![]() |
Europese Studies
Is er hier iemand die dat doet of wil gaan doen?
Mij lijkt deze studie heel leuk, ik vind het alleen jammer dat ie alleen in Amsterdam is. Ik weet dat er ook een engelstalige variant is in Maastricht, maar is deze hetzelfde? Ik heb nl op de sites van de opleidingen gekeken, maar volgens mij leer je in Maastricht geen vreemde taal (Behalve engels natuurlijk) en dat is voor mij wel een reden om deze studie misschien te gaan doen. En is het moeilijk om een hele studie in het Engels te hebben? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :) |
Hele studie in het Engels doen valt reuze mee volgens mij. En verder moet je maar ff zoeken, want ik heb al eerder een stukje over deze studie geschreven.
|
Citaat:
|
Ik had me ingeschreven voor Europese Studies in Amsterdam, maar heb op het laatst weer uitgeschreven omdat ik besloot een jaar te werken/op reis te gaan. Ik ben blij dat ik het niet ben gaan studeren, want ik heb gehoord van een collega die het doet dat het wel een leuke studie is, maar dat je eigenlijk niet echt iets leert doordat je van alles wat krijgt. Dit heb ik ook van andere mensen gehoord die het doen/gedaan hebben, ook dat er nauwelijks werk in te vinden is.
Nee, ik ben blij dat ik nog een jaartje de tijd heb om een studie te vinden die wel nuttig is. |
Ik studeer Europese studies (variant Pools)
|
Citaat:
Ik heb er overigens ook over gedacht het te gaan studeren. Ik wilde liever ook niet naar Amsterdam, maar dat had ik er dan wel voor over gehad. Ben zelfs nog naar een opendag geweest. Achteraf tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk toch niks voor mij was. Ben nu 4e-jaars Klassieke talen :) Heel wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ook bezig geweest met Europese studies, en dan vooral omdat de internationale kant mij heel erg aantrok. Ik heb daarom ook over Internationale Organisaties en Betrekkingen in Groningen gehad. Een relatief nieuwe opleiding die in korte tijd heel veel studenten heeft gekregen, ik kreeg het gevoel dat je daar een soort nummer was. Uitendelijk studeer ik nu politicologie in Leiden, wat me erg goed bevalt. Ook erg internationaal ingesteld en de politiek heeft mij eigenlijk ook altijd al geïnteresseerd.
|
Ik studeer nu European Studies in Maastricht.
Ik twijfelde best toen ik begon. Vooral het Engels vond ik erg spannend. Ik ben nu 2 maanden verder en het Engels is me ontzettend meegevallen. Als er iets géén probleem is, dan is het dat wel. Je leert het zo ontzettend snel. In het 2e jaar kies je ook een extra vreemde taal overigens, dus dat zit er zeker wel bij inbegrepen. Toch wil ik (misschien) gaan stoppen met deze opleiding. Maar dat is een persoonlijke keuze, natuurlijk. |
Citaat:
|
Interessant topic, ik wil dit misschien ook gaan studeren in Amsterdam aan de Uva.
En dan variant recht, met misschien Duits er bij. :D Ik blijf het volgen! |
Succes met het volgen van een topic van anderhalf jaar oud. :rolleyes:
|
Oh ho, foutje! Ik was éven vergeten te kijken hoe oud het topic was. :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |