![]() |
Dierendag
Ja het is alweer een dagje voorbij, maar...
Heb je nog iets bijzonders gedaan voor je huisdier (bijv. iets extra's te eten), doe je er niet aan, of ben je het totaal vergeten? TS begint: Ik heb ze gewoon iets extra's te eten gegeven want om een of andere vage reden achtervolgde bijna alle katten me toen ik 's morgens opstond :o , verder heb ik niets gedaan (iets lekkers kopen of zo). |
Ze krijgen altijd lekker eten. :o
Één van de katten kan alleen tegen het eten dat ze normaal krijgt, van andere dingen gaat ze overgeven. De andere kat heeft wel kattensnoepjes gehad, maar die krijgt ze normaal gesproken ook wel eens, dus zo heel bijzonder is dat nou ook weer niet. Verder was ik gister toevallig heel lang thuis, wat de laatste tijd meestal niet het geval is. De katten lijken het altijd wel prettig te vinden als er iemand veel thuis is, dat was dus wel fijn voor ze. |
Mijn kat is gestorven die dag
ze was slecht 1 jaar oud... |
Citaat:
Het is nooit leuk als je huisdier sterft maar op dierendag is het helemaal (n) |
Heb niet echt veel gedaan. De honden en katten werden altijd wel geknuffeld en kregen wel vaker wat extra's. Mn paard heb ik gewoon gereden maar ik geloof dat ie dat wel leuk vind :)
|
niet veel speciaals :o
want hij krijgt elke dag al veel aandacht veel wandelen en lekker eten :o duss.. is een dag als alle anderen eigenlijk :) |
Mijn ratten hebben een eitje gekregen :)
|
Ze hebben niks bijzonder gehad, als ik op dierendag bij een dierenwinkel in de buurt ben krijgt mijn hond nog wel eens een nieuw bot ofzo, maar daar was ik nu niet, en dat bot krijgt hij dan wel weer een andere keer :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |