![]() |
slavin
Ik wil graag een slavin zijn,wat vinden jullie daarvan?? ik ben 16 is het raar??
|
als jij dat graag wilt :)
Ik ben liever de baas :P |
Hoezo raar??? als je dat zelf wilt...
|
Ik ken meer meiden (en jongens) die hetzelfde hebben, waarvan sommigen 14-15....dus niets raars aan, dat is gewoon een gevoel waar sommigen mee zitten.
|
een vriendin van mij is het ook, met als gevolg dat ik opdrachtjes voor haar mag verzinnen via mail en zij mij daar verslag van doet. erg leuk!
|
Citaat:
|
dat vind ik raar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon dat je minder bent als anderen,beetje moeilijk uit te leggen. :rolleyes:
|
maar als je je minder wilt voelen dan anderen, voelt het dan lekker om je door anderen te laten vernederen, ofwel iets te moeten doen waardoor je jezelf een beetje voor schut zet, maar allemaal voor die anderen?
|
Citaat:
|
ik voel me juist veel meer dan andere mensen :D
maar het zou mij ook wel leuk lijken om AF en TOE (slaaf-avondje - en switchen (dan ik, dan zij (wie is zij? - werk ik aan :D))) Maar permanent nee echt niet |
Citaat:
Chanel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik je baasje zijn slettebak ?
|
Citaat:
|
hhmm nee tis niet supergek
wat dat betreft ben ik in bed ook liever onderdanig dan de baas zeg maar, denk ik. Maar jij bedoeld dat anderen je echt minder vinden :confused: da snap ik niet helemaal |
Citaat:
|
kan geil zijn...me vriend vind t geil als ik de touwtjes in handen neem en ik vind t ook leuk :D
|
k vind dat je 't een beetje vreemd brengt
je zegt dat je 16 bent maa rin je info staat 17 voor je topictitel staat een :( kan aan mij liggen |
dat is inderdaad wel een beetje raar maar verder moet je het ook maar zelf weten. als jij je daar prettig bij voelt (of juist niet als dat de bedoeling is) dan moet je dat zeker doen. en zoals je gezien hebt zijn er genoeg mensen die jou wel willen domineren
|
ik snap het niet helemaal hoor als je een slavin wil zijn zet je het onder seksualiteit??????? of gaat je het om de sex????? :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOk toevallig ....
ik zoek een leuke slavin he he he :D ook altijd handig voor de afwas .......... ;) |
is je eigen keuze
als je dat graag wilt zou niet weten wat daar raar aan is:S |
onderdanigheid bedoel je misschien?
Vind ik over het algemeen ook heel erg leuk maar soms is het ook wel leuk om de touwtjes in handen te hebben. |
Citaat:
Ontopic: Ben zelf ook onderdanig ingesteld, dus ik begrijp wat je wilt zeggen. Maar een slavin zijn, dat moet toch wel een beetje in je zitten denk ik.. Je kunt niet van de ene op de andere dag besluiten: "Zo, nu word ik slavin". Zoiets moet toch 'groeien'. Iig is het niet raar omdat je pas 16 bent hoor! |
ik vind het raar mar tis jou keuze
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe gewoon waar je zeluf zin in hebt!(in dit geval dus waar die ander zin in heb :p ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |