![]() |
Televizierring 2005
Nou wie vind jij dat er moet winnen?
Beste kinderprogramma: - Het klokhuis - Buya - Avro ZipZoo: Coördinaat X tv-vrouw: - Wendy van Dijk - Anita Witzier - Yvon Jaspers tv-man: - Paul de Leeuw - Carlo Boszhard - Jochem van Gelder tv-programma: - Boer zoekt vrouw - Gewoon Jan Smit - Hart van Nederland - Peter R. de Vries Ik ben benieuwd!!! xx |
Paul de leeuw als tvman, yvon jaspers als tvvrouw(al vind ik geen van allen geweldig), kinderprogramma's klokhuis, tvprogrammas zit echt niks goeds tussen, peter r de vries als minst slechte dan maar.
|
Het Klokhuis, Yvon Jaspers, Paul de Leeuw, Peter R. de Vries.
En in alle gevallen is het een kwestie van 'bij gebrek aan beter' (ookal is Het Klokhuis nog steeds wel goed). Vooral de 'beste tv-programma'-nominaties zijn echt compleet absurd en lijken willekeurig gekozen. |
Citaat:
|
[QUOTE]xx schreef op 04-10-2005 @ 18:10 :
[B]Nou wie vind jij dat er moet winnen? Beste kinderprogramma: - Het klokhuis tv-vrouw: - Yvon Jaspers tv-man: - Paul de Leeuw tv-programma: - Hart van Nederland |
Citaat:
|
- Het Klokhuis. Het blijft een goed kinderprogramma.
- Yvon Jaspers. Ze presenteert heel spontaan. (y) - Carlo Boszhard. Nog steeds; Telekids! - Boer zoekt vrouw. Meest 'vernieuwende' programma en Joris was fijn. :o |
omg, 2 sbs programma's :s
-klokhuis -boer zoekt vrouw -yvon jaspers -paul de leeuw( heb gisteravnd plat gelegen van het lachen) |
Beste kinderprogramma:
- Het klokhuis - Buya - Avro ZipZoo: Coördinaat X tv-vrouw: - Wendy van Dijk - Anita Witzier - Yvon Jaspers tv-man: - Paul de Leeuw - Carlo Boszhard - Jochem van Gelder tv-programma: - Boer zoekt vrouw - Gewoon Jan Smit - Hart van Nederland - Peter R. de Vries |
Beste kinderprogramma:
- Het klokhuis - Buya - Avro ZipZoo: Coördinaat X tv-vrouw: - Wendy van Dijk - Anita Witzier - Yvon Jaspers tv-man: - Paul de Leeuw - Carlo Boszhard - Jochem van Gelder allebei wel leuk :) tv-programma: - Boer zoekt vrouw - Gewoon Jan Smit - Hart van Nederland - Peter R. de Vries inderdaad, bij gebrek aan beter |
Beste kinderprogramma:
- Het klokhuis tv-vrouw: - Yvon Jaspers (evt. Anita Witzier) tv-man: - Paul de Leeuw (evt. Jochem van Gelder) tv-programma: - Boer zoekt vrouw |
Ik mis koefnoen, stuk beter dan die andere programma's. :|
|
Citaat:
|
Beste kinderprogramma:
Het klokhuis Tv-vrouw: Wendy van Dijk Tv-man: Jochem van Gelder Tv-programma: Peter R. de Vries |
Waarom is Gewoon Jan Smit genomineerd?(n)
Heb ik dan echt wat gemist?? |
Wat heb ik trouwens een hekel aan dat programma van Jochem van Gelder, Praatjesmakers, daar kan ik dus echt niet naar kijken.
|
tv-programma:
- Boer zoekt vrouw - Gewoon Jan Smit - Hart van Nederland - Peter R. de Vries Jezus Christus, zijn ze door de te-nomineren-programma's heen ofzo? Hebben ze alle goede programma's al 'ns zo'n ring gegeven? Kan niet anders met zo'n lijst! :| (n) |
Citaat:
|
Beste kinderprogramma:
- Het klokhuis tv-vrouw: - Yvon Jaspers tv-man: - Carlo Boszhard tv-programma: - Boer zoekt vrouw |
Het klokhuis, Yvon Jaspers (!), Paul de Leeuw/Jochem van Gelder (maakt niet zoveel uit), Tv-programma kan ik niet kiezen, heb t geen van allen ooit gezien.
|
Beste kinderprogramma:
- Het klokhuis tv-vrouw: - Yvon Jaspers tv-man: - Paul de Leeuw tv-programma: - Boer zoekt vrouw Boer zoekt vrouw vond ik echt top! :) |
Citaat:
|
Beste kinderprogramma:
ik twijfel tussen - Het klokhuis - Buya tv-vrouw: - Yvon Jaspers tv-man: - Carlo Boszhard tv-programma: - Boer zoekt vrouw Als Jantje Smit de televisierring wint, dan breekt mn klomp. die jongen voert geen flikker uit:| oefenen, kaartenhuizen bouwen, terugrijden. oefenen, niks doen, optreden, naar huis. Paul de Leeuw vind ik een botte groffe lul met soms een grappig/serieus item, en Carlo vind ik ondanks alles een echte televisieman. en Boerzoekt is gewoon mijn favoriet van dit jaar(Y)(Y) |
Programma: Joling & Gordon over de vloer :D !!
|
Beste kinderprogramma:
- Het klokhuis tv-vrouw: - Wendy van Dijk tv-man: alledrie niet tv-programma: - Peter R. de Vries (bij gebrek aan beter) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren werden ze toch uitgereikt?
Weet iemand wie wat heeft gewonnen? (niet dat één van hen het verdiende... nouja, Paul de Leeuw misschien). |
Citaat:
man: jochem van gelder tv-programma: gewoon jan smit (of hoe dat ook heet) kinderprogramma weet ik niet |
Citaat:
|
Die neonazi van een jantje smit heeft ook nog eens gewonnen, taaie shit gast.
|
Citaat:
Wendy van Dijk alweer, dat mag ook wel eens iemand anders worden. Jochem van Gelder vind ik wel goed, ik vidn dat hij leuke programma's maakt. (willem wever :cool: ) En ZipZoo coordinaat X is ook niet slecht Maar Jan Smit... :| (n) |
Gewoon Jan Smit wint de Televisierring...het moet niet gekker worden :|
Volgens mij was het vroeger een eer als je dat ding won, dan wist je dat je een goed programma had gemaakt. Dat idee is er ook wel een beetje af als Frans Bauer en Jan Smit hem achter elkaar winnen, met gewoon hetzelfde concept nog wel (n) |
Ik dacht dat de televisierring echt voor kwaliteit stond (emmy's anyone?). Maarja, dat zal dan wel niet. Alleen die nominaties al :|
|
Jan Smit doelgroep is een SMS doelgroep, duh.
Verder leuk dat Jochem van Gelder gepwnt heeft. (y) |
Citaat:
En waarom Wendy van Dijk in godsnaam?? |
omdat het de uistlag is geworden! daarom
|
Jochem van Gelder was echt zó blij (y).
|
Citaat:
:rolleyes: |
Vorig jaar Bauer, dit jaar Jantje Smit? Dit zegt wel genoeg over het gemiddelde niveau van televisiekijkend Nederland :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |