![]() |
Blauwe handen tijdens douchen
Hier boven staat het eigenlijk al. Al ik douch worden de aderen in mijn handen extreem blauw. Wat zou dit kunnen zijn. Gewoon overdag heb ik nergens last van.
|
Douche je extreem heet of koud?
|
mischien dat je handen dan geen zuurstof krijgen ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken wel een meisje dat in het zwembad altijd blauwe lippen krijgt (of komt dat gewoon door de kou?)
|
Citaat:
|
hey, dat heb ik ook, ook in de rest van mijn armen en in mijn benen. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe dat komt.
(ik douch ook niet echt koud of warm, rond de 40 graden ongeveer) |
Na het douchen krijg ik altijd rode vlekken die binnen een half uur weer wegtrekken. :s Gewoon over m'n hele buik/borst/rug.
|
ik krijg ook rode vlekken maar ik douche niet heet rond de 30 graden en 40 graden is dat niet heel erg heet???
|
Rode vlekken komen meestal doordat je vrij warm douched. Kan meestal weinig kwaad :)
|
Ik krijg ook last van blauwe aderen, niet echt van blauwe handen. Maar het kan geloof ik niet echt kwaad, hoor. Als het daarna toch weer wegtrekt;)
En ik douche 38 graden of zo. |
Je aders zijn toch altijd blauw? :confused:
Ik douche altijd vrij warm, dus dan worden ze wel wat dikker, maar dat komt dan door de hitte. Ik weet het niet. |
Wellicht worden de aders dan dikker doordat je lichaam probeert meer warmte af te staan. Dat kan dus alleen snel gebeuren wanneer de temperatuur van het water duidelijk hoger is dan de kamertemperatuur.
|
Ja, je aderen zijn wel altijd blauw, maar je ziet ze toch niet altijd even duidelijk. Als ik uit de douche kom, zie ik ze over mijn hele armen en benen lopen, normaal niet.
Je douchet toch altijd warmer dan kamertemperatuur? Het lijkt me nogal koud om met achttien graden te douchen:s |
Wat perseus zegt.
Als je het warm hebt, komen je aders meer aan het oppervlakte te liggen om zo warmte kwijt te raken, en daarom lijken ze blauwer.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |