![]() |
Wat willl je hebben?
Angellena vond het nog even iets te vroeg voor de Sint, Marshall :), maar goed, want willen jullie nieuw, en ga je dat aan de sint vragen of kan je niet zo lang wachten? :):)
|
doe niet zo achterlijk met je smilies
een zwarte hoodie |
gameboys
|
je moeder
|
laptop
oordopjes nieuwe bekken digitaal fototoestel AD markers in alle kleuren nieuwe schoenen ZOOOOOO |
een eMac
|
ik zou wel een imac g5 willen maar ze zijn te duur :(
nieuwe schoenen nieuwe gsm tweede monitor digitaal slr-toestel beamer |
Nieuwe gsm want de mijne is vandaag gejat :(
|
schoenen
een voldoende voor m'n toets morgen... |
Een nieuwe winterjas, want de voering ligt uit m'n oude en dat is nogal koud. :(
|
Citaat:
ot: Ik wil een soort van 50's style jurk, met kersjes ofzo, en dan in een grote maat zodat ik 'm pas. En dan een leuk nieuw kapsel erbij.Met een ponnie. En ik wil een rijbewijs, maar dan zonder lessen. |
Citaat:
Ik wil nieuwe kleren en een middel tegen kanker. |
Een nieuwe pinpas. was doormidden gebroken :mad: :mad:
|
Citaat:
|
een laptop en veel treinkaartjes :mad:
|
Citaat:
|
mn OV maar ik moet nog een jaar wachten :mad:
|
Citaat:
ik wil die tas van invito een winterjack nieuwe kleren en nog een boel spullen voor mn huisje o ja en motivatie om te studeren zou ook leuk zijn. |
Stiekem wil ik die zwart-met-roze Vans die mijn zus gaat kopen&ik ben er te arm voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vier jaar? Vet verkankerd. Ik heb het wel eens een half jaar gehad, maar vier jaar? :( |
Citaat:
|
een videocamera (y)
|
goede koptelefoon
goede spijkerbroek nog steeds zwarte zipup hoodie nieuwe makeupp |
papier om mn opdracht uit te printen
wit pluche/bont voor mn andere opdracht een lekker groot bed |
- snes met ssfII (new challengers) en killer instinct
- rood bowling shirt - devo shirt - een heleboel LP's - geld/werk - een fantastisch comfortabele sofabank voor op m'n kamer - een tripje naar berlijn, zuid france en londen - pizza hawaii |
edit laat maar hihihihihihiihihihihihihih <3<3<3
|
EEN LEUKE BAAN GODVERDOMME
salaris |
nieuwe schoenen
nieuwe velgen en een grote koptelefoon :D |
Ipod of iets wat daar veel op lijkt met veel opslag..
een goeie akoestische gitaar (stalen snaren) een goeie buizen amp met kabinet... Een zwarte Gibson les Paul met gouden hardware is ook niet verkeerd! |
noooit meer opdrachten voor school maar wel al mn punten en de kennis die ik wil
|
ik wil een digitale spiegelreflex, maar die krijg ik waasrschijnlijk toch niet met sinterklaas of kerst want die dingen zijn veel te duur :mad:
en ik heb een leuk horloge gezien. daar zal ik meer kans op hebben :P |
witte psp
geld kutje |
een mp3-speler met meer dan 2 GB aan ruimte, ik word gek van telkens 12 MD's opzak te hebben (n)
edit: liefst 1 met OGG ondersteuning |
kleren
minder moe zijn en een miem |
Citaat:
|
Ik wil geen middel tegen kanker, aids of verkoudheid, maar wel een nieuwe winterjas.
|
Citaat:
Dat is dan weer jammer. Waren we net zo lekker autistisch altruïstisch aan het doen, kom jij het weer verpesten. (n) |
Citaat:
|
En ik wil mijn leeftijd weg hebben want dit bevalt me niets :(
|
Citaat:
@ Broeder: Gefeli attention whore :cool: |
Citaat:
|
Ik voel me volmaakt gelukkig nu.
|
kleren
|
grijze hoodie
zwart/witte vans |
gameboy
nieuwe schoenen geld nieuwe stereopoep m'n huis af en alle opdrachten voor school wil ik af hebben :mad: |
Nieuwe kleren, laarzen & leren jas
En salaris |
Weet het nog niet zo heel goed, zit een beetje te twijfelen tussen een printer en een scanner. Beide zijn wel nuttig.
|
Ik wil teveel. Maar om een klein lijstje te maken:
- Een nieuw toetsenbord - Age of Empires 3 - Black and White 2 - F.E.A.R - Nieuwe schoenen - Nieuwe kleren - Een hele shitload aan dvds - Een hele shitload aan cds En nog veeeeel meer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |