![]() |
soft cups
wie heeft er ervaring mee?? en wat vond/vind je ervan??
|
Nou ja het was eens een keer iets anders dan soft ijs hè.
|
Bedoel je die dingen om menstruatie bloed op te vangen? Wat heeft dat met seks te maken? Of wil je weten of je seks kan hebben als je die gebruikt? Dat kan.
|
Ik heb er ervaring mee, maar ik vind het vrij kut.
Ik denk dat ik net even iets te hevig ongesteld was, of het ding was niet goed ingebracht of whatever, het werkt gewoon niet bij mij, het liep er langs enzo. Snel weer uitgegooid. Heb er dus ook geen ervaring mee hoe het werkt tijdens de sex. |
de verschillende ervaringen wil ik graag weten... of het nou wel of niet met sex te maken heeft...
|
Het heeft niets met seks te maken.
--> L&G |
Citaat:
Ontopic: Ik heb geen ervaring. ;) |
Geen ervaring mee, maar wat zijn het precies dan?
|
Cupjes om menstruatiebloed mee op te vangen !
http://www.softcup.nl heb er twee thuis liggen, nog nooit gebruikt, maar ze zijn wel erg groot hoor! |
Gebruik de zoekfunctie eens over dit onderwerp.
|
Ik heb ze ook een keer gebruikt, en ik vond het echt helemaal niks. Ik vond het de eerste keer een vieze kliederboel en de tweede keer zat het niet echt lekker, dus heb ik het er maar weer uitgehaald. Het voelt ook niet echt betrouwbaar aan.. ik zou het in iedergeval niet aanraden er sex mee te hebben.. en al helemaal niet mee gaan zwemmen
|
Ik vond het fijner dan tampons tijdens het zwemmen als ik erg ongesteld was. Maar tampons zijn praktischer en goedkoper.
|
Het idee staat me niet aan.
|
Nog nooit van gehoord, maar ik zou het wel een keer willen proberen.
|
Citaat:
maar die dingen beschermen toch niet tegen zwangerschap?of bedoelde je gewoon dat alles gaat lekken en viezigheid. |
Nee het is geen voorbehoedsmiddel, maar je kan het gewoon inhouden tijdens de sex, je voelt er beide niks van. Dat zegt softcup tenminste.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |