![]() |
angel
vin angel laatste tijd steeds beter worden, eerst was het gewoon vervanger van buffy; elke aflevering slachten ze iemand slechts af, maar nu krijgt het steeds meer een eigen verhaal en personages enzow vink :cool: (y)
maar nu de belangrijkste vraag: wie is die groosalung(ofzowiets)?? gdvrdmm wan lekker ding!! |
Nu pas een eigen verhaal? :confused:
Vond juist dat hele stuk met Darla, Wolfram & Hart en hun detectivebureau (:D) erg goed :). Maar nu heeft het wel een aparte wending gekregen met die andere dimensie. Geen spoilers ajb ;) :D |
|
von het wel goed bedacht met die boeken: wolf, ram and hart
|
Citaat:
|
Het is inderdaad leuker geworden en dat geld voor buffy ook! :D Met dat verhaal over Glory! :) En het is ook erg leuk dat Willow veel meer met haar krachten doet! :)
Charmed vind ik wat achteruit gegaan sinds Preu zich niet meer onder de levenden bevind! :( Vond de laatste aflevering overigens wel erg mooi. Groetjes Ben(die nog steeds samen met zijn zusje elke woensdag kijkt :) |
Citaat:
|
Die Groosalugg heet Mark Lutz! Hijs inderdaad schattig.
Meer info over hem op http://www.marklutz.com ******SPOILER******* Die laatste aflevering van dit seizoen van buffy is heel mooi vind ik. Het is zoooo lief dat Spike dan moet huilen omdat Buffy dood is. ******/SPOILER******* Maargoed k vind het trouwens heel dom dat Cole in Charmed z'n krachten kwijt is, Ik vond het wel lachu, die vuurballe van hem! xxx |
Numfar! Do the dance of joy!
:D :D :D |
angel was echt leuk:
"dit komt door de portaal, toch?" "nee, zo zit je haar altijd" :D |
Citaat:
ARGH #*&%^@($ |
Jaaa, ze worden allebei beter. Toen Angel wegging was Buffy heel kaal zonder hem en de serie Angel eigenlijk ook geen klap aan. Nu is Angel zelf heel komisch, ik zit me nou al te verheugen om de kleine stukjes Cordelia-Angel en Spike frist de boel op bij Buffy. Komt het toch nog goed :D
Die groosalug dinges is inderdaad een zwaar lekker ding! Maar dat had Cordelia ook wel door :D |
Citaat:
Welke spoiler gaf ze dan? Die groosalug, dat was vorige week. |
Citaat:
|
GEEN SPOILERS GDVRDMM!!! :mad: :mad: :(
|
vinik ooook
ik vind angel zooooo leuk en zijn afleveringen ook :D |
Mensen, als je iets verklapt, zet er dan een duidelijke spoiler warining bij. Sommigen zien het liever op TV dan dat ze het lezen op internet.
|
ik heb wel gelezen dat er na seizoen 5 van buffy, en seizoen 2 van Angel, dat er geen Crossovers meer komen (omdat Buffy van zender is verhuist) dat vind ik echt wel *** :( :mad: , kvond het altijd wel grappig, of weten jullie maybe of er nog van die crossovers komen??? :confused:
|
angel is idd zeer cool en word ook steeds leuker, hoewel dat hele verhaal met darla en drusilla ook cool was :cool:
[buffy mode] was zooooo cool gister, toen die slaafjes van Glory: '..onze dagen van glorie(glory dus)' die andere 'goede woordspelling!' omg, k lag echt dubbel, heb t opgenomen en ga zo weer kijken :D [/buffy mode] |
Citaat:
Groetjes Ben(die het net zo leuk vond een hele woensdagavond te reserveren voor 3 van zijn favoriete programma's! :( |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, die kapitalistische machtswellustige TV-zenders daar kennende, dat kunnen we wel vergeten! :( Groetjes Ben(die het ook erg leuk vond al die crossovers :) |
|
maar is dat echt zeker dat er geen Crossovers meer komen?? want er staat me vaag iets ergens van bij dat ik had gelezen dat ze het overwogen om dat toch nog te doen. (beetje vage zin maja) of zit ik nu uit me nek te lullen?
|
ik vond dat 'Numfar, do the dance of joy' gedoe idd leuk!
Ik lag letterlijk dubbel voor de tv!!! |
Misschien staat het hier al ergens boven, maar Sarah M. Gellar gaat na seizoen 7 stoppen met buffy he? (n) weet iemand of er dan een andere buffy komt of dat de hele serie stopt?
|
Citaat:
Numfar, do the dance of shame! :D |
Citaat:
Daar mogen ze niet eens aan denken! *heeft zo'n pesthekel aan anderen erin gooien als dezelfde personages* |
is het dan zeker dat ze stopt na seizoen 7?? want ik had ergens gelezen dat ze er dan ff tussen uit zou gaan (ze wou zwanger worden ofzoiets) en dat Christina Aguilera haar dan zou vervangen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Joss Whedon has confirmed that Britney will not be appearing in any future episodes of Buffy the Vampire Slayer. Infact, he doesn't even know how this new rumour had started. He said that about a year ago, there was interest in the Britney camp for her to star in a few episodes of Buffy, but that fizzled out immediately. There was no storylines intended for Britney in mind, like some of you were led to believe. |
Citaat:
|
Als Buffy na seizoen 7 doorgaat zonder SMG, dan draait de serie vrijwel serie om Dawn. Zelf vind ik Dawn maar een irritante personage, das mijn mening.
Ik hoop, als SMG besluit te stoppen, dat ze niet doorgaan. Deze serie moet niet de tweede X-Files worden. |
*****Spoiler?*****
Ik geloof dat Buffy idd stopt na seizoen 7, maar dat er een nieuwe serie komt: Firefly. Is nog niet zoveel over bekend. *****/Spoiler?***** |
Citaat:
Firefly wordt ergens in september uitgezonden i.p.v. Dark Angel op FOX. Voor meer info check de offi site: http://www.fox.com/firefly/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |