![]() |
slapen
ik slaap naakt, wie nog meer? en wie niet? en waar slaap je dan in?
|
ik slaap in mn boxer
|
slaap met een teddybeer aan me leuterrrrrrr
|
Ik wil ook wel naakt slapen, maar men heeft hier de gewoonte op de meest willekeurige momenten mijn kamer in te lopen. Dus dat feest gaat niet door. Nu slaap ik in een zijden roze babydoll of in een zwart kanten iets of in het enige bandshirt dat ik heb.
|
ik heb het altijd heel erg koud dus ik slaap nu al in een pyjama en een vest onder dekens en een sprei en met sokken aan.
dit wordt een lange winter. (y) |
Ik slaap ook vaak in mijn blote bips. Ik draai nogal veel in m'n slaap en met een pyama/t-shirt aan kom ik dan altijd een beetje klem te zitten :S.
Maar als het echt koud is doe ik 't natuurlijk toch. |
Afgeknipte trainingsbroek en een t-shirt über alles.
|
t-shirt als het koud is.
|
Vriezen mensen die naakt slapen niet helemaal dood? Ik heb nu al driehonderd (twee) extra dekens En meestal ook nog één of twee oude metal-t-shirts :( In bed met Burzum, dolle boel :) Soms slaap ik ook 's nachts maar niet en val ik overdag een keer om in mijn gewone kleren dus dat is erg interessant :)
|
Citaat:
Ik heb het echt niet snel koud hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal in boxer.
Maar val ook vaak genoeg met me kleren en schoenen aan zo in slaap |
Ik slaap in een trainingsbroek die over m'n kont heen hangt. Verder kroel ik men kussens, lief he?
|
Ik slaap in m'n boxers, zodat ik na de seks niet na lek op m'n maagdelijke bedje :nono:
|
Ik ga zo heel lekker slapen wnat nik heb net iets teveel leffe dubbel gedronken.. en oh, eigenlijk moet ik om 7 uur er weer uit :(
|
Ik slaap gwn in euhhh, wat ik aanheb. Ik kan ik alles slapn namelijk. En heb hier geen last van de kou, woon namelijk op een tropisch eiland :P
|
Citaat:
|
meestal boxer en soms een shirt.
|
Citaat:
|
eeh een onderbr00kje
ik heb het altijd koud maar met een dubbele deken TEXELS schapenwol komt het altijd weer goed (y) :) oh en ik douche altijd voor het slapen en dan sprint ik naar mijn bed zodat ik geen koude voeten krijg. |
Als ik bij m'n vriend ben in m'n blote kont, gewoon omdat dat handig is en hij toch wel lekker warm is dus als ik het koud heb kruip ik tegen hem aan en dan wordt ie half wakker en gaat ie me wurgknuffelen zodat ik bijna stik maar eigenlijk vind ik dat niet erg. :) :)
Thuis onderbroek en shirtje wat ik eigenlijk helemaal niet relaxed vind maar ik wil het m'n ouders ook niet aandoen om 's ochtends als ze weer eens zomaar m'n kamer binnenlopen in m'n blote kont te liggen he. (y) |
ik slaap in zoveel mogelijk, ik ben een ontzettende koukleum dus ondanks de drie dekens heb ik meestal nog wel een pyamabroek aan en als het echt koud is zelfs een trui. ook altijd sokken omdat ik er niet van hou als mn dekbed aan de onderkant zit ingestopt maar ik wel altijd kouwe voetjes krijg.
natuurlijk slaap ik niet zo als ik company heb. |
Ik slaap altijd in een pyamabroek + shirtje want ik heb t altijd vreselijk koud in bed. En soms, als het echt té koud is, dan heb ik zo'n pitjeskussen wat ik in de magnetron leg en over mn voeten leg, want dan worden ze lekker warrrm. Ohja, en mijn oma heeft ooit een hele vette sprei voor me gepatchworked, met 1000 verschillende lapjes en dan is de 1001ste eenzelfde lapje, uhhhja :confused:, iig, die is lekker warm in de winter (y).
|
ik slaap meestal in een onderbroekje&hemd in de zomer alleen in een onderbroek en soms naakt
|
ohja heel soms gebruik ik een kruik.
|
als ik ongesteld ben en buikpijn heb ja :mad:
|
Ik in hempje en een shortje.
|
Ik slaap onder een tweepersoonsdeken in een onderbroekje.
|
Als ik het koud heb ook met kruik. En 6 kussens =)
|
Pyama boven alles. Hoe relaxed is dat.
Ik slaap ook wel eens met kleren aan, maar dat is als ik dronken ergens crash. Ik hou echt niet van naakt slapen, ook niet na de sex ofzo, dan wil ik graag iets om mijn lijf dat eventuele sappen kan opnemen, zodat je niet zo plakt de volgende ochtend. Ah en winter+zomerdekbedje, en een sprei natuurlijk, stomen onder dat dekbed! |
ondergoed + t-shirt
en vroeger sliep ik en een doorschijnende roze sense and sensibilityachtige jurk. die mis ik.:( |
sappen :(
verder slaap ik gewoon in mijn boxer een meestal onder enkel een hoeslaken of mijn zomerdekbed want snel koud heb ik het niet (y) en als het echt koud wordt kan ik mijn winterdekbed pakken en zelfs nog met drukkertjes (!!!) mijn zomer en winterdekbed aan elkaar maken. ik slaap trouwens onder dekbed hoezen met race auto's, motoren en sesamstraat \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is ook zo, maar het is meer dat ik dat niet weten wil. Vrouwen poepen toch ook helemaal niet?
@gmummy zeker terielekst (y) ik moet een nieuwe matras want die ik nu heb is kenkie dun en dan moeten er speciale zooltjes in mijn patas om mijn rug recht te houden snappie? |
nee vrouwen poepen niet en die uitzonderingen die het wel doen doen dat reuk- en gehoorloos(Y)
ik vind sappen ook vies en ik wil niet dat iemand met dat woord andere beelden op mijn netvlies schept dan dat van tomaten- of sinaasappelsap. |
nee idd, maar je deelt wel dit met ons:
Citaat:
|
Appelsap.
|
Citaat:
|
dat weet ik maar ik zag je graag even happen happen happen :)
|
okay(Y)
|
box+shirt, en als ik het koud heb trek ik nog wel eens een oude joggingbroek aan. want dat is lekkah warm.
|
Citaat:
|
oh en ik heb een oud fleecedeken met zebraprint wat in hoge noodgevallen wel eens uit de kast komt.
|
ik heb ook een deken die ik weleens over m'n dekbed leg maar dan leg ik de achterkant boven want op de voorkant staat een hele grote afbeelding van Lady Di :|
|
Citaat:
|
In de zomer vaak een onderbroekie en hempie. In de winter vaak pijamabroek (heb een paar hele erge met beertjes enzoo :eek: ) oid en n shirtje.
|
Pyjama of pyjamabroek met shirt. Ik wil niet eerst aankleden als ik op zaterdagochtend naar beneden waggel.
|
Boxer en shirtje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |