Op internet zonder verbinding:S Das gek..
'k heb ISDN en internet bij 2 providers (tref en een gratis dinkie van 12move..) Nu keek ik net eventjes rechts onder in beeld en d'r staat geen icoontje van dat je bent verbonden (ik zit via tref altijd..). Op zich kan dat best voorkomen, maar de comp is niet gecrasht ofzo.. Maar iig. ik ging dus eventjes naar netwerkverbindingen, naar tref toe.. Stat er al bij : "verbinding is verbroken". Erg vreemd, aangezien ik gewoon zit te msn'en e.d... Nouja, ik dus gewoon dubbel klikken op tref om m'n verbinding te verbreken. Krijg ik alleen de mogelijkheid om te verbinden..:S
Nouja, dan maar eens verbinden.. NOg geen icoontje oid, en kan vervolgens gewoon opnieuw verbinden (terwijl ik dus allang verbinding had..)
Toen maar eens even naar 12move gegaan. Verbonden. Ging gewoon, werd niet gemeld dat er al een verbinding actief was ofzo.. Dubbel klikken d'r weer op. krijg gewoon optie om verbinding te verbreken..
Waar ligt dit aan? Ik heb volgens de computer geen verbinding, kan een andere verbinding beginnen, maar toch heb ik verbinding..:s
|