![]() |
Skin in de Melkweg
Skin treedt maandag 7 november in de melkweg op. Ik weet nog niet of ik ga. Ik vind veel nrs van haar goed alleen ze heeft betere nrs gemaakt bij Skunk Anansie... Ik hoop dat ze daar ook nrs van gaat doen... Wie gaat? En wie weet meer over dit optreden? (bv prijs....)
|
Even mijn moeder tippen. (y)
|
ik zag haar als voorprogramma van placebo. Toen deed ze wel hedonism enzo. Ik was meer over haar te spreken als over placebo :)
|
Ja bij Placebo was ze wel heel vet.
|
Het is totaal niet mijn ding en ik vond dr dus ook niet tof bij placebo.
|
skunk anansie is jeugdsentiment voor mij, maar hier hoef ik niet per se heen i guess
|
op werchter paar jaar terug was ze heel goed. op zich wil ik hier wel naar toe, mits niet te duur.
|
Citaat:
|
€17,50 + membership. (n)
|
|
Totale kosten: 17,50 + 3,- + 2,15 =22,65... en dat dus even om rekenen in guldens ^^ 50 fucking gulden... Hm ...
|
te duur (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dr solomuziek niet echt yay maar als t nou dichterbij was was ik wel gegaan
|
Citaat:
|
Ik heb net kaartjes gewonnen dus ga misschien wel heen.
|
ik gaa
|
ze speelt ook op eurosonic
|
Zelfde dag als Supergrass, straks sta ik in de verkeerde rij (n) Ik ben nog nooit in de melkweg geweest
|
links is max, rechts is oude zaal
|
Ah! dankje
|
Ik zag laatst op tmf een oud optreden van skunk anansie, was echt zo goed (y)
Maar ik ken Skin d'r muziek niet echt, en als ik hier hoor dat t een stuk rustiger is dan skunk anansie dan denk ik niet dat ik t echt leuk vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |