![]() |
Nieuw album Deftones : B-sides en Rarities
Okeej praat hier over het nieuwe album van Deftones:)
Ik zelf heb hem vandaag gehaald en ik vind het zeke de moeite waard. Het is een cd en een dvd, op de cd staan allemaal ''speciale'' uitgaven van nummers en covers. Er zitten een paar hele goeie covers bij van oa. The Cure en Duran Duran, en ook de paar akoestische nummers die erop staan zijn erg mooi. De DVD staan zo'n beetje de grote hits op en ook de videoclips. Al met al vind ik het een hele vette cd:) Oja ga hier aub nou niet allemaal onzin lope sproeie maar praat gewoon over de cd :) |
Dood, 2 derde van die nummers hebben ongetwijfeld al op bootlegs gestaan.
|
oja
die vergeet ik ook steeds binnen te halen. |
savory met far <3
|
Far, <3.
|
Citaat:
|
ik vind hem wat tegenvallen eigenlijk.
ik heb het album kunnen beluisteren op de myspace van deftones. ja ook voor bootlegs :P |
Deftones, yeah.
Heiligheid. Waarom maar 1 cd? Met al het onuitgebrachte materiaal dat ze hebben kunnen ze makkelijk 3 cds vullen. Gooi bijvoorbeeld heel Like Linus erop, hoe gaaf zijn die nummers. |
Deftones zijn vandaag de dag troep.
|
Citaat:
ze hebben me live alleen ernstig teleurgesteld, maar dat was te verwachten. |
witte pony:heart:
|
Citaat:
|
Citaat:
of het nou te verwachten was of niet, het was een teleurstelling dat ze zo kut waren. |
ik mis teething van de the crow soundtrack..
|
Ik mis can't breathe van de Escape from LA soundtrack
|
Citaat:
|
Far-liefhebbers:D
wist niet dat er 'zoveel' waren. Die b-sides, achja...niet het geld waard op dit moment, misschien ooit... |
Citaat:
|
Citaat:
Damone had er ook best wel op kunnen staan vind ik. Ook al staat ie officieel al op een cd. Het is een briljant nummer. Wat een rare versie van Crenshaw trouwens. :| What's up with that? |
kende alle nummers al geloof ik. Staat nog steeds in bestelling eigenlijk. Vanuit Azië kost ie maar 11 euro.
Covers van the Cure, Helmet enzo zijn altijd goed. Deze nummers zijn (bijna) allemaal echter al eens als B-kant uitgebracht op diverse singles. Savory is eigenlijk een nummer van Far, waar alleen Chino ff op meedoet. Stond op een EP van Far destijds. Supermooi nummer. |
Can't even Breathe had er overigens ook wel opgemogen.
|
Citaat:
|
moet de mijne nog binnen krijgen. Heb hier een mooie Onkyo 5.1 set staan dus zal hem dan meteen maar ff testen.
|
Citaat:
|
Dat Rhino zich zo verlaagd heeft om die rukzooi de maatschappij in te schoppen.
Mijn aanzien in het label is sterk gedaald :( |
hmm de deftones heb ik al lang afgeserveerd en helemaal na hun belabberde concert in de ahoy in 2003.
Wat een bagger was dat. |
ik wil m hebben :p
deftones <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |