![]() |
blauw rood oog
Mja ik heb een blauw oog gehad. maar 1 vraagje aan de onderkant was de blauwe plek na verloop van 3 tot 16 uur tijd rood geworden. Maar een blauwe plek hoort groen en dan geel te worden. Hoe kan dit?
oog was dus blauw -> toen gedeelte rood en uitbreiding van blauw na boven. -> toen weer blauw achtig en toen richting geel en is nu bijna weg :). Alleen die bult zit er na 3 weken nog steeds. Waar ik geraakt ben ongeveer 2 - 3 cm onder oog aan rechte kant. Hoelang duurt het nog voordat het verdwijnt? En ik ben nu al de hele week duizelig misselijk? Kan je na 2 weken nadat je geraakt ben nog duizelig worden? Was de eerste 5 dagen erna wel een btje duizelig toen iets meer dan een week niet toen weer wel :s |
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar 3 weken lijkt me wel lang. Is het inmiddels al weg? Anders zou ik voor de zekerheid toch even langs de dokter gaan. Misschien heb je daar bij je oogkas iets gekneusd ofzo.
|
Iets gekneusd inderdaad denk ik.
En wat das rode niet gewoon een bloeduitstorting? |
Een blauwe plek is ook gewoon rood (van het bloed) maar de huid kleurt hem blauw, dus misschien toch nog gewoon iets van die bloeduitstorting? Maar idd, voor de zekerheid toch even langs de huisarts. :)
|
Ben al geweest kon niks ernstig zijn. Dus maar ff bloedgeprikt ziekehuis , voor bloedarmoede. Over 3 dagen de uitslag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |