![]() |
ondergoed bij vrouwen!!
oke, mijn vraag is eigenlijk:
wat vinden mannen het mooist bij een vrouw staan? (boxershort, hipster, string, onderbroek) wat vinden vrouwen het mooist staan? (boxershort, hipster string, onderbroek) en wat vinden vrouwen het lekkerste zitten? (boxershort hipster, string, onderbroek) ik weet van mijn vriend dan dat hij een onderbroekje of een boxershort waar je nog een stukje van je billen ziet (hipsterachtig) het mooiste en leukste vind. ik zelf vind die ook het lekkerste zitten , maar vind een hipster + boxershort waarbij je een stukje van je billen ziet + string het mooiste staan.. ik hoop op reacties!! |
ik vind een string of gewoon een slip het beste staan bij een meisje :)
|
Hipster.. Vind ik het mooiste, zit het lekkerste.. en ook mijn vriend vind het meer dan okey. (y):)
|
string vind hij het mooiste!
En ik draag ook altijds strings. Ik heb persoonlijk dat die hipsters beetje in de naad trekken als ik een broek eroverheen doe. En soms zie je dan nog steeds randjes! |
Stringetje..
|
boxer/string
|
Strings staan alleen mooi als je mooie billen hebt. Ik vind ze dus niet mooi bij mij, maar vriendlief wel. Verder vind ik van die boxerstringdingen leuk (hier en hier) en die zitten bovendien fijner dan gewone strings. En zelfs slips en boxers kunnen mooi zijn. Als het maar niet vaalgewassen en uitgelubberd is.
|
Hij: hipsters (van die half string half boxer dingen)
Ik: Strings en dan vooral het mooiste onder kleding. |
string is leuk om naar te kijken
maar boxer vind ik wat sexyer |
*pakt even de nieuwste pabo erbij*
duidelijk de shorts!!! less is niet altijd more bij vrouwenondergoed, maar heel weinig vrouwen hebben een stringwaardige kont :) en shorts zijn gewoon :o |
hij: string
ik: 's nachts boxer maar mooier = string. ik wil ook wel 's een hipster, heb ik nog nooit gehad! |
String's zijn cool. Hipsters ook :}
|
Citaat:
|
hotpants (Y)
|
boxerstrings/hipsters
|
Ik vind alles wel mooi staan, als het gewoon bij je figuur past (als je hele langwerpige billen hebt moet je geen hoge string dragen enzo :)). Hipsters en goede boxertjes zitten 't lekkerst, veel meisjesboxers hebben zo'n stukje stof in het kruis dat alleen aan de hoekpunten is vastgenaaid en dat helemaal opfrummelt als je loopt, dat vind ik vreselijk.
Mijn vriend vindt dat alle soorten ondergoed sexy kunnen staan en dat het aan het type vrouw ligt :) |
ichigo pantsu (y)
|
boxers
|
WTF zijn hipsters?
|
Citaat:
|
Hipsters of strings hebben mijn voorkeur dan:P
|
hangt dus van het kontje af of een string daarbij past..(wil het een beetje degelijk staan moet je volgens mij al een maatje <40 hebben ofzo ..)
verder vind ik boxers en hipsters ook errrrggg sexy. |
lage onderbroekjes met een printje :o het liefst nog met wat kant
http://www2.victoriassecret.com/imag...vw/V248650.jpg zoiets. |
Ik vind zelf strings t mooist onder kleding (draag die ook altijd gewoon overdag) en strings absoluut niet mooi verder (iig bij mezelf niet). Als ik t bed instap doe ik dan ook boxer/slip aan (zit ook comfortabeler 's nachts).
|
Overdag meestal strings. En s avonds een slip
|
even een serieuze vraag:
wat is er nou zo aantrekkelijk aan kant? |
Het is vrouwelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik draag gewoon lekker onderbroeken, niks strings irritant! boxers vind ik ook wel sexy!
|
Strings, en veel. Ik heb stiekem een beetje een string-tic, (stuk of 30) maar ze zijn over het algemeen wel zwart. Met strikjes, steentjes, kant, zolang ze maar klein en laag zijn vind ik het prima.
Voor mannen vind ik de sloggy zeer geslaagd, errug, errug fijn... |
Citaat:
Ikzelf zie iets minder graag kant, en een string zie ik in principe ook minder graag. Het mooiste vind ik een onderbroek die laag op de heup komt, recht is (geen slip/string die eruit ziet als een grote V), en die vanachter een halve poep bedekt. |
Ik vind toch wel gewoon een mooie string en een bh :)
Ik vind die andere dingen namelijk niet zo lekker zitten :) |
Citaat:
|
Hipsters, van die 'string' boxertjes of heuponderbroekjes.
Iig GEEN strings (n) Het moet allemaal laag zitten, een kantje of frutseltje eraan is leuk, maar het moet vooral GOED passen. Ondergoed wat te strak zit punt 1 niet lekker en punt 2 ziet het er ook nog eens verschrikkelijk uit. |
Strings, want die voel je niet zitten en je ziet het niet. En als je geen uitgezakte kont heb ziet het er ook nog wel redelijk uit. Hipsters zien er ook wel leuk uit, maar ik vind ze niet lekker zitten. :s (En bij onderbroekjes heb ik het idee dat m'n kont wordt platgedrukt. :p)
|
Een string. Ja, ligt eraan bij welke broek/rok. Onder een rok sowieso een string. Een broek moet wel strak zitten zitten, anders zit een string ook neit lekker vind ik. Of een gewone slip... Wat thunder110 vind ik ook wel mooi (y)
|
Ik heb meestal een string aan, die vind ik het fijnst (geen randjes om je ass heen die dan in je bilnaad schuiven, doe dan maar meteen erin :P )
Maar vind het niet echt mooi heb een te dikke ass ervoor. Maar mijn vriend vindt het wel lekker dus geen probleem.. |
Citaat:
ik ben meer voor de strings uit funtionaliteit, verder hipsters en boxers, en een enkel slipje. |
een hipstring
|
Citaat:
|
Ik draag zelf eigenlijk bijna altijd strings, vind het mooi staan en het zit lekker. Hipsters vind ik ook wel mooi, maar er zijn er maar weinig die ook bij mij mooi staan, dus dat vind ik dan wel weer jammer. Heb laatst wel zoiets bij de Hunkemuller gekocht, met V-hals voor en achter. Echt heel mooi (y)
Bij mannen vinden ik boxershorts nog altijd het mooiste staan en het liefst een beetje strak, niet van die losse vlodderdingen. |
Geen slips bij dames, dat mogen ze wat mij betreft gaan doen als ze de 30 passeren :) Een string, hipster of boxertje maakt mij dan verder niets uit, zolang ze het figuur er maar in heeft en het leuk staat bij haar.
En mannen, strakke boxers. Ik zorg ervoor dat ik altijd Calvin Kleins en Bjorn Borgs in de kast heb liggen en het liefst allemaal felle kleurtjes :). Daarbij zeg ik ook dat ik het afschuwelijk vind om zon flubber-boxer te dragen, dan hangt alles namelijk zo.. ben ik niet zo kapot van.. |
Zo'n groot oma ding.
|
Ik heb meestal een string aan; zie je het minst en merk ik niks van.
Een hipster lijkt me ook leuk, moeten we ook maar eens proberen. |
Zo'n stringboxertje vind ik toch wel heel fijn.
|
ik zelf vindt een string het mooiste en het fijnste zitten, moet toegeven dat ik zo'n hipster nog nooit aangehad heb,
bij een man vindt ik een strakke boxer het mooiste. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind bij een jongen een gewone boxershort het mooist, soms ook wel een hipster, als hij maar niet te strak zit.
Voor mezelf vind ik het string het mooist voor een onder een broek, dat je geen randjes ziet. Vind eigenlijk boxer, hipster, string en onderbroek allemaal wel oke zitten. Boxer en onderbroek draag ik eigenlijk alleen snachts, dan vind ik een string niet fijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |