![]() |
sexy??? Of niet??
he ik had een vraagje..
Ik ga morgen stappen maar weet dus niet wat ik aan moet doen?? Niet als veel meisjes waarschijnlijk maar wat vinden jongens eigenlijk sexy??? Een spijkerbroek of een zwarte broek?? Of juist een kort truitje of 1 met lange mouwen of decollete of wat precies zou ik erg graag willen weten! Alvast bedankt!! :eek: :eek: :( :D (y) |
ja lache.
|
Ocharme, deerne, wat lastig, wat heb je dan allemaal in je kast?
|
Jezus, ben je dronken ofzo?
Laat iig die navelpiercing thuis. |
Doe aan wat je mooi vindt en prettig zit. Met 'sletterige' kleding trek je wel bepaalde mannen aan, ik weet niet waar je op uit bent.
|
Citaat:
|
Lifestyle is een paar klikken verder :o
Ontopic: -strak, kort en bloot :p |
OMG :eek: Een beetje hopeloos is het wel!
Ontopic: Doe iets aan waarin je je lekker voelt... :) Dat is het belangrijkste! |
precies, dan voel je je namelijk sexy en als je uitstraalt dat je je sexy voelt, ben je op de goede weg!
|
ik denk dat dit per jongen verschilt.
Als je perse aandacht wil gaat er natuurlijk niet boven strakke (korte) kleding, minrokjes etc. Maar ik denk dat er wel meer manieren zijn om 'sexy' te zijn. Zoek het uit, zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Haahahahahaa
:( |
Trak een knalgroene knellende broek aan, hartstikke geil man! (y) :rolleyes:
pff hopeloos zeg.. |
Citaat:
|
Hotpants en een veel te strak wit topje met "neuk me" erop. Flinke mep plamuur erop, breezertje erbij en klaar is kees.
Download een leven. |
Citaat:
Nee, dank je. Doe mij maar iets anders. Niet dat standaard sletterige gedoe wat ik hierboven beschreef en waarvan er 13 in een dozijn passen. Sexy *ben* je, of je gedraagt je zo, maar het zit 'm niet in de kleren. Doe maar gewoon... leuk. :) (y) |
Citaat:
|
poeh, ik val op casual :o
geen soepjurken of compleet in het zwart en ook niet als de geodkoopste hoer van het dorp. gewoon lekkere jeans of pantalon en een leuk shirtje/truitje... dat vind ik nou sexy |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Het is niet echt sexy als je kou staat te vatten daar. Maar waarom wil je sexy zijn? |
Ik zal het allemaal wel niet begrijpen. Maar ik doe gewoon kleren aan dieik leuk vind. En als ik ga stappen draag ik gewoon kleren die ik normaal ook draag. Ik draag namelijk gewoon wat ik zelf leuk vind.
Lijkt me stuk makkelijker dan per geval moeten gaan beslissen wat je aan moet. |
omg (y)
|
doe iets aan wat makkelijk uit kan, yoo
|
Mensen met een eigen smaak zijn tegenwoordig uitgestorven?:(
|
Citaat:
|
Het hangt ook erg af van wat je uitstraalt. Als je iets draagt waar je jezelf lekker invoelt dan straal je dat ook uit.
De avond dat ik mijn huidige vriendje ontmoette, droeg ik een baggy broek met strak hempje en gympen. Niet echt iets wat ik normaal ook draag maar ik voelde me er wel happy in en waarschijnlijk heb ik dat ook uitgestraald:) Dus... trek iets aan wat je zelf leuk vindt dan komt het goed! |
zwart!
ik draag 9 van de 10 keer een zwart shirtje. waarom? zweetplekken en vlekken van drankjes zijn niet echt aantrekkelijk. en dat zie je niet op zwart ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
gwoon een shirtje met een spijkerbroek of leuke rok..
Absoluut niet kort, dat vind ik zo lelijk, sletterig, en goedkoop! Maja, dat is mijn mening! |
zorg iig dat ze je piercing en tatoo kunnen zien...
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik niet uit ga en een dagje vrij heb doe ik weleens een spijkerrokje aan, maar das alleen voor mijn vriend :) |
Kleding dat je goed staat en je vroemen goed uitkomt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trek niks aan, lekker comfortabel :)
|
Citaat:
ontopic: iets waar jij je lekker en zeker in voelt. Als je je happy voelt, straal je dat uit en dat is het sexieste wat er is :). |
Citaat:
|
Citaat:
ben ik nu een breezer(slet) :eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |