![]() |
Welk Voetbalpraatprogramma?
Persoonlijk vind ik Voetbal insite en studio voetbal wel hetbeste. Alleen die presentatie van Barbera Barend is dramatisch :(
|
Studio ajax is rampzalig slecht, daar hebben ze nog wel het minst verstand van voetbal, zou ik durven zeggen. Bij voetbal insite gaat het het meest over het voetbal en café de sport is een draak van een programma. Ik ga voor voetbal insite, al ben ik het inderdaad eens met de TS, Barbara Barend is weinig overtuigend.
|
- Cafe de sport is bagger. Jack Spijkerman is een idioot en snapt geen moer van voetbal, kan nooit serieus doen en presteert het om het niveau van Humberto Tan omlaag te halen.
- Studio Voetbal is al wat beter. Alleen Jack van Gelder zit er voor niets, een beetje denigrerende grapjes maken. Youri Mulder snapt er niets van. Hugo Borst die heeft de nieuwtjes wat dan wel weer een positief punt is. Maar verder snapt hij ook geen moer van voetbal: "Tactiek vind ik niet interressant". En gaat hij altijd domme discussies aan die totaal niet interessant zijn en waar ze toch nooit uitkomen. Het eindigt in altijd welles-nietes. Don Leo uit Tabago slaat ook nergens op. Ze hebben daarentegen wel vaak interessante gasten. - Voetbal Insite vind ik de beste van de drie. Barbara Barend ben ik geen fan van maar doet het beter dan Spijkerman of Jack van Gelder. Kieft heeft er wel verstand van maar zegt weinig. Of hij zegt dingen die overduidelijk zijn. Johan Derksen kan mij ook wel amuseren. Hij heeft veel nieuwtjes en zegt wat hij vind zonder als een imbeciel over te komen alá Hugo Borst. Ookal vind ik ook van Johan Derksen dat hij voetbalinhoudelijk weinig nuttigs te melden heeft en vaak denigrerende grappen maakt zonder ook maar een beetje recht te hebben om zo'n opmerking te maken. Voorbeeld was gister die opmerking naar Sibon dat hij zich geen zorgen hoeft te maken om in het Nederlands elftal te komen. |
Voetbal Insite is verschrikkelijk sinds die Barbera Barend er zit. Toen Genee er zat vond ik het het beste voetbal-praatprogramma, maar nu vind ik het haast nog slechter dan Cafe de Sport... :|
Mijn lijstje: 1. Studio Voetbal 2 en 3 (gedeeld laatste). Cafe de Sport en Voetbal Insite |
barbera barend stelt elke vraag 3x:
als ze bv. wat vraagt aan Derksen en hij geeft antwoord,is standaard de volgende vraag: "Vind jij dat ook ..(willem, wim, gast)? Dat is vrij irritant vind ik zelf :o |
met genee erbij was voetbal insite het beste, nu is studio voetbal het leukst
|
Voetbal Insite, (mooie initialen trouwens, Derksen)
Hoewel ik me aan alle personen vreselijk kan storen heeft het de meeste inhoud daarna Studio Ajax, heeft zo zijn min en pluspunten en 10de Cafe de Sport waar ik niet eens die moeite ga nemen er commentaar op te geven. |
Eerder Studio Voetbal dan Voetbal Insite, qua tijdstip komt me dat ook beter uit om naar te kijken.
Cafe de Sport een praatprogramma? :| |
Cafe de sport zuigt (n)
Voetbal insite komt mij ook niet zo vaak uit om te zien. Studio Voetbal kijk ik nog wel is, maar meer uit verveling. |
Studio Voetbal.
|
studio ajax slaat trouwens helemaal nergens op :rolleyes:
|
Citaat:
|
eerder studio top4 + heerenveen
|
Café de Sport
|
Citaat:
|
Ik heb laatst eens café de sport gekeken maar dat is toch wel vrij jammerlijk. De kijkcijfers zijn er dan ook naar. Ik las ergens dat toen er storing was bij Talpa en ze herhalingen uit gingen zenden van America's Funniest Homevideos (op het tijdstip van café de sport) de kijkcijfers omhoog schoten.
|
Studio Voetbal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cafe de sport wil ik het niet eens over hebben zo dramatisch. Voetbal Insite vind ik ook best kut, met barbara barend die zo kinderachtig iedereen naar de mond praat en voorzetjes geeft voor Johan Derksens 'lompe opmerkingen' waar dan dat imbeciele publiek keihard om gaat zitten lachen. Studio Voetbal is duidelijk de beste van de drie, alleen Hugo is wel irritant soms, als ie de gasten de hele tijd verwijten blijft maken. Geef mij maar de oude voetbal insite, met rookgordijnen en de geniale Hugo Camps. :cool: Of Studio Spaan (y) |
Misschien heeft het dan wat te maken met de achterban en de interesse bij het (neutrale) publiek. Het interesseert me namelijk geen moer wat hij te vertellen heeft over Sikora, Maaskant of Wisgerhof. Daarentegen vind ik het wel interessant wat hij te vertellen heeft over Az, Ajax, Feyenoord en PSV. Daarnaast moet je eens bijhouden hoe lang er over de clubs word gepraat voordat je Studio Ajax gaat roepen want Ajax krijgt niet meer aandacht dan de andere topclubs.
Wat mij wel opvalt is dat Jack van Gelder de club Ajax niet meer positief durft te benaderen omdat hij dat gelijk afgerekend word op zijn favoriete club. De clubliefde van Hugo Borst voor Sparta is daarentegen voor niemand een probleem... :rolleyes: |
Voetbal insite, geweldig die uitspraken van Derksen over Barend, ik ben benieuwd of die relatie nog goed komt :D
|
Citaat:
tja... :D Dit zegt werkelijk alles :D O ja : 1. VI(maar dan alleen door de aanwezigheid van Derksen) 2. Studio Voetbal 3. Cafe de Sport, ik zap er alleen heen als Studio Voetbal een filmpje start met van Basten ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
En was het een paar jaar geleden wel interessant bij Willem II? Gek hoor. Trouwens over Sparta wordt nooit langer dan 30 seconden gesproken dus maakt het niets uit. |
Citaat:
Voetbal Insite doet dat relatief veel meer en daarom vind ik dat ook een beter programma. Die nodigen ook vaak mensen uit van verschillende clubs in plaats van alleen top-3 gasten. Daarnaast is Hugo Borst een domme idioot met het voetbalverstand van een sigaar. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de belachelijke uitvinding "de elleboog van de week", wat een achterlijk gedoe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg het maar niet te hard, dan komt er weer een discussie of Nevland misschien wel de oplossing voor Ajax is ;)
|
Citaat:
|
Voetbal Insite natuurlijk. ik kan me soms enorm vermaken om Johan Derksen. Daarna komt denk ik studio voetbal, wat ook wel een redelijk goede inhoud heeft vaak. Dat cafe de sport kijk ik niet eens naar, want die Jack Spijkerman die moet ik niet en Talpa vind ik zoiezo een kut zender. tis dat de eredivisie en het nederlands elftal erop komen anders zou ik die zender gewoon uit m'n tv programmeren.
|
Gister weer fantastisch met Hugo Borst. Zegt ie tegen Vlaar. "Jij kijkt alleen naar de bal hè. Dat doen de Italianen ook. Dat is goed." Ondertussen zie je een filmpje van Vlaar die alle kanten op kijkt en niemand begrijpt wat Hugo bedoelt. Wat een idioot is ie ook.
|
Citaat:
en waar was de bal?? precies :rolleyes: , buiten het beeld |
Studio voetbal vind ik het leukste en het beste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond niet dat Borst onzin sprak. En als je Ron vaker hebt zien spelen zal je geweten hebben waar Borst op doelde. :) |
Bij voorzetten etc. letten Italianen juist op de man en niet helemaal op de bal.
In Nderland niet, daarom wilde Co bij Willem II een korfbal training inlassen waar ze ook alleen op de man(of vrouw) letten. |
Die Barbera Barend wordt steeds vaker in de zeik genomen! :D
|
Citaat:
Bij voorzetten moet iedereen letten op de bal en op de man. Dit is serieus groep 1 basisvoetbalregels. |
Citaat:
Dat fragment van Adriaanse kan ik me trouwens nog zeer goed herinneren. :D Moest toen wel lachen, maar gelijk had hij uiteindelijk wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |