![]() |
Bi?
Ik ben laatste tijd gaan twijfelen aan mijn hetero-schap.
ik ben voor zo ver ik weet hetero en ik val dus gewoon op jongens. Maar ik heb meisjeslichamen altijd al mooier gevonden en laatst heb ik gefantaseerd over seks met mijn beste vriendin en daar werd ik best opgewonden van. Ik zou die (niet speciaal met die vriendin) fantasie best eens waar willen maken, maar ik kan toch niet zeggen dat ik me aangetrokken voel tot meisjes. Ben ik wel of niet bi? |
Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten. :confused:
|
maakt het perse iets uit wat voor etiketje je erop plakt? Doe gewoon waar je zin in hebt, dat etiketje komt later wel... ;)
|
vrouwen ZIJN gewoon mooier dan mannen
rond vs. hoekig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zat precies in hetzelfde schuitje als jij, tot ik een meisje tegenkwam die het eventjes allemaal duidelijk maakte voor me.
Het is zonde van je tijd om je er druk over te maken, zorg gewoon dat je overal voor open staat en dat je altijd achter je eigen beslissingen en acties staat. Het is niet erg als je iets probeert en je later terugdenkt dat het misschien toch niet helemaal je ding is. Je bent wijzer als je het hebt geprobeert bij twijfel dan dat je je altijd blijft afvragen hoe het geweest zou zijn... |
bi-curious/bi-schierig, zeg ik altijd maar:D
ik ken het gevoel...misc moet je het maar eens gaan proberen! als je behoefte steeds groter wordt... |
Citaat:
Verder wou ik er nog aan toevoegen wat Morgan zei :) Citaat:
|
zoekfunctie :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |