![]() |
Half Life 3
Eey,
Ik las laatst ergens dat er een derde deel van de half life game komt.. Weet iemand hier iets meer over? Ik verheug me er iig wel op (y) Grtz Sarscel |
Citaat:
|
A-dûh, het is al een tijdje bekend dat Half-Life een drieluik zou worden.
En als je 2 heb gespeeld, weet je hoeveel vragen er onbeantwoord blijven. |
Citaat:
|
Nou ik denk dat je je nog wel een tijdje mag verheugen, zo lang is 2 nog niet uit en als je kijkt hoelang er tussen 1 en 2 zat..
|
Citaat:
|
Ik geloof geen enkel gerucht zolang er niet iets op de officiele Valve site staat. Verder moet ik eerst deel 1 en 2 nog helemaal uitspelen dus van mij mogen ze nog wel ff wachten.
|
Lost Coast komt eraan :), uitbreiding, en HDR support ook voor de X8x0 Serie :D
|
Woei, laat idd eerst maar die expansion komen ja :)
Wordt het een vervolg of weer een Opposing Force iets? |
Je speelt nu als die chick geloof ik, en het is erna, je moet nu met die combines tegen de aliens gaan of zoiets.
|
helaas bemoeit EA zich er nu mee en krijgen we waarschijnlijk een game vol fouten omdat hij op tijd af moest zijn, wordt ie debiel makkelijk en te kort :( Ea moet sterven :mad:
|
Half-life 2 is op zich ook wel makkelijk en kort hoor, hoe leuk het ook is.
|
Ik hoop dan niet dat ze weer zo'n waardeloze game als HL2 maken :|
|
omfg een nieuwe halflife, nu hopen dat ati snel met de x20800 komt anders draait-ie natuurlijk niet!!11
|
Half Life 3 zit er dus nog echt niet in. wel Half Life 2: Lost Coast, HDR support en je speelt met die troela tegen de Aliens samen met de combine's.
Alleen wat dom is, het duurt nog vrij lang (N) |
Lost Coast is slechts een showcase van nieuwe technieken. Geen game, geen verhaal.
Aftermath is de uitbreiding die binnenkort komt, en waarschijnlijk speel je niet als Alyx maar gewoon als Gordon Freeman. |
Citaat:
Daarbij vind ik HL2 er ook nog beter uitzien. Wat Aftermath betreft ben ik wel benieuwd, heb HL2 met veel plezier doorlopen ook al was het geheel ietwat teleurstellend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |