![]() |
Burst tourt met Opeth
Nou boeit Opeth mij persoonlijk vrij weinig, maar Burst!
BURST supporting OPETH: November 27 Nottingham, UK @ Rock City November 28 Glasgow, UK @ Garage November 29 Leeds, UK @ Blank Canvas November 30 London, UK @ The Forum December 02 Exeter, UK @ Lemon Grove December 03 Oxford, UK @ Brooks Uni December 04 Utrecht, NETH @ Tivoli December 06 Paris, FRA @ Locomotive December 07 Toulouse, FRA @ Ramier December 08 Bergara, SPA @ Sala Jam December 09 Madrid, SPA @ Arena December 10 Barcelona, SPA @ Apolo December 11 Lyon, SPA @ Le Transbordeur December 13 Milan, ITA @ Rolling Stone December 14 Florence, ITA @ Flog December 15 Zurich, SWI @ Abart December 16 Munich, GER @ New Backstage December 17 Vienna, AUT @ Szene Wien December 18 Budapest, HUN @ Petofi Hall December 19 Prague, CZR @ Roxy December 20 Hanau, GER @ Halle 2 December 21 Stuttgart, GER @ Die Röhre December 22 Zoetermeer, NETH @ Boerderij Ik ben erbij in Utrecht. |
wie en wie?
|
Citaat:
|
Wat een rare combinatie :s
|
oja
roxy let eens op zeg trutjah dit staat ook in MIJN burst topic .. MIJNE! ik ga wel hoor in tivoli zie ik opeth ook eens al luister ik daar nooit naar maar opeth is toch wel leuk denk ik ohja, als mensen een slaapplek willen in utrecht, bij mij crashen, pyjama partyyyyy :cool: (y) (y) :cool: :cool: (y) :) ik ben echt heel irritant vandaag ik ben chagerijnig. ik kijk de hele tijd boos. ik heb al heel veel gescholden vandaag. als ik mn mond opentrek scheld ik anderen alleen maar uit. ik voel me dronken :( |
^ aai
Toffe shit, stond Burst niet vorig jaar rond dezelfde tijd op dezelfde plaats in het voorprogramma van the Dillinger Escape Plan samen met Poison the Well? Verder is Opeth wel de shit natuurlijk dus waarschijnlijk wel aanwezig \m/ |
Citaat:
in de melkweg zouden ze om halfnegen beginnen ofzo. kwamen we aan lopen rond 10 voor half negen, was poison the well alweer bijna afgelopen. :| :( |
Citaat:
maar naar opeth ga ik niet. (K) |
Citaat:
|
ja. Alleen vandaag ja.
|
ik vind t vrij bizar dat ts Opeth niks boeit en Burst wel, aangezien Burst behoorlijk vol van Opeth invloeden zit.
|
Heb nog nooit aan opeth moeten denken tijdens een burst luistersessie. (heb het laatste werk nog niet gehoord)
Maar kan me er opzich wel een beetje in vinden. De crust-metalcore invloed is ook duidelijk aanwezig (ala from ashes rise, tragedy). Plus wat post-metal achtige shit. En gooi je daar een portie black water park bij kom je aardig in de buurt van burst. |
zelfde dynamische werking, en zelfde soort van gitaarlijnen en een zelfde soort van muzikale bagage.
|
Citaat:
|
Liever Opeth dan Burst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, doet me denken aan Meshuggah met Tool.
Burst + Meshuggah en Tool + Opeth waren betere combi's geweest. :D |
Citaat:
|
en burst is punker dus ik ben uiteraard voor burst
|
mmmm, ik verbaast dat opeth niet speelde in de tivoli maar in de neth o_O
Maja, ik ga wel (y) Ik voor burst, mijn vriendin voor opeth :) |
opeth :(
Burst :) |
Citaat:
|
Ik vind die laatste Opeth plaat eigenlijk best cool. Vooral qua gitaar deuntjes dan.
Maar helaas speelt The Bled+ Fall Of Troy+Fear before nogiets in Haarlem. |
ohw dan ga ik nu denk ik wel naar opeth
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Burst speelt ook in Sneek geloof ik. Maar dat is zo'n tyfus eind weg. Maar als je Burst als support van Opeth wilt zien is ook weer zo prijzig. Wat moet dat kosten? 15 euro ofzo?
|
Ik ben erbij in Utrecht, speciaal voor Opeth al ken ik ze niet heel goed. :p Word meer door vrienden meegesleept, maar ben toch wel genoeg metalfan om het sowieso leuk te vinden. (y)
Toch wel op 4 december ipv 29 oktober. En heb wel zin in een pyjamaparty... |
HOE HARD WAS DE CAFE SHOW VAN BURST IN DE LITTLE DEVIL , waar ze nog speciaal een show met TDEPT en PTW voor hadden afgezegd (y)
een band met de juiste mentaliteit |
Functionele up: 4 december is overmorgen, dusch, wie o wie?
Ik ga het hoe dan ook gezellig maken. (y) Desnoods met drank. |
nou ik hoorde dat burst ook een show in 013 doet in februari dus dan laat ik opeth maar schieten en ga ik alleen naar die.
|
Pft, ik ga voor Opeth. (y)
|
Citaat:
|
uitverkocht, stel kut negers :mad:
|
ik heb 2 kaartjes gewonnen maar moet nog even kijken of en met wie ik ga
|
Owja.
Burst. 013 gaat t worden geloofik. |
Citaat:
|
De vorige keer was er ook al zo'n voorprogramma dat totaal niet aansloot bij het hoofdprogramma (n)
|
Omg Zoetermeer da place to be :(
|
Ik ga voor Opeth!!
|
26-02-2006 Burst in de kleine zaal van de 013 dus.
Aanvang 20.30 / zaal open 19.30 Kleine Zaal / entree 9,00 euro / 1,65 euro servicekosten Vvk gestart op 3 december |
Owkayyyyy!
|
Hmm bedacht me gister pas weer dat Opeth vandaag in Utrecht zou staan, beetje aan de late (te laat) kant, helaas. Volgende keer beter :)
|
zo maar eens op de fiets stappen (Y)
|
Wat was Opeth briljant en wat was Burst een ongevarieerde brulpartij. :P
We hebben 5-10 minuten onze kelen schor staan schreeuwen voor een toegift, en toen kregen we zomaar nog meer dan een kwartier Deliverance. (y) |
Puike setlist ook, White Cluster, When én Under the Weeping Moon (Y)
|
Yups, geen vaag thema, maar gewoon bijna alles, geloof ik. Ik kende de band niet goed, maar heb nu wel ff vanalles gehoord. (y)
|
burst viel me alleszins mee en opeth was zoals gewoonlijk goed op dreef. ik kampte alleen met naweeen van een flinke kater, dus was niet echt in de stemming
|
Burst 25 Feb in waterfront Rotterdam
8 euro |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |