![]() |
Make over
Een oud topic van otis geloof ik,
als je iemand mocht restylen, wie zou het dan zijn en hoe zou je het aanpakken :evil: het mag een forummer zijn maar ook je moeder of sugar lee hooper |
hermie ik wil jou als glamrockchick
|
ik wil kruimel, loontjuuh en snoopy restylen dat ze voortaan SEX uitstralen
hm of misschien is dat iets teveel van het goeie :confused: |
ik zou jullie allemaal in een stel crusten veranderen om vervolgens je hond te gaan pesten.
|
Ik zag gisteren nog een crust met de liefste allerliefste hond.
Ik zou cha0s restylen tot zakenmannetje. |
Ik loop al ja-ren aan m'n vaders hoofd te zeuren of ie een keer met me wil winkelen maar helaas blijven de scapino en de welkoop toch z'n voorkeur houden :|
|
Citaat:
in dat geval, zou ik jou in 'n verrrschrikkelijk mantelpakje hijsen. |
mezelf, want ik heb een badhairday en ik wil nieuwe kleren :)
|
ieke :o
|
ik zou mijn oudste broer restylen want hij is een nerd/kakker en dan zou ik er een rielekste surfdude van maken ook al is ie daar te dun voor. maar nu loopt ie in abercrombie & fitch en dat vind ik maar niks.
|
ik zou mijn zus restylen en van christelijk, getrouwd pabokutje naar gothic laten gaan, want ze is best bol.
En gerard joling, want geen enkele zelfrespecterende man mag roze bloezen dragen. |
Citaat:
|
denk om je zelfrespect, jongen!
|
hmm ik zou snuitermans wel in een pak willen zien zonder stropdas (y) maar niet echt restylen oid.
|
Citaat:
Ik wil Balkenende en Ali B restylen zodat ze op elkaar lijken (y) [edit] Ga dit topic alsjeblieft niet gebruiken als afzeiktopic want ik vind het leuk en wil dat het er nog is als AngelLena weer langs geweest is. |
ik wil ufke restylen, om te kijken hoe hij eruit ziet als hij kaal is :)
|
mn vriendje phoxetis, maar dingen in de goede maat kopen blijkt al te veel van het goede :(
|
Citaat:
|
haligh, als anderhazes lover ;) met bijpassende hoed en bierbuik
|
ik ben al een hazes lover.
alleen zonder de huid en buik :nono: . |
dat was mijn post onder de verkeerde naam sorry he
|
die buik krijg je snel genoeg als je zo doorgaat ;)
|
ik drink helemaal niet veel :nono: .
|
maar je wordt wel dik (A)
|
ach flikker op, jij hebt een bierbuik bram :D
|
nog nooit gehad, misschien iets voor mn nieuwe makeover? of zal ik dan gewoon een helm inslikken? dat gaat wat sneller :)
|
een helm bram?
|
slik eens een helm in, wedden dat je buik er dik van wordt? ;) of jobs hoofd, maar dat is een ander verhaal
|
Citaat:
Maar restyle me maar als ik ooit nog langskom (y) |
haha.
ik ga jullie band een make-ver geven. en als voorbeeld gebruik ik garbitch(y). |
Citaat:
naaaaah , ze moeten stopen emt die band, rukkers die zijn de aandacht van de hartkeboys niet waard |
de hartkeboys, omg haha.
nee, wat was dat slecht(n). het vetste was toen die zanger aankwam lopen met zijn mp3 speler om zijn nek en zijn breezah kleren aan en even later op het podium YEAAAAAAH riep terwijl hij zijn pink en zijn wijsvinger de lucht in stak. terwijl ze blitzkrieg bop coverde :D . |
zoals ik al zei: tijd vor een remake voor die gasten.
dat breezer gebeuren ben ik niet voor, laten we ze jackdanielsdrinkende sjappies maken :D |
ze zijn 15 ofzo?
|
nou en. het gaat er toch om dat je iemand wil makeover-en? bij hun, graag! ... :D ... en bij jou eigenlijk ook wel, dat gay gedoe duurt nu echt te lang hoor derek :O
|
tja onderdrukken is ook weer zowat he.
|
hmm das waar, laten we dan zero eens iets nieuws brengen. iets met een staartje ofzo, en plateauzolen :D dat heeft ze immers ook gewoon nodig :P
|
ja ioana krijgt plateauzolen, een overseas broek en een regenboog trui.
of zoals ivo jansen gister zei: een nirvana trui aan en dan de hele dag voor de v&d gaan blowen. hehe. |
he toppie ja dan kom ik niet meer op pijphoogte bij iedereen :)
|
goed plan toch? maar dat je op pijphoogte zit zeg ik nu ook weer niet hoor, dat mag je toch neit zeggen :o
|
zolang je maar kleiner dan mij blijft :nono: .
|
ik zou nexjes wel eens als ad visser willen zien, dat is pas een make over :D
|
backdoorman als chiel montagne(y).
|
Citaat:
|
lepra als cybergoffik met mooi ingevlochten haar :eek: (y)
|
eXo als basisschooldirecteur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
letetrlijk, maar niet figuurlijk :mad: !
|
zie maar ens op mij neer te kijken hehe
maar als ze hip worden koop ik ze wel zon meeloper ben ik wel hoor :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |