![]() |
[p2p] peer2mail
heeft iemand ervaring met het programa peer2mail ? mij lijkt het wel een handig programa maar ik vraag me af of het stabiel werk, of er spyware inzit, en of het een beetje snel is...
|
jup, het is handig, geen spyware voor zover ik heb kunnen ontdekken en het doet wat ik wel :)
|
Als ik zo de User Reviews van download.com lees, bevat het geen spyware maar wel een paar banners.
Ach ja, daar kijk je zo overheen (neem ik aan). Offtopic: Ik vraag me eigenlijk af wat voor nu het heeft om bestanden te bewaren op een webmailaccount. Want
|
gmail kan 10mb aan attachments...je hebt 2,6gb opslag ruimte...sommige mensen hebben geen mogelijkheid om ergens 2,6gb te hosten...sommige mensen hebben geen HD mp3 speler....sommige mensen moeten gewoon ff snel wat dumpen ergens oftewel het kan best handig zijn :)
|
Offtopic:
Citaat:
En de zin "een grote bestand ff snel op een emailaccounte uploaden" komt niet in mijn woordenschat voor. |
Citaat:
|
Je hebt voor nog geen twee tientjes een 256 MB USB-stokje, dus waarom zou je klootvegen met internet?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |