![]() |
De lichaamsgeur van je vriend/vriendin
wat vind je ervan? Doet die geur je niet zoveel, is hij niet speciaal, vind je het heerlijk hem/haar te ruiken, ruik je het niet, of vind je het vies? Zou het een probleem zijn als je die geur vies vindt?
Ik vind het heerlijk haar te ruiken, of naar haar te ruiken als ik bij haar geslapen heb moet ik zeggen. Haar geurt geeft me een fijn, relaxt gevoel. Wat jullie? |
Citaat:
|
Citaat:
ja, ik vind het heerlijk om mijn vriend te ruiken, vertrouwd en lekker *zwijmel* :p ik heb wel eens gelezen dat wij vrouwen onbewust een man zoeken met een geur die overeen komt met de geur van ons pap, maar daar geloof ik niet in... |
Citaat:
|
Heeerlijk! Als ik zeg dattie zo lekker ruikt, zegt tie meteen dat hij geen luchtje op heeft. Ja, d0h, daarom ruikt tie zo lekker. :p
Voelt fijn, relaxed, vertrouwd en knus. *misgevoelens* :( En ja, ik zou het zeker onprettig vinden als mijn vriendje niet lekker zou ruiken... Vieze lichaamsgeur is een afknapper. IMO. |
ja ik ken het en ik vind het heerlijk :) vooral als ie is blijven slapen, en ik de volgende avond hem nog een beetje ruik in mijn dekens :)
en als ie zou stinken zegmaar zou dat bestwel een afknapper zijn inderdaad... |
Hij ruikt lekker! Altijd (y) Gewoon vertrouwd en gewoon naar hem :S
|
Mh *denkt aan ex-vriend en andere zeer leuke personen*
Jah, lichaamsgeur is heeeeel lekker jah!! Vooral gecombineerd met axe :p Die combinatie van geurtjes die zo typisch 'hem' is.... *swoon* |
Ik vindt hem lekker ruiken. Niet beslist de deo of aftershave die hij draagt.. oeh! english leather :p Maar gewoon zijn lichaamsgeur, iedereen heeft een eigen geur, en laat ik die van m´n vriend nou lekker en vertrouwd vinden :D Alleen dan ga je nem zo missen als je savonds in de auto zit naar huis, en je ruikt hem nog... :(
|
Dilana ruikt lekker na de sex... en de rest van de tijd ook hoor :0
|
Citaat:
|
dat absoluut :)
|
Citaat:
|
krijg je niet
|
Citaat:
wrom niet? |
Ik vind mijn vriendin lekker ruiken, heb haar trui, die ruikt naar haar :D, maar gewoon ze ruikt lekker, vind ik wel leuk :D.
|
NATUURLIJK ruikt je vriend(in) lekker.
Dat is namelijk waar je als eerst voor valt, onbewust welliswaar maar toch. Je voelt je alleen aangetrokken tot mensen met een voor jou goede geur (heeft dacht ik iets te maken met goed kindertjes kunnen krijgen samen--oerinstincten) |
Heerlijk..Heel erg rustgevend en wat ook heel rustgevend is, is wanneer hij uitademt dat jij dat dan inademt..Ieuw zo klinkt het echt heel vaag ;)
|
Ik heb sowieso iets met geurtjes :o Maar mijn vriend heeft dus ook een lekker geurtje, soms moet ik gewoon even aan m ruiken :D heerlijk:)
|
Ooehh... mijn vriend ruikt zo heerlijk. Het is zo fijn om met hem te kroelen, heel dicht tegen hem aan, en dan ruikt het zo fijn, vertrouwd, zo als alleen hij maar ruikt.
|
mwieh, hij heeft niet gigantisch veel lichaamsgeur eigenlijk. Maar elke geur die met hem te maken heeft vinnik lekker, zn zweetlucht owk :)
Maar als ie dr niet is, laat ie vaak een shirt achter, en dan ruik ik hem daarin wel, en dat ruikt echt heerlijk, val ik meteen helemaal lekker in slaap enzow.. Maar de geur van zn scheerschuim, en van zn luchtje enzow, das ook allemaal heel erg hém, dus das owk heel lekker. |
Lekker! Ik vind dat mijn vriend echt altijd heerlijk ruikt!
Het ruikt zo vertrouwd en liefdevol! :confused: :D Snap? :o |
die geur geeft mij een gevoel van zekerheid en vertrouwen, is heel veilig. BTW: IK BEN VANDAAG JARIG
|
Citaat:
Tja, alles wat al werd gezegd klopt i.d. |
hij ruikt heerlijk. Wat iedereen hier heeft gezegd ben ik het volledig mee eens
|
Citaat:
maar tuurlijk ruikt je partner lekker. geur is een natuurlijk signaal, je kan nog zo'n mooie partner hebben, de geur moet goed zijn. niemand kan toch een hele dag bij een stinkdier zijn? mijn vriendin ruikt lekker omdat het vertrouwend is, rustgevent, en vooral omdat het mijn vriendin is. |
Citaat:
|
ehh...ja, ik ruik niet echt iets speciaals :)
|
Citaat:
|
jaah,
hij ruikt heel lief, zoals alleen hij ruikt en lekker en vertrouwd is het als ik met m ga knuvvelen :) zucht..*verliefd* :o :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |