![]() |
Probleem Met Spel
hoihoi beste mensen heb een vraagje aan jullie.
Ik heb operation flashpoint op mn computer geinstaleerd ( origineel spel ). Maar het gebeurd heel vaak dat tijdens dat als ik aan het spelen ben, dat dan mn computer zomaar uit het niets word opnieuw gestart :s En dat had ik ook met starship troopers ( nieuwe 3d demo ). Maargoed ik speel vaker flashpoint alleen heb er haast geen zin meer in omdat hij zomaar uit het niets mn pc opnieuw start. Heeft 1 van jullie dat ook meegemaakt met een ander spel ofzow? Of weet iemand toevallig wat ik moet/kan doen? Alvast bedankt greetz...undertaker |
Heb je al eens gecontroleerd of er iets oververhit raakt?
|
Als je misschien even kan zeggen wat voor computer het betreft.
Lijkt me inderdaad oververhitting |
ik heb alles nagekeken en zelfs mn computer geformateerd en nog steeds doet ie vaag...En er zit nieuw spul in mn pc dus ga der van uit dat alles goed zit
nieuwe spul kwa videokaart enzo en ik heb dit probleem niet met een ander spel of spellen. jah toevallig een demo van straship troopers |
Citaat:
De boel formateren zal niet helpen, omdat het een hardware probleem is. Zou je wat hardwaregegevens willen posten over je computer. (Evesest - Home edition kan je hiermee wel helpen) |
Haal de zijkant eens van je kast af en laat een tafelventilator naar binnen blazen. Speel je spelletje en kijk eens wat er gebeurt.
Op deze manier zal je niet snel een warmte probleem hebben en kun je dat dus min of meer uitsluiten. Je kan ook je geheugen even op fouten controleren, met het hier te verkrijgen programmaatje: http://www.memtest86.com/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |