![]() |
zwarte ontlasting
Ik heb sinds 2 dagen zwarte ontlasting. Ik heb donderdag wel 3 dropjes gegeten kan dit daardoor komen? Het is verder gewoon normaal en heb verderr geen klachetn. Weet iemand wat het kan zijn? Ik vind het best eng.
|
Ik denk niet dat het door drie dropjes kan komen, of het moeten wel hele bijzondere dropjes zijn :D. Ik eet soms een halve zak drop leeg (of een hele) per dag en heb er nog nooit zwarte ontlasting door gekregen.
Zwarte ontlasting klinkt trouwens niet zo heel geweldig wat mij betreft. Het kan betekenen dat er ergens iets bloedt in je lichaam. Als ik jou was zou ik het even laten onderzoeken door je huisarts ofzo. Succes (is niet echt het gemakkelijkste onderwerp). |
Veel ijzer de laatste tijd binnengekregen?
|
Het kans iets zijn maar hoeft niets te betekenen (ja krom).
Wacht het een paar dagen af en ga daarna als je er nog last van hebt naar de huisarts. Ik heb altijd zwarte ontlasting na het eten van trekdrop, of het er nou 3 zijn of de halve doos :o |
bedankt voor de reacties. Mijn ontlasting had vanmorgen gelukkig weer een normale kleur. ben helemaal opgelucht.
|
|
heeft er niet helemaal mee te maken, maar na het eten van rode kool/rode biet is de ontlasting rood (niet alleen van mij)
de eerste keer dat ik dat zag vond ik dat toch echt griezelig, ik dacht dat er iets in me aan het bloeden was ofzo! |
Citaat:
vroeger toen ik klein was ging ik na het eten van rode kool altijd meteen naar de wc om te kijken of ik rode plas had. elke keer weer een teleurstelling:) |
Indien je heel erg overmatig alcohol drinkt, krijg je ook zwarte p0ep ;x
|
Citaat:
|
Als het goed is, ligt het dus aan iets wat je gegeten of gedronken hebt. Gelukkig is het weer over, maar nu weet je nog niet wat het was. :p
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |