![]() |
8 december Lamb Of God in de Melkweg
Jaja, dit orkest komt weer even heersen. Samen met Devildriver en The Agony Scene (maar dat is maar bijzaak natuurlijk). Ik ben er zeker weer bij na het goeie optreden eerder dit jaar in de 013.
Oh en het kost maar €11 (y) |
Netjes :)
Misschien wel aanwezig. Lamb of God is wel tof, alleen ben ik de laatste tijd beetje een hekel aan de melkweg aan t krijgen... Teveel 14 jarige kutkoters.. |
Citaat:
|
I'll see
|
lamb of god is gaaf.
|
present
|
hmm misschien ga ik dat ook maar eens live beloeren
|
hier komen toch alleen 13 jarige slipknot jongeren op af?
|
LoG veegt anders wel mooi de vloer aan met 99% van die so called heavy bandjes van tegenwoordig.
|
agony scene is wel erg cool
|
Maar LoG is toch wel vele malen cooler. TAS vind ik eigenlijk zelfs de minste band van de line-up :|
|
Got to be there!
|
ik zal er zijn
|
hmm LOG wil ik toch wel een keer live zien eigenlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke band, niet te duur, OV, mits ik tijd heb ben ik aanwezig :)
|
Citaat:
Toch wil ik ze wel een tweede kans geven. |
Citaat:
013 show was dus slechte show van ze. Nouja wie weet geef ik ze nog wel een kans en ga ik ze nog een keer checken. Die cds zijn namelijk wel erg goed. |
Omhoog.
Donderdag! |
present
|
\m/
|
ik moet een recensie schrijven voor mn stageverlener (Up Magazine), maar aangezien ik nauwelijks werk van die bands ken mag carn me die avond met de nodige kennis bijstaan (Y)
|
LoG wordt vet, ik vermoed dat The Agony Scene vetter wordt.
|
Dammit helaas kan ik niet (stage perikelen etc) en daar baal ik behoorlijk van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Owja. Ga ik hier nog heen is de vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou je t zegt, t was me geheel ontschoten.
Maargoed. Ik acht de kans klein. Ik zal eens rondvragen. |
Citaat:
|
Al mn mee sleep mensen kunnen niet (N)
|
Citaat:
|
Haha :) Achja, ik kijk wel wat ik morgen doe. Ook nog tot 17:10 les, dus t is weer druk allemaal.
|
ik ga overigens met de laatste intercity richting Arnhem dus je hebt ook nog een reisbuddy tot aan weetikveelwaarjeheenmoet (Y)
|
Citaat:
Maargoed, ik zie wel, misschien zie je me morgen met een stapel bier, misschien niet :). |
AAAAAAAH JEFFREY!
|
Who that?
|
Fuk hee ik kan niet.. Dit is me ook echt totaal ontgaan.
En morgen kan ik ook al niet naar Dark Tranquility en Hatesphere En 20 december willen mn ouders uit eten voor mn verjaardag omdat ik in januari voor een aantal maanden stage ga lopen in Chicago en daarom kan ik niet naar 3 inches of blood. Dit kreeg ik allemaal te horen op 1 dag.. En het is pas 5 over 10 :( Ben benieuwd wat er verder nog langskomt vandaag. |
Citaat:
EDIT: Oh ja, hij had iets met lamb of god :P |
Zijn Devildriver en The Agony Scene wat?
|
The Agony Scene <3
erg vet |
Devildriver is ook goed te pruimen, vind alleen ome Dez geen topzanger. Tis iig metal. :P
|
En dat terwijl ik niet eens echt van metal hou!
Maargoed. Devildriver speelt eerst neem ik aan? Ik zal er zijn vanavond want het is mooi weer. Strax even kaartje halen. |
nee ik laat het definitief afweten.
te druk geen geld etc etc etc (owja en zaterdag ook nog naar chimaira \m/) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |