![]() |
Stiltes
Stiltes
Zeeen van stiltes Overspoelen mijn leegte Zeeen van stiltes Maar lang niet genoeg Om je lichaam gewikkeld, Zitten nu enkel de kleren die je vaak droeg In trance door de stiltes Sta ik daar maar maar ik heb niets te klagen Want jij ligt daar Hoe wonderlijk en gek Ik geef je een laatste zoen Maar ik verbaas me vooral Over wat stiltes met me doen Mening graag :) |
Waarom ben je de trema op de laatste e van zeeën vergeten? :( Dat staat slordig, vind ik.
Verder vind ik het niet erg origineel, en ook niet erg mooi uitgewerkt. Soms loopt het fijn, maar zodra je gaat rijmen gaat het ritme haperen. Bij genoeg - droeg is dat het geval omdat de klemtoon op de laatste verkeerd komt te liggen, en maar - daar klinkt ook nogal onnatuurlijk. Ik vind het niet echt een bijzonder gedicht. |
Wat betreft het trema, de sneltoets werkte niet :s Wat betreft het haperen, helemaal gelijk!!! Ik denk dat ik dit gedicht had kunnen laten bij de laatste alinea, wat jullie?
|
De laatste strofe? Dan is het weer meteen erg kort en ik zou het niet mooier vinden. Ik zou proberen om het onderwerp van je gedicht zorgvuldiger en op originelere wijze uit te werken. :)
|
Jaa het stukje genoeg droeg klopt niet. Omdat de eerste strofe 4 regels heeft en de 2e maar 3 daardoor loopt het ritme niet goed meer. Alleen de laatste alinea is idd gelijk weer heel kort.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |