![]() |
in DE periode dikker?
Ik heb zo het idee dat ik tijdens mijn ongesteldheid iets dikker ben, kan dit? zo ja?...waar kan dit dan door komen? *gebruik de pil* :confused:
|
Hoeveel kg zwaarder ben je dan?
|
Je houdt dan volgensmij meer vocht vast.
Al merk ik eigenlijk vooral dat ik vóór ik ongesteld word wat zwaarder ben, niet tijdens. |
Ik merk wel dat ik na mn ongesteldheid lichter ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik heb zelf idd ook iets meer een buikje dan, helaas ;) |
Ja dit kan. Ik heb er ook last van doordat ik vocht vast hou... Soms ben ik wel 2 kg zwaarder... :(
|
Wat is daar nou :( aan? Het is maar vocht.
|
Ik heb er ook wel wat last van, maar het gaat er weer af dus geen nood :P
|
Ik dacht het van mijzelf ook! Maar dan meer de dagen ervoor! En dat het tijdens mijn ongesteldheid langzaam minder werd.
Volgens mij heb ik dit ook wel eens gelezen dat je voor de tijd een iets opgezette buik hebt! |
Heb ik ook, als ik dan een week ofzo ervoor weer mijn jeans aandoe en weer wil beginnen te vloeken van 'ben ik nu weer verdikt' dan valt mijn frank wel van 'ah, 't zal weer bijna zover zijn'. Het is iets vrouwelijks denk ik...
(degene die een lange cyclus hebben mogen dus blij zijn, de mijne duurt maar een dag of 24...) |
Ik weet t niet, weeg mezelf nooit, maar weet wel dat ik vaker moet plassen, normaal 1 of 2x per dag en nu wel 3 of 4x.. Dus misschien omdat je vocht tijdelijk vast houdt maar er toch weer uit moet..
|
Niet echt dikker, in de zin dat je het ziet. Maar meestal wel zo'n twee kilo zwaarder. Maarja, omdat je het verschil toch niet ziet, kan ik er niet mee zitten.
|
Je wordt wat zwaarder omdat je vocht vasthoudt. Ik merk zelf ook dat m'n buik dan opgezet is, dus wat dikker.
|
ik dacht al, waar komt dat buikje opeens vandaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik ook! :o Ik voel me dan soms net Dick Trom. :(
|
jaa ik merk dat mn boobies dan groter zijn :confused:
|
Ik voel me alleen lichter erna
|
Heb ik ook heel erg, vooral vlak ervoor. (n)
|
Niets mis mee, heel normaal verschijnsel :)
|
Citaat:
|
Dan houd je lichaam meer vocht vast (hormonen). Dat kan een paar kilo schelen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |