![]() |
nat of kurkdroog?
als ik wiet of hasj rook, krijg ik of een kurkdroge mond, of juist een overtollige aanmaak van speeksel.
hebben jullie dit ook, en wat heb je liever? (ik persoonlijk liever een natte bek, want kurkdroog is echt zoooo kut :D) |
ik heb altijd wel wat te drinken, dus het maakt niet zoveel uit :)
|
Ik geloof dat dat heel algemeen is (droge mond).
|
Ik heb meestal wel een flesje water binnen handbereik. (Die heb ik ook wel nodig met mijn droge strot ;))
|
trouwens, toen ik de topictitel zag, dacht ik dat ik op sexualiteit zat :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Meestal heb ik tijdens het blowen veel speekselaanmaak, daarna een droge bek.. Tegenwoordig helemaal geen last meer van, maar dat komt volgens mij omdat ik niet meer met tabak rook... |
Ik dacht ook aan de paddo's.
Geen opmerkelijke last van. Wel eventueel de dag erna al dan niet met keelpijn. |
vroeger had ik een kurkdroge mond, tegenwoordig normaal
|
bij wiet droge bek, bij hasj niks aan de hand, gewoon normaal.
|
meestal krijg ik een droge bek, soms merk ik er niks van
|
eerst na de eerste 2/3 sucken van dat waterige speeksel, en daarna een droge bek.
maar dan moet het wel een goed gevulde joauin zijn, anders is het niet zo extreem |
ligt er maar net aan hoe het gedroogd is (al dan niet met behulp van haarlak)
maar doe mij maar speeksel, dat spuug ik wel uit en tja meestal heb ik wel wat bier bij de hand als het droog is |
droge bek for shure!
|
eerst veel spit daarna droge bek daarna drinken
(instant flashback naar sneek 05, de hele nacht in die stad rondzwerven, wachtend op de 1e trein die om een uurtje of 7 pas vertrok, met een overdosis aan skunk op zak en een flesje water met nog 2 slokken erin...dilemma) |
droge mond echt net een tong als schuurpapier :o
|
Idd eerst heel veel speeksel, spuug ik aardig wat, en dan later wordt het heel droog. Aardig normaal dus.
|
Hehehe, vinden jullie het nou echt serieus boeiend om te weten of mensen liever een droge bek hebben of juist overtollig speeksel ?
|
Citaat:
|
Dat blijkt dus maar weer.
Ik zal mijn bijdrage ook wel leveren dan.. Overtollig speeksel kun je ehm.. ja doorslikken. Of op de grond spugen, maar dat vind ik een ehm walgelijke gewoonte. En een droge bek.. Ja das klote.. Maar ja van snackies of pep is dat 20 keer zo erg. Een Koud blikje fanta is dan erg lekker :D |
Overtollig speeksel heb ik nog nooit last van gehad...inderdaad wel van een droge mond. Heb er niet echt veel last van overigens.
|
Kurkdroog, water bij de hand tot op het bot de gekste!!1
cha0s heb ik liever nat. |
Ik drijf van m'n stoel af, jeweettoch. <3
|
*standaard fles water mee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij lijkt het vrij voor de hand liggend.
|
Volgende keer als je gaar blowen lekker wat te drinken mee nemen ;)
|
Citaat:
|
skittles eten tijdens t blowen werkt echt!!!
|
Citaat:
|
neti-zen is still alive :cool:
|
ik ben nieuw :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatste tijd niet meer droog. Heel soms nog. Vroeger kurk en kurkdroog @MC: Wat beweegt jou om een lame antwoord te posten |
ontopic: Ik heb niet meer zo veel last van een droge mond, maar ik vind het best wel fijn om er een te hebben.
:p |
als je gewoon een super dikke jonko bouwt die echt super scherp en sterk is krijg ik meestal pure speeksel aanvallen maar meestal daarna een droge mond.. altijd wat te drinken bij de hand dus
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |