![]() |
KaasGave rap
Ik ben tegenwoordig na mijn dichtperiode, helemaal bezig met hiphop. Dit is een text die ik heb geschreven naar aanleiding van mensen die mij onheus bejegenen. Aangezien zombies met rose urkjes toch mijn trademark is, gebruik ik deze hier ook.
Motherfucker ik maak je af, ik geef je een lichaamsstraf beter nok je m met hondsdraf, want ik ren achter je aan piefpaf Beter doe je niet stoer, ik plaats je op een stoel met stroomaanvoer Ik ga m’n boontjes doppen als een echte groenteboer, ik draai je een loer Niemand rijmt zo goed als ik, ik kijk rond met een heersersblik Ik ben een slecht verliezer, stop je ledematen in de vriezer Politiek ben ik de beste, dring me op aan elke kiezer Prikkend als een brandnetel, bezet een zetel en maak politiek nog viezer Ben een mafketel, zorg voor regen en gemiezer, zorg voor de zon, de sneeuw en de maan, Mensen zien zombies met rose jurkjes aan, Kijk me niet aan, motherfucker maak baan De zombies, de zombies ze komen eraan |
--> Muziek--> Geklooi in de Garage
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Maar dat vond men wat denigrerend en niet-het-onderwerp-dekkend.
|
De discussie over de naam is afgesloten, dus laten we nu ontopic verder gaan.
|
je rijmvormen zijn een beetje fucked, de tekst is niet echt grappig en ik vraag me af of je dit logisch op beats kunt zetten. zing het eens in met beats eronder dan is het wat duidelijker wat het precies moet worden.
|
Kijk kinders, dit valt nu onder 'sinterklaasrijmpjes'
|
ja kut dus
|
Dit heeft misschien wel de slechtste flow die ik ooit gezien heb.
|
maar, hij heeft wel gelijk.
ik bedoel, de zombies komen er ook écht aan. |
Beter doe je niet stoer....
Hoe krom is die zin :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha 'na mijn dichtperiode' ... ik hoop dat dat minder kut was, wat een bagger
|
Citaat:
Refrein van het nummer tegenstrijdig... allen verantwoordelijk, allemaal is wel er zoiets als het hiernamaals? iedereen heeft wel z'n normen en waarden maar weet je wel of God wel bestaat? oorlog om geloof het is zo zinloos als wat volgens het geloof is de 1 heilig en bewandeld de ander het zwarte pad achteraf is 't nergens veilig, tegenstrijdig Is nog niet af hoor, als het nummer af is post ik het wel. En ik had ook nog deze ergens liggen: sommige dingen zijn tijdloos in het leven gedachten uit het verleden je kan ze niet vergeten intieme momenten, shit in harde tijden, je sluit je af van de wereld en je lijkt te verdwijnen vroeger toen je niet wist dat het allemaal anders was het blijft je voor altijd bij, wel ofniet te pas, die pijn mocht het ooit anders zijn, diegene ben jij die dan niet meer meetelt voor mij stukje couplet, ook niet af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, de nieuwe Lange Frans is geboren
|
Citaat:
|
Als een mes en een steen.
Dit gaat nergens heen. |