![]() |
zelden seks
ik heb amper zin in seks, vind er niets spannends aan.
ook word ik amper vanzelf nat, dus moet men vriend steeds beginnen met beffen :rolleyes: ik heb er noot zin in. zal ook nooit beginnen. het wordt een echte frustratie kent iemand dit gevoel? wat kan ik eraan doen? |
|
Is dit altijd zo geweest, dat ontbreken van enige lust in 'dezelve' :P ?
|
Citaat:
|
ik krijg wel zin om hem gewooon aa te raken, maar niet seksueel...
het ligt niet aan mijn vriend, bij de vorige was dit probleem er ook ik vind het ook erg dat ik nooit vanzelf nat word, zelf als moets ik het kunnen/ durven, ik zou nooit zelf kunnen deftig beginnen... |
ik ken het :rolleyes:
erg frustrerend, maar jij bent niet de enige met dat probleem...echt niet... |
Volgens mij zijn er veel meer mensen dan jij die met hetzelfde 'probleem' kampen. Je hebt, volgens de bijbel, de gave van seksuele onthouding. (vraag mij niet waarom het een gave moet zijn, maar goed...)
|
Citaat:
en heb jij dan een relatie? ik vind het bijzonder erg voor men vriend, ik wil hem dit genot kunnen geven+ dit is zo iets intiems! maar zelf als ik daaraan denk, ik kan er maar niet aan beginnen :s soms heb ik zelf dagen dat ik hem super hard mis en hem bij me wil, maar wanneer ik dan weet dta hij gaat komen, dan heb ik schrik hoe ik me weer ga voelen als er weer gn seks is |
Citaat:
|
Citaat:
dat is precies wat ik ook voel! het is gewoon eng hoeveel meisjes dit hebben, ook wel fijn op zich ik denk vaak dat ik de enige ben... ik heb nu dus heeel erg veel zin om bij m te zijn, altijd ik kan niet zonder mijn vriend (ja ik heb dus een relatie al bijna 2 jaar, we wonen ver van elkaar vandaan dus zien elkaar niet zo vaak). als ik niet bij m ben, denk ik altijd: als ik dit weekend weer bij m ben kunnen we lekker knuffelen en sexen enzo...maar als ik bij m ben, ben ik moe, koppijn, geen zin, lui ga zo maar door..het is veilig om te denken dat je zin in sex hebt als je niet bij je vriend bent, want dan hoef je het niet waar te maken. Bij mij ligt dat lage libido aan verschillende dingen denk ik: 1) de pil denk ik 2) mijn luie geaardheid;) 3) omdat ik dik ben maar ik depressieve hormonen aan, het is algemeen bekend dat dikke mensen een laag libido hebben 4) sex is iets plats, vrouwen houden van intimiteit, ik heb vaak na de sex dat ik dacht: jesus waarom heb ik dat gedaan of jesus het ging er wel erg plat aan toe etc...misc maakt het me bang (na 2 jaar, wel een beetje kut) 5) mijn vriend is vaak gefrustreerd geraakt toen ik afkapte dus is het als ik elk weekend bij m ben, dat het voor mij als een verplichting voelt en de drempel dus hoger wordt en moeilijker... zoveel dingen waar het aan kan liggen maar je weet niet precies waaraan....een oplossing hebben we ook nog niet echt gevonden:s we praten er wel veel over.... |
veel kunnen wij er niet over praten, we zien er gn oplossing voor dus....
soms wil ik het spannender maar dan denk ik weer, ook niet TE speciaal want soms ga ik me dan gebruikt voelen of schaam ik me het is echt de zwarte plek in onze relatie |
Citaat:
|
het gevoel dat ik verplicht ben wat te doen...
ik wil telkens ook het gevoel van genegenheid en intimiteit hebben. ik zou het akelig vinden wanneer hij merobuust behandeld, aloewel me dat ook weer opwindend oogt |
Citaat:
|
als hij me robuust (hard)
|
okay ik snap m....
hoe vaak zie je hem en hoe vaak hebben jullie sex? |
6/7 zie ik hem
1a 2/mnd :( |
dus je ziet m 6 dagen in de week en jullie hebben 2x in de maand sex....das best weinig ja....
naja wat ik dus nu wil gaan doen, is gewoon dat we afspreken dat hij niet moet verwachten dat ik sex wil en dus ook niet gefrustreerd en geirriteerd raakt...en ik hem ook niet te veel gek maak expres enzo... en verder wil ik gewoon wat dingen zoeken die me wel opwinden...ik ga denk ik ook naar de dokter om een andere pil te vragen.... |
zucht....altijd dat lage libido op de pil afschuiven
|
ik ben al veranderd van pil en dit heeft niets uitgemaakt....
vaak zn w emekaar ook pas laat, na het werk... of wanneer we samen uitgaan ed de gedachten dat ik hem kan opwinden en uitdaag geven me wel een goed gevoel, net alsof ik de macht moet hebben |
Misschien helpt het om 'het' op een andere plek te proberen?
|
Citaat:
Hoe komt het dat je seks zo plat vindt? Ik vind het juist iets heel intiems. :) |
Citaat:
kan niet goed uitleggen het is een gevoel... |
Tsjaa ik heb hetzelfde probleem. Heb dit ookal eens in een topic van evanescence gepost.
Ik heb ook echt geen flauw idee waardoor het komt. De pil geef ik maar niet de schuld, want het eerste 1.5 jaar heb ik daar nooit ook maar enigszins last van gehad. Dat ik hem zo weinig zie speelt bij mij wel mee. Als ik hem zie ben ik vaak moe, en zijn we altijd bij mijn moeder en dat is toch anders dan op je eigen stekkie lekker samen te zijn, en seks te hebben. Ook ik heb vaak de gedachten als ik niet bij hem ben dat ik zin in seks heb, maar komt het puntje bij paaltje, dan hoeft het niet meer zo nodig. Van de ene kant vind ik onze seks wel eens saai lijken, van de andere kant ben ik degene die altijd maar hetzelfde wil, en niet meer echt in is voor iets nieuws. Dat is ook wel een beetje dubbel he?! Ik weet niet waarom of hoe, maar soms vind ik de seks zelf een beetje voelen als iets waarvoor ik me moet schamen. Als ik me helemaal heb laten gaan bij mijn vriend, dan voel ik me daar na de hand altijd ''schuldig'' over. Geen idee hoe dit komt, niemand heeft mij ooit dit gevoel gegeven, of wat dan ook. En zo ben ik ook helemaal niet opgevoed, mss een karaktertrek van mij, beetje preutsheid?? -gisteravond wel lekkere seks gehad :)- |
misschien heb je wle niet genoeg hormonen ofsooo maarr vroeger zelf ook nooit zin gehad dann? en als hij het niet erg vind..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onzin hou je maar op onzin!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |