![]() |
Dunya en Desi!
ik vind ze helemaal goed!
ze zijn weer op tv, elke dag om 10 voor half 8 op 3 geloof ik ,en anders 2. het is wel de zoveelste herhaling, maar de vorige keren heb ik zen iet goed gevolgd. wat vinden jullie ervan :cool: ? |
wel een goede serie, vooral die moeder is treffend :)
|
ik vindt ze helemaal toppie :D
|
Citaat:
Ik vind het ook echt een hele leuke en goede serie (Y) |
Jaaa! Als ik tijd heb, kijk ik iedere dag. Die moeder idd. altijd met legging in een oncharmante pose. :D Theo Maassen heeft weer inspiratie in Eindhoven opgedaan.
|
Ja een leuke serie wel (y)
Alleen vind ik het jammer dat er alleen maar herhalingen zijn |
Wel grappig, die ene keer dat ik het zag ofzo.. Alleen jammer dat het niet meer op dee en desi lijkt :(
|
Goede serie (y)
|
Super, zoals ik vroeger uhm...weet ik het, maar dat was een blonde trien/deugniet...geweldig vond (y)
|
leuke serie ja.
|
Eén keer gezien, bij een vriendin thuis, want zij volgde het altijd.
Kan me nog herinneren dat het ging over Dunya en Desie die de knappe overbuurman bespieden, waarvan ze denken dat-ie blind is. Er zat ook nog een subplotje in: de meiden moesten voor school een gedicht maken over de liefde. Ik herinner het me nog, het gedicht van Desie: Het licht gaat uit, het licht gaat aan Zo snel heb ik het nog nooit gedaan. :D |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leukleukleuk!
Ik had een dvd met veel afleveringen en die heb ik lekker allemaal achter elkaar bekeken ! |
Ik zag gisteren de herhaling. Ik heb bijna alle afleveringen gezien maar dat lekkere asociale kan ik wel waarderen:)
Moeder: 'Hee knol!' en rent in te lelijk en te kort nachthemd achter Desie aan over de flatgallerij. En dan die uitgroei :D |
zijn herhalingen maar het blijft leuk
|
blijft leuk ja :cool:
|
Die serie blijft leuk. Of die broer van Dunja, die een keer voor Dunja opkwam. Met die condoom
|
"heej knol:D"
"kwak wat is er nou!?" |
die moeder en leggings :D
|
Today: Dunja ging een jongen van de puppyschool zoenen :p
|
Blijft leuk!
|
geweldige serie:D
|
Oh dat ga ik zeker weer kijken! Vond het altijd een grappige serie.
|
elke dag?
|
Jahh, behalve in het weekend
|
Desie = lekker. :p
|
maar vanavond is ook, of is dat een herhaling van een doordeweekse?
|
oh ik heb t al gevonden op de dunya&desie-site, en vanavond is dus alweer laatste aflevering.............
|
:p haha, Dunya en Desi is melig
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe kom je daaraan? wil ik ook :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
van www.dunyaendesie.nl ;
Lemming Film en NPS Televisie maken een speelfilm van de veelbekroonde en populaire tv-serie ‘Dunya & Desie’. Dunya & Desie - de film is een hartverwarmende en komische roadmovie over de hartsvriendinnen Dunya (Maryam Hassouni) en Desie (Eva van de Wijdeven). Op haar achttiende verjaardag krijgt Dunya tot haar grote schrik te horen dat ze uitgehuwelijkt wordt aan een Marokkaanse neef. Tegelijkertijd raakt Desie zwanger van haar rijschoolleraar. Ze weet niet of ze het kindje moet houden en besluit samen met Dunya op zoek te gaan naar haar biologische vader. Wanneer deze in Marokko blijkt te wonen, lijkt dit een uitweg voor hen allebei. In Marokko komen ze in komische, romantische en confronterende situaties terecht die hen uiteindelijk dwingen om keuzes in hun leven te maken. Net als bij de tv-serie is het scenario van de hand van Robert Alberdingk Thijm en wordt de speelfilm geregisseerd door Dana Nechushtan (Total Loss, ‘Offers’, Nachtrit). De opnames staan gepland voor winter 2006 en de film wordt in het voorjaar van 2007 uitgebracht in de Nederlandse bioscopen. :) |
Citaat:
Ik weet niet of het de serie veel goed zal doen. Ik denk dat Dunya en Desie leuker is als de serie zoals hij nu is, ik vind het vaak zonde als er dan ook nog een speelfilm bij gemaakt moet worden. :o :( |
was wel bekend ja, maar het zou eerst niet doorgaan
|
Zijn ze echt weer op tv?
Geweldig!! Ik vind die serie echt geweldig.. lekker voor z'n raap! Dacht dat vorig jaar de laatste uitzendingen waren? Is het nog steeds bezig of niet? Ik heb die afleveringen (seizoen) met Theo Maassen allemaal opgenomen.. :) die anderen (van eerdere seizoenen) zou ik ook nog wel eens een keer willen zien :) |
Citaat:
Nu maar wachten op de film, ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. Die samenvatting klinkt namelijk niet echt als Dunya en Desie. Een zwanger meisje van 18 in een jeugdfilm, is dat niet wat té? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |