![]() |
bh snags aanlaten > kanker?
Mijn moeder had ergens gelezen dat als je snags je bh aan laat, dat dat kanker kan veroorzaken door het ijzer in de beugel...
Ik liet eerst ook altijd m'n bh aan snags, maar nu niet meer. Ik weet niet of ik nu meer kans heb op kanker... |
Dat is een fabeltje, hoewel je 's nachts wel beter je BH uit kunt doen omdat dat beter is voor de doorbloeding. Maar je hebt nu echt geen grotere kans op kanker omdat je hem wel eens aan hebt gehouden 's nachts.
|
Je bh slijt ook veel sneller als je 'em tijdens het slapen aanhoudt. Kankerverwekkend lijkt het me niet, hoewel ik het echt niet lekker vond zitten, zo in bed. Voor je doorbloeding is het wel slecht, dat heb ik ook gehoord. :)
|
toen ik de topictitel zag vroeg ik me eerst af wat 'bh-snags' in godsnaam voor dingen zijn... :o
|
Snags? :|
Maar ik zou me er maar niet te druk om maken, dit is toch wel de grootste onzin die ik vandaag heb gehoord. Dus je zou heel de dag je BH kunnen dragen, maar oh wee als je hem 's nachts (zo schrijf je dat dus!) aan laat, dan ben je ineens ten dode opgeschreven? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is het ook geen ijzer dat in een BH zit hoor... Meeste soorten zijn tegenwoordig een soort plastic dacht ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je krijgt er echt geen kanker van hoor, ik hou ze soms ook wel aan, maar liever niet, want 't zit gewoon niet zo lekker. |
Citaat:
|
kan een forum baas dat niet ff aanpassen..
echt UBER VET irriant |
Hehe jaaaaaaa man.
Waar krijg je tegenwoordig geen kanker meer van? |
neeje das niet slecht.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou er ook nooit mee slapen , maar bon. Mijn bh's zijn dacht ik niet van ijzer, ff logisch redeneren, als je door zo'n ijzerdetector loopt op een vliegveld, dat al afgaat bij een minibeetje ijzer, dan zou je bh toch ook moeten piepen ? Idem bij zo een controle met een staaf dat ze over je lijf gaan ... Het enige wat bij mij dan piept is de knoop van mijn broek, mijn bh in elk geval niet... Dus volgens mij is dit echt niet meer van ijzer gemaakt, allesinds mijn merk niet. Ik ga nu geen bh gaan openpulken om te kijken, doch ik weet wel dat bij een oude het gewoon een stuk wit soort plastic was dat uit een gat buitenkwam. |
ik heb ooit een paar bh's ontbeugeld, sommigen hebben metalen beugels, anderen kunststof beugels, weer anderen metalen beugels met een laagje kunststof er omheen. Ze zijn in ieder geval niet van puur ijzer, want ze roesten niet (maar goed ook).
En een ding op het vliegveld gaat echt niet piepen door de knoop van je broek, tenzij je enorme knopen er aan hebt :P. Die zijn er wel op berekend dat mensen nu eenmaal een klein beetje metaal bij zich dragen in hun kleding en sieraden. |
Citaat:
Ik had het niet over de grote ijzerdetector dat piept, maar soms gebruiken ze zo een kleine detector die ze over je hele lijf laten gaan, handmatig, deze piept wel bij een broeksknoop of het minste metaal , en dat gebeurt bij mij enkel op men rug bij de sluiting van de bh en niet aan de voorzijde, waaruit ik dus concludeer dat beugels niet persé van ijzer zijn. |
Ik hou m'n bh altijd 's nachts aan, als enigste zo ongeveer dus lees ik. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke, ik weet genoeg!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kan geen kwaad hoor denk ik :) |
Citaat:
En als je bh gewoon goed past zit hij toch niet onprettig? Ik vind het lekkerder zitten met bh dan zonder, dus daarom houd ik hem 's nachts gewoon aan. @ TS mijn god, snags? |
Een bh 's nachts is echt vreselijk. 't Zit naar.... Probeer de volgende keer eens voor jezelf te verklaren hoe dat zou kunnen. Zo kun je vaak van dit soort fabeltjes ontdekken dat het onzin is. En als je niet genoeg oevr eht onderwerp weet, denk dan toch na, en stel vragen over je theorieen, dan leer je er wellciht ook nog wat van :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht de snags merk :confused: Dacht al welke merk is dat nou weer. Kanker? Denk het niet. Ik slaap er zonder. Wat voor nut heeft het om ze 's avonds te dragen :confused: |
Tijdens het slapen vind ik zonder bh veel fijner, meestal heb ik zo'n topje/hempje aan en dan heb je toch nog wat steun. :)
|
Citaat:
|
Goede vraag! Ik ben dan ook altijd opgevoed met het idee dat naakt slapen fijn is. En dat si ook zo, maar niet als je bijv. ongesteld bent. En toen ben ik eraan gewend geraakt, en nu kna ik niet meer slapen zonder string :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
En het zorgt er alleen voor dat ik een etra kledingstuk smorgens aan moet trekken en ik heb smorgens altijd haast :p |
Als ik naakt slaap, dan voel ik me een beetje... uh, naakt dus.. :D Als het warm is heb ik dan ook ondergoed en een hemdje aan, en als het koud is echt een pyjama ofzo. Maar mn BH doe ik niet meer aan 's nachts, mocht niet van mn moeder, ze moesten ook 'los kunnen hangen' ofzo. :D
|
Een boxer oid doe je aan om niet naakt te liggen. Geen bh aan 's nachts betekent niet niks aan 's nachts.
|
Citaat:
24/7 inbinden is ook niet goed. Vooral je tepels hebben dan even vrijheid & lucht... En, kanker van metaal/plastic? Met geen mogelijkheid. Ik weer er nog wel een: Ga op je kop staan gedurende 3 en halve minuut en je hebt ook kanker. Niet waar dus, fabeltje :) |
ten eerste is het 's nachts (mijn NL is geen wonder, maar dit is wel het toppunt)
en ten tweede, als je gaat slapen met een bh aan das toch nie lekker??? |
Citaat:
|
Omg, verbeter je iemand maar schrijf je zelf zonder hoofdletters, met overdreven veel vraagtekens en 'niet' als 'nie' :p
|
Citaat:
P.s. je vergeet je punt (.) achter je zin :p :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dit is offtopic :) |
Ik hou mijn bh ook altijd aan. Ik voel me gewoon niets makkelijk anders
|
volgens mij kan het slecht zijn voor je lymfeklieren toch? als je het te vaak snachts aandoet, omdat het dan afknelt etc>ontstekingen enz enz
dacht ik gelezen te hebben |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind mensen die geen ABN schrijven, en dan toch lui gaan verbeteren op hun spelling, zó verschrikkelijk amusant altijd, hé. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |