![]() |
Nieuw nummer van The Strokes
Nog niks hierover gelezen, dus bij deze maak ik er even melding van.
Van het nieuwe album van The Strokes dat ergens in januari 2006 uitkomt is de eerste single uitgelekt, 'Juicebox' is de naam van dit nieuwe nummertje. Vanwege het vroege lekken heeft The Strokes website, www.thestrokes.com de single nu ook gratis te beluisteren op de website staan. Zelf vind ik het echt een zeer puik nummer. De stijl is anders dan de twee voorgaande platen. Vooral een wat steviger gitaar geluid en na enkele keren luisteren bevalt dat zeer goed. voor de liefhebbers, hier nog wat kort nieuws over het nieuwe album: http://www.nme.com/news/strokes/20813 |
Als ik kijk naar wat die producer die ze nu hebben allemaal voorheen heeft gedaan wordt ik een beetje bang. Het nieuwe nummer doet die angst niet echt wegnemen helaas.
|
oud nieuws.
maar het nummer is best vet. |
oud nieuws
wat ik niet begrijp is dat bijna iedereen om me heen aan het roepen is dat dit nummer zo anders is dan de rest. de gitaren zijn wel iets luider dan eerst ja, maar de zanglijnen van jules zijn nog net zo nonchi, de bas nog net zo geniaal, en de drums nog net zo eenvoudig. maar ok, leuk nummer indeed |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar een wereldschokkende verandering is het natuurlijk niet.
|
Citaat:
waar nog bijkomt dat dit nog maar 1 nummer is, ik ben wel benieuwd naar de andere nieuwe nummers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het basloopje is tof, de rest valt tegen.
|
Citaat:
take it or leave it under control reptilia |
Citaat:
ik zeg alleen, dat het hier veel meer naar voren springt. |
mja ik zie het verschil dus niet zo,
ik hoop stiekem dat het nieuwe album een vroegere releasedatum krijgt , nu die single gelekt is. |
ik vind the strokes niet heel erg cool, maar dit is wel een lekker nummer. lekker rauwe stem.
|
d'r is ook al een ander nummer gelekt btw, ter informatie voor de liefhebber.
|
Ik vind the Strokes vaak 'wel leuk', meer niet.
Zo ook dit nummer. |
Citaat:
|
Citaat:
the strokes - you only live once. |
Citaat:
|
The Strokes. :cool:
Hebben ze ook kut nummers? |
First Impressions Of Earth.
wat een kut albumtitel btw(n). |
you only live once klinkt echt geweldig,
ben razend benieuwd naar het nieuwe album. op het messageboard van de officiele site word geroepen dat er voor dinsdag nog 9 nummers gelekt zullen zijn, we zullen zien. |
nieuwe album komt uit op 3 januari
|
al iets gehoord van die andere 9 nieuwe nr's?
Ik moet het voorlopig nog met die 2 nr's doen, maar vind ze wel echt top (y) |
15 minutes of pain is ook gelekt.
het is een 3/4 maat en de zang is te vaag. wel vet trouwens(y). |
kun je mij die sturen derek ?
op het officiele messageboard blijken er 5 nummers gelekt te zijn nu you only live once juicebox the otherside razorblade 15 minutes of pain ik heb alleen de eerste twee nog |
nu dus alle vijf. op soulseek heet ik majorana
razorblade (Y) |
on the other side(y).
|
Citaat:
|
http://www.freewebs.com/wasp2020/thestrokes.html
Hier staan 5 gelekte songs+videos van TIM Festival in Brazil Om geen last te hebben van de downloadbeperkingen van rapidshare, surf ernaartoe via: http://anonymouse.org/anonwww.html |
Citaat:
|
Razorblade vind ik wel een gaaf nummer, het refrein doet me alleen erg denken aan dat nummer Mandy :confused:
|
Citaat:
razorblade wordt de nieuwe single (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
barry manilow:(.
|
Ik ben niet de enige die het vind. http://www.themodernage.org/
|
Citaat:
beetje jammer (n) |
The LP is set to feature 14 songs and is currently scheduled for a January 9 UK release.
The track list for the album is currently unsequenced but The Strokes' 'First Impressions Of Earth' will feature: 'You Only Live Once' 'Juicebox' 'Heart In a Cage' 'Razorblade' 'On the Other Side' 'Vision of Division' 'Ask Me Anything' 'Electricityscape' 'Killing Lies' 'Fear of Sleep' 'Evening Sun' 'Ize of the World' '15 Minutes' 'Red Light' bron: nme |
ik ben best benieuwd naar het hele album
|
Citaat:
Als deze grote hoeveelheid kwantiteit ook vol zit met kwaliteit zou dat toch lang niet gek zijn. |
Citaat:
|
|
clip van juicebox is uit (y) .
vage beelden: erotische spanning tussen een hond en een oma, een flauwe radioshow presentator, hitsige lesbi's, seks in een taxi, kots, sms'ende homo's, julian met slip-ons. hoppa. owja! en ze spelen opeens op gibson les pauls en musicmans? |
Citaat:
|
en ook nog eens een opkomende clubtour, het kan niet op!
http://www.nme.com/news/strokes/21488 The Strokes reveal Euro tour details The band speak out about secret shows The Strokes have spoken out about their secret European club tour. The band will kick off the dates on Monday (November 14) in Tokyo before heading to Sydney, London, Paris, Amsterdam, Stockholm, Berlin, Milan and Madrid until mid December, giving fans a taste of their eagerly awaited third album, 'First Impressions Of Earth'. "We'll do eight new songs and leave, just like how it was with the first record, with no one knowing any of our music," guitarist Albert Hammond Jr. explained. "We thought it would build some excitement." etc Fokking hell, daar moet ik bij zijn in Amsterdam, Londen, Berlijn of Parijs. Denk niet dat er vaker kansen komen om ze zo kleinschalig te zien spelen. |
ik heb slechte ervaringen met promo shows, liever ga ik gewoon naar de show nadat de plaat al is uitgebracht, al moet ik dan waarschijnlijk wel naar de hmh (N)
|
het zit er dik in dat die kleine show 12 december in paradiso plaats vind
|
Kaartjes voor het australische optreden kost omgerekend ongeveer 30 euro. Als dat hier ook zo is(waarschijnlijk wel) dan sla ik dat over, of ik moet een kaartje winnen.
Zag de clip van Juicebox gisteren nog langskomen op MTV. Die was vrij kut, maar 't nummer begin ik wel steeds leuker te vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |