![]() |
Ontspannen?
Ik heb een vraag aan de meiden onder ons.
Ik ga waarsch. binnekort voort eerst seks hebben. Nu vraag ik me wat af: Want iedereen zegt altijd als je je goed ontspant dan past dat gewoon *want er kan ook eenkind door * als ik gewoon echt ontspannen bijv. alleen in bed ligt dan krijg ik me 2 vingers er wel in. Maar het voelt allemaal heel strak. Als ik zeg maar *spieren bij het plassenwaar iedereen het over heeft met: Zo moet je ontspannen* dan voel ik wel verschil. maar het word niet wijder ofzo. Is dit normaal? Of kan ik me gewoon niet ontspannen? |
Volgens mij heb je geen probleem.
Dus maak je niet druk, doe t alleen als je enorm geil bent, en doe t veilig :p Veel plezier |
Lukt makkelijk.
|
Glijmiddel. Dan kan het niet fout gaan.
|
Citaat:
|
Meid, maak je niet druk. als jullie geil zijn, gaat het helemaal vanzelf.
|
Ontspannen, even voorbewerken met vingers zodat het alvast langzaam wat oprekt, nat genoeg zijn en er lekker voor gaan. :)
|
waarom denken mensen hier zo veel over na
denk je nou echt dat de natuur dit niet goed heeft bekeken? |
nee, en als het 'pijn' doet, is dit meestal geen vervelende pijn, en bovendien heb je toch wel zo veel zin in hem, dat wanneer hij echt in je is, alles heerlijk voelt.
|
Dat is normaal hoor. :)
Tenminste toen ik nog nooit geen seks had gehad, voelde het allemaal nog zo strak aan dat ik soms toch echt afvroeg of het uberhaupt wel mogelijk zou moeten zijn haha :o Als je van te voren alles een beetje oprekt, je goed nat bent en hij goed op je let en lief voor je is.. Behoort het geen probleem te zijn. Pijnlijk is het misschien wel een beetje; Maar ik denk niet dat dit voor onoverbrugbare problemen zal zorgen. :) Komt gewoon goed! Veel plezier! |
Citaat:
en daarbij als het goed is zal hij er op letten dat het de eerste keer is, en dus rustig aan doen |
Citaat:
En zelfs als je heel ontspannen bent en enorm geil, dan kan het nog steeds wel pijn doen. |
Citaat:
|
Dat hoort ook een beetje strak te zitten, niet dat 't om je vingers knelt maar wel dat het op je vingers aansluit; als er een penis in zit net zo. Als er allemaal lucht tussen de penis en jouw vaginawand zit, voel je er niets van ;).
Dat er ook een kind door kan zegt niet zo veel trouwens. Om een kind eruit te krijgen heb je weeën nodig, en het doet heel erg pijn, en soms moet je ingeknipt worden. Bij seks heb je geen weeën en als het pijn doet en je moet ingeknipt worden is het niet leuk meer. |
Citaat:
|
Bij mij paste er één vinger in en ik heb zonder veel problemen de eerste keer seks gehad.
Okee, we probeerden het en het lukte niet vanwege de pijn, maar de volgende dag lukte het wel. :) En dat deed ook nog wel pijn maar dat vond ik helemaal niet erg. Als je echt gelukkig bent met je vriend dan vind je het alleen maar leuk, ookal doet het zoveel pijn, zo heb ik het tenminste ervaren. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs als je gelukkig met hem kan de eerste keer door de pijn bij sommigen echt niet leuk zijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iig niet na gaan denken of het pijn gaat doen of niet, dan juist ga e je aanspannen. Zorgen dat je goed geil bent, niet nadenken en gewoon doen. Dat werkt het makkelijkst :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Ach, iedereen maakt er allemaal zo'n probleem van. En dán wordt het een probleem.
Niet doen dus, niet meer over nadenken. En gaan met die banaan :D Niks aan het handje. Je voelt misschien wat "druk". Het is nooit echt écht pijn. |
Met die eeh... banaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |