![]() |
Als je ongesteld moet worden
Wat eet jij als je ongesteld moet worden?
Eet je juist helemaal niks, of stamp je jezelf helemaal vol met alle troep (oude fietsbanden, lege blikjes en stukken hout daargelaten) die je maar kunt vinden? Is er eigenlijk wel iets wat dan bevredigend werkt? En in het kader van 'wij doen niet aan discriminatie' mogen alle mannen van mij hier ook gerust reageren over wat zij eten om de pijn van tierende vriendinnen/zussen/huisgenotes die ongesteld moeten worden, te verzachten. Ts begint: Er is dan niets wat echt bevredigend werkt, maar ik heb nogal de neiging om me op grote ladingen en drop te storten en moet me bedwingen om niet minstens twee McChickens achter mijn kiezen te proppen. Chocolade kan mij op dergelijke momenten echter totaal niet bekoren. |
Niet echt andere dingen dan normaal... wel maak ik de dingen die ik normaal ook al eet dan vaak iets zoeter. En ja, dat werkt wel bevredigend :P
|
Chocolade denk ik, maar het is niet dat ik ineens behoefte aan mc donalds of iets dergelijks krijg.
|
Chocolaaa.. :eek: En japanse mix, milkshakes, patat ed heb ik ook geen moeite mee. Maar goed ik probeer me altijd in te houden, wat me ook nog wel aardig lukt :)
|
Citaat:
veel vettige troep :) |
Ik wil altijd chocoladeijs en het mag ook nog van mijn mama. :)
|
niet veel, ik heb nooit echt trek voor en tijdens mn menstruatie. Thee gaat er wel veel in, maar voor de rest is het met moeite 3 boterhammen per dag
|
Citaat:
|
niet echt extra behoefte in iets ofzo...
|
ik ga eigelijk minder eten. En als ik toch honger krijg, chocola.
|
Zolang het maar zoet is. Ik betrap mezelf erop dat ik richting te keuken ga met het idee, even kijken wat we in huis hebben. Vervolgens vind ik eerst een koekje in de koektrommel, dan een handje chips, nog een knackerbrod met wat kaas oid, en ooh die rol mentos ziet er ook lekker uit. Chocola doet het verders ook prima, zolang het maar vet of zoet is gaat het er uberhaupt allemaal wel in.
|
Ik heb meer honger als ik bijna ongesteld word maar dat is het dan wel.
|
ik eet juist minder als ik ongesteld ben
wat ik eet is wel vet, maar ik eet bijna niks :s |
ik heb trek in warme dranken (thee, soep, chocolademelk)
|
Citaat:
|
Ik heb dan juist veel minder honger. De week erna, heb ik echt enorme honger, maar er is niet echt iets wat ik dan moet eten. Ik eet gewoon alles, vooral véél voor mijn doen :)
|
Ik heb dan sowieso meer en onstilbare honger. Kan de hele dag wel eten maar ik blijf trek houden en dan idd vooral in zoete dingen.
|
dan ga ik de keuken in en dan pak ik eerst wat koekjes, dan n paar handjes chips, dan wat dropjes, dan n mars of n kitkat.
en als ik dan alles op heb denk ik van: waaa, nu nog steeds honger :| |
Op het moment zelf eet ik gewoon, maar de week ervoor kan ik me echt volstoppen met alles, liefst zoet en vet. Koekjes, ijs, chocolade, patat met veel mayo, brood met hagelslag, enz enz. Soms probeer ik me in te houden, soms heb ik zoiets van 'wat maakt het ook uit' en prop ik mezelf echt helemaal vol. :p
|
stamp me vol ja, vooral chocola natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet helemaal niet anders? :o
|
Ik heb dat de week ervoor, dan wil ik vette hartige dingen. Vooral dikke koeken gaan er goed in, gevulde koeken, boterkoek.. maar ook nootjes. Drop (zout) is ook geweldig.
|
Thee met suiker! Dat drink ik normaal niet, maar als ik ongesteld ben wel..
|
The same as always..
|
Ik ben nu ongesteld, en k heb al 2 stukken zelfgebakken appeltaart op :P
En mijn vriend heeft net een mars delight voor me gekocht maar die eet ik pas na het avondeten, eerst gewoon eten straks! Verder eet ik wat meer tussendoortjes, zoetigheid, maar wel normaal buiten dat. |
Ik kan dan eigenlijk blijven eten, dat is eigenlijk het verschil met anders. En ik trek me er dan ook niks van aan.
En ja, chocolaaa! :bloos: |
Ik heb dan dus echt totaaaal geen honger :eek: Ik eet dan dus meestal nóg minder en sport nóg meer, al is dit tweede niet altijd even prettig ;)
|
Citaat:
|
ik heb zoooooooooo veel energie ik ga echt 2x op een dag hardlopen dan
toen ik net ongesteld was at ik juist veel, nu kan ik geen hap door mn keel krijgen gek eigenlijk :rolleyes: |
Patat, bitterballen, chocolade, chips.. Op zo'n moment vreet ik echt alles!
|
Chocola of hartig.
En vooral veel Kaaschips gewone kaas, tostie's (alles met kaas eigenlijk) En ik schuif meestal gigantische hoeveelheden naar binnen, heel erg slecht... |
Normaal, ik koop gewoon geen dingen als chocolade, dan kan ik het ook niet eten.
Wel heb ik als ik ongesteld meer zin om te eten, en eet dus ook sneller wat meer. |
Ik heb geen ontzettende vreetbuien als ik ongesteld. Ik ben sowieso een snoeperd maar ik kan niet zeggen dat dat meer of minder is als ik ongesteld ben.
Chips en chocola gaan er bij mij altijd wel in:) |
Ik ben dan meer dan anders in voor hartige vettige snaaieritus, zoals nootjes, chips, kaas en doritos. Zoute drop doet het ook goed. Meestal geef ik niet toe though.
|
ik heb voornamelijk heel veel honger, maar ben ook erg misselijk.. ik grijp eigenlijk naar alles, maar het liefst zoet. Ik besmeer bijvoorbeeld mijn appel met honing :S
|
chocola. erg veel chocola. :) en chocolademelk. en thee. en soep. :)
|
Wat eet jij als je ongesteld moet worden?
Gewoon net als anders, en soms juist gewoon minder omdat ik geen eetlust heb :o Eet je juist helemaal niks, of stamp je jezelf helemaal vol met alle troep (oude fietsbanden, lege blikjes en stukken hout daargelaten) die je maar kunt vinden? Nou.. nee gewoon zoals normaal dus.. en af en toe heb ik wel zoiets van wat lekker zoets, maar ja wie heeft dat niet ;) heb je ook als je niet in je maandelijkse "rommel" zit :p Is er eigenlijk wel iets wat dan bevredigend werkt? Nee.. :o |
Niets meer of anders eigenlijk. Ik blijf net zoveel eten als normaal.
|
oeh! En Ben&Jerry's ijs!
|
Ik eet nu chocopinda's en dat vind ik echt eten voor als je ongesteld bent :D
|
Chocola! of hele vette frituur dingen, of een swirl met zoveel mogelijk chocola erin.
maar daar probeer ik me zo min mogelijk aan over te geven, lukt niet altijd! |
Ik hou het meestal vooral maar op rauwkost en allerlei soorten zaden opzich(/noten).
|
Citaat:
|
Citaat:
Half Baked is ook heerlijk :o |
1
|
chocolaaaaaaa :bloos:
Ik heb voor/tijdens mijn ongesteldheid ook altijd een "Ach, wat maakt het ook uit" houding t.o.v. eten, maar daarna vind ik het dan allemaa wel een beetje té. In feite zijn het gewoon excuses om te rechtvaardigen dat je zoete troep eet:P |
Ik stouw me voor ik ongesteld moet worden vol met allerlei troep. Het liefst zoet, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. (en dan allerlei stomme smoesjes bedenken om die hoeveelheid snoep goed te praten. )
|
Veel van hetzelfde maar gewoon grotere hoeveelheden. En cote d' or.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |