![]() |
Rhcp
jongens ik heb eventjes een vraagje
ik zat in de zomervakantie een beetje rond te dolen op de elektronische snelweg ook wel internet genoemd en vond daar een fan site van de Red Hot Chili Peppers. Daar las ik over het nieuwe album, maar op dat moment was er nog vrij weinig over bekend zoals de release date en hoe het album gaat weten nu was mijn vraag wat er op dit moment allemaal bekent is over het nieuwe album van deze fantastische band.... Alvast bedankt PS: Graag on-topic blijven want ik heb dit bericht al eerder geplaatst maar daar is het aardig afgedwaald |
Citaat:
Hoe dan ook, vette band, jammer dat ze nauwelijks meer oud spul spelen, geen idee hoe het met dat nieuwe album zit. Ik denk niet dat het BSSM of Californication gaat overtreffen. |
http://www.stubru.be/stubru_master/m...ums/index.html
Meld: OP KOMST - BEGIN 2006... THE STROKES - First Impressions of Earth COLDCUT - Sound Mirrors DILATED PEOPLE - 20/20 BELLE AND SEBASTIAN - The Goalkeeper's Revenge THE FLAMING LIPS - At War with the Mystics MUSE - (nog geen titel) PEARL JAM - (nog geen titel) SCISSOR SISTERS - (nog geen titel) SNOW PATROL - (nog geen titel) THE CHARLATANS - Simpatico (tbc) RED HOT CHILI PEPPERS - (nog geen titel) |
Waarom zou je willen weten hoe het album gaat heten?
|
|
Citaat:
en met the rhcp kan ik geen ene flikker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre bedankt jongens, daar heb ik nog eens wat aan |
Citaat:
|
HIJ KOMT!!!, EINDELIJK!!!
http://www.fmqb.com/Article.asp?id=146993 wel in April 2006, nou maar hopen dat het het wachten waard is... |
Citaat:
Hun nieuw album zal trouwens The Life Pursuit gaan heten. Ik verwacht er wel wat van... |
Belle_and_Sebastian-The_Life_Pursuit-Advance-2006-JUST
op IRC (y) |
Citaat:
|
ik had gehoord.. vlak na by the way in een intervieuw met rhcp, dat het nieuwe album weer wat meer in de richting van bssm zou gaan. :)
|
Citaat:
|
Ik hoorde dat ze misschien naar pinkpop komen :confused:
|
OP KOMST - ERGENS IN 2006...
RED HOT CHILI PEPPERS - Stadium Arcadium |
Lap, ik wist niet eens dat ze kwamen :s
Kan men dan nog aan tickets raken? :confused: |
Citaat:
|
Waarom heb ik hier nog geen schijthippie gezien die de Peppers commerciele rotzooi noemt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |