Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   De lichaamsgeur van je vriend/vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=127960)

Evergreen 14-06-2002 18:42

De lichaamsgeur van je vriend/vriendin

wat vind je ervan? Doet die geur je niet zoveel, is hij niet speciaal, vind je het heerlijk hem/haar te ruiken, ruik je het niet, of vind je het vies? Zou het een probleem zijn als je die geur vies vindt?

Ik vind het heerlijk haar te ruiken, of naar haar te ruiken als ik bij haar geslapen heb moet ik zeggen. Haar geurt geeft me een fijn, relaxt gevoel. Wat jullie?

de abt van sion 14-06-2002 18:47

Citaat:

Evergreen schreef:

Ik vind het heerlijk haar te ruiken, of naar haar te ruiken als ik bij haar geslapen heb moet ik zeggen. Haar geurt geeft me een fijn, relaxt gevoel. Wat jullie?

Wij hebben haar nog nooit geroken.

Lindansje 14-06-2002 18:54

Citaat:

de abt van sion schreef:

lol :D

ja, ik vind het heerlijk om mijn vriend te ruiken, vertrouwd en lekker *zwijmel* :p

ik heb wel eens gelezen dat wij vrouwen onbewust een man zoeken met een geur die overeen komt met de geur van ons pap, maar daar geloof ik niet in...

Evergreen 14-06-2002 19:42

Citaat:

de abt van sion schreef:

:D etterbak

Signy 14-06-2002 20:10

Heeerlijk! Als ik zeg dattie zo lekker ruikt, zegt tie meteen dat hij geen luchtje op heeft. Ja, d0h, daarom ruikt tie zo lekker. :p

Voelt fijn, relaxed, vertrouwd en knus.
*misgevoelens* :(

En ja, ik zou het zeker onprettig vinden als mijn vriendje niet lekker zou ruiken... Vieze lichaamsgeur is een afknapper. IMO.

beestje 14-06-2002 21:45

ja ik ken het en ik vind het heerlijk :) vooral als ie is blijven slapen, en ik de volgende avond hem nog een beetje ruik in mijn dekens :)

en als ie zou stinken zegmaar zou dat bestwel een afknapper zijn inderdaad...

! am mE 14-06-2002 21:59

Hij ruikt lekker! Altijd (y) Gewoon vertrouwd en gewoon naar hem :S

Freyja 14-06-2002 22:00

Mh *denkt aan ex-vriend en andere zeer leuke personen*

Jah, lichaamsgeur is heeeeel lekker jah!! Vooral gecombineerd met axe :p Die combinatie van geurtjes die zo typisch 'hem' is.... *swoon*

Arenda 14-06-2002 22:34

Ik vindt hem lekker ruiken. Niet beslist de deo of aftershave die hij draagt.. oeh! english leather :p Maar gewoon zijn lichaamsgeur, iedereen heeft een eigen geur, en laat ik die van m´n vriend nou lekker en vertrouwd vinden :D Alleen dan ga je nem zo missen als je savonds in de auto zit naar huis, en je ruikt hem nog... :(

Skewdr1ver 14-06-2002 23:51

Dilana ruikt lekker na de sex... en de rest van de tijd ook hoor :0

oempaloempa 15-06-2002 00:17

Citaat:

Skewdr1ver schreef:
Dilana ruikt lekker na de sex... en de rest van de tijd ook hoor :0
volgens mij is zij gewoon lekker :p

Skrewdriver 15-06-2002 00:20

dat absoluut :)

oempaloempa 15-06-2002 00:21

Citaat:

Skrewdriver schreef:
dat absoluut :)
FOTO

Skrewdriver 15-06-2002 00:26

krijg je niet

oempaloempa 15-06-2002 00:32

Citaat:

Skrewdriver schreef:
krijg je niet

wrom niet?

Tox 15-06-2002 02:42

Ik vind mijn vriendin lekker ruiken, heb haar trui, die ruikt naar haar :D, maar gewoon ze ruikt lekker, vind ik wel leuk :D.

Ninnoc 15-06-2002 08:31

NATUURLIJK ruikt je vriend(in) lekker.
Dat is namelijk waar je als eerst voor valt, onbewust welliswaar maar toch. Je voelt je alleen aangetrokken tot mensen met een voor jou goede geur (heeft dacht ik iets te maken met goed kindertjes kunnen krijgen samen--oerinstincten)

marlies 15-06-2002 09:27

Heerlijk..Heel erg rustgevend en wat ook heel rustgevend is, is wanneer hij uitademt dat jij dat dan inademt..Ieuw zo klinkt het echt heel vaag ;)

miro 15-06-2002 10:41

Ik heb sowieso iets met geurtjes :o Maar mijn vriend heeft dus ook een lekker geurtje, soms moet ik gewoon even aan m ruiken :D heerlijk:)

sunnevot 15-06-2002 11:18

Ooehh... mijn vriend ruikt zo heerlijk. Het is zo fijn om met hem te kroelen, heel dicht tegen hem aan, en dan ruikt het zo fijn, vertrouwd, zo als alleen hij maar ruikt.

Dusjcrib 15-06-2002 12:53

mwieh, hij heeft niet gigantisch veel lichaamsgeur eigenlijk. Maar elke geur die met hem te maken heeft vinnik lekker, zn zweetlucht owk :)

Maar als ie dr niet is, laat ie vaak een shirt achter, en dan ruik ik hem daarin wel, en dat ruikt echt heerlijk, val ik meteen helemaal lekker in slaap enzow..

Maar de geur van zn scheerschuim, en van zn luchtje enzow, das ook allemaal heel erg hém, dus das owk heel lekker.

Piccola 15-06-2002 13:09

Lekker! Ik vind dat mijn vriend echt altijd heerlijk ruikt!
Het ruikt zo vertrouwd en liefdevol! :confused: :D Snap? :o

bracelance 15-06-2002 13:20

die geur geeft mij een gevoel van zekerheid en vertrouwen, is heel veilig. BTW: IK BEN VANDAAG JARIG

Eaglewing 15-06-2002 14:26

Citaat:

bracelance schreef:
die geur geeft mij een gevoel van zekerheid en vertrouwen, is heel veilig. BTW: IK BEN VANDAAG JARIG
LEUK VOOR JE :D

Tja, alles wat al werd gezegd klopt i.d.

MissKiss1985 15-06-2002 15:56

hij ruikt heerlijk. Wat iedereen hier heeft gezegd ben ik het volledig mee eens

The Bachelor 15-06-2002 16:09

Citaat:

Lindansje schreef:

ik heb wel eens gelezen dat wij vrouwen onbewust een man zoeken met een geur die overeen komt met de geur van ons pap, maar daar geloof ik niet in...

sorry maar dit klopt dus wel. het is wetenschappelijk bewezen, dat je dingen zoals de lichaamsgeur terugzoekt in je partner.

maar tuurlijk ruikt je partner lekker. geur is een natuurlijk signaal, je kan nog zo'n mooie partner hebben, de geur moet goed zijn. niemand kan toch een hele dag bij een stinkdier zijn?

mijn vriendin ruikt lekker omdat het vertrouwend is, rustgevent, en vooral omdat het mijn vriendin is.

TefnachT 15-06-2002 16:12

Citaat:

MissKiss1985 schreef:
hij ruikt heerlijk. Wat iedereen hier heeft gezegd ben ik het volledig mee eens
hmmm.... mag ik vrgane wat jou voornaam is?

Anal Avenger 15-06-2002 16:52

ehh...ja, ik ruik niet echt iets speciaals :)

Freyja 15-06-2002 19:54

Citaat:

Ninnoc schreef:
NATUURLIJK ruikt je vriend(in) lekker.
Dat is namelijk waar je als eerst voor valt, onbewust welliswaar maar toch. Je voelt je alleen aangetrokken tot mensen met een voor jou goede geur (heeft dacht ik iets te maken met goed kindertjes kunnen krijgen samen--oerinstincten)

Jupz. Aan iemands geur kun je ruiken (onbewust :D) of die persoons afweersysteem verschilt van de jouwe. Voor het nageslacht is het namelijk heel handig als je een heel ander afweersysteem krijgt, hoe meer verschillen, hoe minder kans ziektes hebben om vat te krijgen. Dat je valt op iemand met je vaders geur is dus belachelijk, omdat je vaders afweersysteem juist te veel op dat van jou lijkt.

PiNoW 15-06-2002 20:22

jaah,
hij ruikt heel lief, zoals alleen hij ruikt
en lekker en vertrouwd is het als ik met m ga knuvvelen :)
zucht..*verliefd* :o :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.