook de bands Spijkers en Randy Sheep Ranch zullen spelen. Geen entree kosten want het is per slot van rekening feest, het bier is goedkoop en het is 2 minuten kruipen van station Haarlem vandaan, wat wil een mens nog meer? Het begint rond een uurtje of 8 's avonds en zal op tijd afgelopen zijn om nog laatste treinen naar huis te kunnen pakken. Als voorproefje kan je hier 3 nummers van de nieuwe cd beluisteren: Atlantis Waiting for a day Let me go http://www.askforbob.nl/pics/voorkant.jpg Be there, be Bob! |
dat nummer wat ik van ze ken is wel geinig,heb alleen gehoord dat hun manager een ontiegelijke eikel is...
|
Manager? Voor een punkbandje?
|
nah ja hij wil zelf gewoon manager genoemd worden, dan krijgt meer punk-voordeelpunten
maarre ik kom wel, ik moet toch al mn verjaardag verzetten omdat iedereen naar die releaseparty komt |
trouwens, die dingen in het raam o pde cd he...dat zijn dus duiven. dat je het weet
|
wordt dat nu niet saai? punk?
|
Ik heb echt een schijthekel aan zogenaamde grappige bands, met grappige namen en grappige cd hoesjes. Doe dan niets.....
|
Ik vind dat cdhoesje echt te lelijk voor woorden. Klopt geen ene flikker van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij deelt iedereen die mening wel. behalve degene die em gemaakt heeft. de binnenkant van het hoesje is dan weer wel mooi
|
Citaat:
|
ik vind em idd ook niet prachtig maar ach de cd zelf klinkt prima dus boeiend
|
Citaat:
|
ik dacht eerst dat het ingetikte ruitjes waren.
|
och, zijn het duiven? Ik dacht dat het hard had gesneeuwd en gevroren en dat de hoeken van 't raam waren bevroren.
|
hehe er blijven maar nieuwe interpretaties komen:D
|
|
oh ja na het optreden kan er door gegaan worden naar kraakpand Zorba de Griek alwaar er nog nagenoten kan worden onder het genot van bier tegen bodemprijzen.
|
Citaat:
|
minimaal 1,50 per zwaffel!
|
dat punkertje op die flyer, doet me nogal denken aan dat sellfish logo.
anyway, de 14e ben ik bij alexisonfire. |
nee das jip vicious
|
komen eikels!
|
ik ben siked baasjes!
|
Citaat:
|
vanavond!!
|
ff een korte routebeschrijving:
nieuwe flintys zit direct achter het station. loop richting het kennemerplein het station uit (dus niet richting centrum) en steek de straat over, loop dan naar rechts en na zo'n 60 mter zit het aan je linkerhand in een oud schoolgebouw. |
Citaat:
het was vette shit, spijkers was ook gaaf en Randy Sheep Ranch was helemaal tof met zn cowboypunk |
het was idd fucking vet en vooral ook fucking lam, kan me helaas erg weinig van de avond herinneren
|
Citaat:
|
oh nee dat weet ik gewoon nog, dat is standaard, hoef ik dan ook niet lam voor te zijn
|
Citaat:
|
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. En zaterdag niet, maarja, welke knuppel(s) gaat er dan ook tegelijk met de Ghoulies spelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |