![]() |
tatoage
ik zou graag een tatoage willen hebben die na 5 of 10 jaar weg is.
het bestaat want een meisje die ik kon had er ook een voor 5 jaar. ik kan er alleen op internet nix over vinden. weten jullie een site of hebben jullie zelf zo een dergelijke tattoo laat het me dan ff weten. |
nee
|
Een vriendin van me wou ook zoiets, ik zal het aan haar vragen.
|
die vind ik lelijk.
|
Ja dat doen ze met van die inkt voor cosmetische make up volgens mij.
Dan zou je daar op moeten zoeken. dat word een van de bovenste huidlagen "gespoten" (tja tattooeren is nou eenmaal inkt injecteren) en omdat je huid(cellen) blijven vernieuwen verdwijnt dat na verloop van tijd. als ik jou was zou ik eens bij een tattooshop langsgaan die ook cosmetische make up aanbiedt. Maar mijn moeder heeft wenkbrauwen laten tattoeeren die eerder weg waren dan 5 jaar, dus ik zou goed uitkijken. En eens overwegen of je maandenlang met een "halve" tattoo wilt rondlopen, want het is niet zo dat het na 5 jaar in een keer afgebroken is natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Loop je dadelijk met zo'n vage tekening op je lichaam... |
Citaat:
|
Citaat:
Boeie dat ik die op m'n 80ste nog steeds heb... |
mwah ik vind het niet erg dat ik op mijn tachtigste nog een tattoo heb hoor..
dat wist ik toen ik hem nam. probeer anders henna ofzo |
Citaat:
3 Maanden daarna waren de haren op m'n arm nog steeds zwart, maar de rest zag je niet meer :( |
hmm ja ik heb er geen ervaring mee..
Ik wist zeker dat ik voor altijd iets wilde.. dus ja dan is er maar 1 manier ;) (tenzij je elke keer hetzelfde laat zetten maar dat is zo omslachtig) |
Tattoo's zijn voor pauperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs
|
Citaat:
|
Ik wil een keer een vikingtattoo
|
Citaat:
Maar ja, ten eerste: zit die tattoo dan op m`n rug, dus heb ik er geen last van.. Ten tweede: ik loop dan heus niet meer met naveltruitjes e.d. en ten derde: dan ben ik op m`n 85e nog eens hip :cool: :d |
Citaat:
|
ik heb er een op mijn arm.
(15 centimeter boven mijn pols) en het kan me niets schelen dat het er op mijn 85ste nog zit. eerst maar eens zien of ik zo oud word. Bovendien is mijn tattoo voor mij symbolisch, het staat voor een periode in mijn leven, en maakt dus deel uit van mij en mijn leven en dat is niet veranderd als ik 85 ben. Verder ben je als 85 jarige toch lelijk, met of zonder tattoo. |
dus niemand weet is van een site van die 'permanente' make up van 5 of 10 jaar of een prijs ervan
:D |
je kan niet even google'en?
ik weet niet waar je woont dus ik kan niet voor je op zoek gaan op internet naar een tattooshop die dat doet in jouw omgeving dus dat kan je toch ook eventjes zelf doen? De permanente make up is gewoon na 5 a 10 jaar weg. |
neem gewoon een echte...
als je er spijt van heb kan je hem altijd nog weg laten halen. zijn tegen woordig zoveel mannieren voor niet alleen laseren. Heb ook iets gelezen over weg scheuren... word gewoon in het ziekenhuis gedaan volgens mij maar weet het niet zeker. Dan word er elke keer weer een stukje huid weg gescheurd en dan na een tijdje zie je er niks meer van niet eens een lidteken... wat je wel hebt met laseren. Het duurt wel iets langer maar dan heb je er ook wat voor, of niks is maar net hoe je het bekijkt... Maar ik heb nog steeds geen spijt van mijn tattoages.... Ja van 1tje maar niet om het plaatje en de plek maar om de gene die hem heeft gezet. Maar gelukkig is die shop nu weg :D |
Citaat:
|
Nou ik heb op google en tattoo.pagina gekeken maar vind niets wat ik wil hebben ( voor 5/10 jaar ofzo)
Laat staan over de prijzen..vraag dus eens aan vrienden die er wel een hebben waar zij dat hebben laten doen en wat ze prijzen zijn. PS kom uit limburg |
Citaat:
|
Citaat:
cosmetische tattoo's zijn inderdaad duur ja, duurder dan normale, maar je zult er iets voor over moeten hebben als je niet de rest van je leven ermee wilt lopen. Ik blijf er toch bij dat je het beste eventjes je telefoonboek kunt pakken, gewoon even bellen en vragen. Maar nee vrienden die ik ken nemen allemaal een "echte" tattoo of henna.. |
ik ken wel iemand die zo'n tattoo nam, maar die zit er (na tien jaar) nogsteeds, terwijl die vijf jaar zou blijven zitten :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |