![]() |
paar dingetjes:
ff 2 vraagjes:
*ten 1ste benk weer es met n verhaaltje bezug..(is al n tijdje geleden nameluk)ennuhm verhaal is eigenluk ook weer werkelijkheid maar wil niej de echte namen van die personen gebruiken snappie?dus vraag aan jullie: willen jullie helpen verzinnen? niet te moeiluk, gewoon herkenbare namen!zowel voor boys al voor girlz!!hihi *ten tweede, kben nu ook bezug met de schoolkrant voor next year, beetje dingen verzinnen enso en heb nu in overleg met mn beeldende vorming leraar besloten dat het n leraren-soap gaat worden, maar we(vooral ik eigeluk)kan geen leuke,passende naam verzinnen!hellup!! |
1. Jah, er zijn genoeg namen te bedenken. Neem anders de naam van je idool, doe ik soms ook, dan wordt het soms wel wat leuker om een verhaal te schrijven
2. Goede leraren Slechte leraren? :) :p |
ff over punt 2: zat k ook al aan te denken...maar wil graag iets orgineels!!
|
1 : gebruik namen waarvan de letters dicht bijmekaar op het toetsenbord zitten. voorbeeld : Dresa, Polko en Qwerty <-- zijn ook nog es orgineel :P
2 : uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm denk denk .... Big Leraar? proeiii**ik kan nix versinne :) |
the bald leraar and the beatiful leraar, een onmogelijke liefde :D
|
as the leraar turns?
the days of de leraren? *origineelheids aanval* namen haal je uit een topic die hier ook ergens in de buurt staat :) |
|
of: "Leraar: elke dag een (andere) soap"
|
'leraar' en dan er onder 'wat zeg je nu? GA JE MOND WASSEN!'
in de zin van.. soap - zeep ik ben zo ontzettend niet creatief vandaag :/ |
ghehe zitten leuke tussen!thnx mensen!!als iemand nog spontane crea tea ingeving heeft??graag nog ff namen verzinne!!
kuss!! |
Citaat:
Citaat:
|
Joop
Klaas Piet Jan Hendrik Hans Guus Arie Truus Betsie Ina Wilma Nel Rika ? :p |
onderweg naar gouden leraren... huh?:D
uhm.... ff denken.... Moeilijk om iets origineels te verzinnen... Van Leraar tot Leraar of zo? Ja, slaat ook nergens op eigenlijk... :D En voor namen, je hebt veel sites voor baby namen, kijk daar gewoon ff tussen! |
Citaat:
|
Lerarenwind? :confused: :rolleyes:
|
lerarenbewind is misschien beter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |