![]() |
MTV Movie Awards 2002
www.mtv.nl
HIGHLIGHTS MTV Movie Awards Weekend op 15 & 16 juni Het is weer tijd voor de MTV Movie Awards! De MTV Movie Awards is uitgegroeid tot één van de leukste en belangrijkste film awards shows van het jaar. De aparte en onvoorspelbare show is buiten het hoge glamourgehalte bekend om zijn ongewone categorieën, zoals beste kus, beste kapsel en beste schurk. Het hele weekend besteedt MTV aandacht aan de Movie Awards. Je kunt o.a. genieten van de Top 10 Movie Soundtracks, Best of the Red Carpet, Making the video en Movie Awards Uncensored, waarin we achter de schermen gaan, de meest bizarre en mooie bedankspeeches bekijken en de sappigste details en domste bloopers laten zien. Het hoogtepunt van het weekend is natuurlijk de Movie Awards Show, die zaterdag 1 juni @00.00 uur wordt uitgezonden. Zaterdag 15 juni en zondag 16 @ MTV. Zaterdag 15 juni 11.00-11.30 All Eyes on Movie Awards 11.30-12.00 MTV Movie Awards: M10 Years @ the mic 12.00-13.00 MTV Movie Awards Uncensored 13.00-15.00 MTV Movie Soundtracks Top 20 15.00-15.30 Best of Red Carpet 15.30-16.00 MTV Movie Awards Nomination Special Zondag16 juni 11.00-11.30 Best of Red Carpet 11.30-12.30 Movie Soundtracks Top 20 12.30-13.00 MTV Movie Awards: M10 Years @ the Mic 13.00-13.30 All Eyes on Movie Awards 13.30-14.30 MTV Movie Awards Uncensored 14.30-15.00 MTV Movie Awards Pre Show 19.00-21.00 MTV Movie Awards: The Show Check maandag 17 juni de site voor een uitgebreid MTV Movie Awards 2002 verslag met backstage, onstage & rode loper foto's, interviews & roddels!! ----------------------------- Sarah Michelle Gellar en Jack Black presenteren het. Kijken dus :) |
Ik ken de winnaars al maar misschien zal ik wel kijken
|
Is dit de definitieve ondergang van Jack Black? We zullen het zien....
|
wie gaat t presenteren dit jaar?
|
Citaat:
|
Tralala een hoop Orlando Bloom in een weekend :D :D :D
|
Yes yes yes.
T'is allemaal oud nieuws voor mij maar toch. Heb vandaag al wat gezien (Lij' yee!) Maar ga morgen toch echt de hele dag kijken! Ga vanncht maar niet kijken denk ik... Dan lig ik morgen nog te slapen als het alweer begint... |
mjah was wel leuk :p
|
vandaag herhalen ze zowat precies tzelfde als gisteren (red carpet dinges, 10 years @ the mic, etc etc..)
maar kheb 'the show' gemist 1 juni dus kga vanavond wel ff kijken :) |
Die parodie op dat LotR stukkie was echt lache. Ik vond het wel leuk hoe ze die films zo belachelijk hebben kunnen maken, ook bij Spiderman( lag het aan mij of had Sarah Michelle Gellar een iets te doorschijnende/te dunne trui aan in de laatse scene?)
|
wat een domme amerikaanse vertoning *kots * :rolleyes:
|
shit heej ik heb nog nooit zo gelachen om die opkomst
|
Wie vindt Movies kick ass ook al zo'n cool liedje?
|
ga ik kijken! die sketches zijn altijd wel lachen :)
jack black is ook wel geinig, hoewel denk ik iedereen wel kijkt om SMG |
Citaat:
|
Liedje - leuk leuk leuk! :D
En ik had dat idee ook al ja, dat SMG een iets te dunne trui aan had... Maar ik heb ut gister niet helemaal gezien, maar tot de parodie op LotR (lachuh!) dus ga zo wel ff kijken... |
Citaat:
|
Zal Freddy Prince leuk vinden! :D
|
Was nog best leuk ook. Jack Black dan. ;)
|
ik heb t voor een groot deel gemist :( weet iemand wanneer t wordt herhaald??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HE SHIT! Heb alles gemist! Weet iemand wanneer de herhaling is? Ik moet alles gewoon nog zien!! :(
|
ik was het weekend weg, de uitreiking zelf heb ik wel gezien, maar al die andere programma´s eromheen, red carpet e.d. niet, die wilde mn vader niet opnemen :D , nouja zo erg is het nou ook weer niet.
Wat vonden jullie trouwens van het nieuwe uiterlijk van Orlando Bloom? ;) |
Citaat:
|
*wilt herhaling zien*:(
|
Hmmz... volgens mij komt er geen herhaling, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou zeggen kijk ff op mtv.nl.
Aan Breg: Super! :D Niet echt dus. Geschoren en met wat korter haar ziet-ie d'r beter uit... |
k snap dr eigelijk geen kont van, zaterdagavond was t toch? :confused:
|
'T was afgelopen weekend (15 en 16 juni)...
|
4 woorden:
EWAN MCGREGOR IS LIEV |
9 woorden:
ELIJAH WOOD, ORLANDO BLOOM EN LOTR ARE THE BEST. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*drool* |
Citaat:
*huil* Maar misschien was het alleen voor zijn nieuwe film! *dat moet wle, dat kan niet anders... toch?* |
Citaat:
|
jaa dat weet ik,,, en die hanekam was ook niet zo erg.. maar ik hoop niet dat -ie met dit glibber-italianen kapsel in Ned Kelly moet spelen...
|
Citaat:
*bwhahaha* maar dat accent ook .. damn .. *smelt* |
Citaat:
|
k heb ut opgenomen...was echt zoow lachuh!!!
dat lied van movies kick ass was ook heel cewl ennuh...dat stukkie van lotr was ehct zoow maf!! en lekker een award voor orland bloom en lotr |
Idd. Movie's kick ass rules.
ALs ik 't weer es ga zien ga ik altijd eerst een dtuk of 2/3 keer dat liedje kijken en dan zit ik de hele show door movie's kick as! They show people..... :D Maar de LotRspoof was ook errug goed! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |