![]() |
Waar vind ik...? deel 4
Ben je op zoek naar iets wat betreft kleding, lifestyle etc?
Vraag het dan hier, misschien kan iemand anders je helpen. Het vorige topic staat hier |
ik ben nu al heel lang op zoek naar rode (gewoon echt mooi rood) laarsjes met een kleine eventueel zwart hakje. Het liefst leer en neit te hoge hak, geen hak mag ook maar is meestal iets miner mooi. De prijs niet te hoog.
Iemand? Ik zoek ook mooie donkergroen/blauw jurkje (andere kleur mag ook maar geen lichte/vrolijke kleur) met lange mouwen voor in de winter. Iig met lange mouwen en niet te truttig. De hennesverkoper uit een adamfiliaal had er een maar die kwam niet ui NL Iemand? ________________ |
Uit het vorige topic:
Ik zoek het kruisje van Sarah Michelle Geller uit Cruel Intentions, liefst om ergens online te bestellen... |
zwarte wally's big rib broek
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus kan je me helpen of niet? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een soortgelijk jasje van dat meisje uit Coldplay - The Scientist
|
... en om het blij clip-kleding te houden:
soortgelijke schoenen als Jamie Cullum (:() in zijn clip aanheeft? |
Ik wil graag leuke sjaals. En zo goedkoop mogelijk.
En graag lekker spul, geen wol ofzo. |
Citaat:
|
Hete Chicks die met me willen worstelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar een hele simpele haarband: gewoon zo'n ijzeren draadje ding. H&M?
|
Bij de Hema zag ik ze op de kinderafdeling.
|
Citaat:
je hebt ze ook gewoon bij een drogist trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
Zij gaat zo hard rozen op haar werk krijgen volgende week. |
Citaat:
|
Ben driftig op zoek naar verkooppunten van Geisha Jeans, liefst in Rotterdam of omgeving.. Bij het hoofdkantoor nemen ze niet op, en op internet kan ik het niet vinden. Iemand tips? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke dankje, ik ga wel even kijken
|
bij de bijenkorf is gifgroen met lelijke applicaties, maar wel heel leuk model. Revenge is zwart met allemaal witte sterretjes, eigenlijk meer een blouse maar dan als jurk.
|
een nagelstyliste in brabant die mooie dingen kan... want ik wil leuke dingen op mn nagels maar er is hier niemand in de buurt ><
|
de nieuwe missy elliott respect me-kleding? waar?
(denk alleen nog maar in de usa? :s ) |
Citaat:
|
Weet iemand van jullie waar ik in Nederland Bob Marley schoenen kan kopen? Het liefst gewoon in een winkel, want wil ze wel even passen. Om precies te zijn bedoel ik de zwarte sneakers met de gekleurde strepen aan de zijkant.
|
Citaat:
http://www.hempreport.com/graphics/b...sRastaHemp.jpg ? die zag je een paar jaar geleden overal, misschien hebben ze ze nog bij de britain ofzo, of coach, of footlocker.. |
Citaat:
http://i12.ebayimg.com/02/i/04/d6/7e/b3_1_b.JPG Maar dan het liefst wel de echte. Oh ja, ze moeten maat 38 zijn :) |
Ik zoek een t-shirt waar op staat 'Mister Hard' dat lijkt op het MasterCard logo.
Kan het nergens vinden, maar wil het graag hebben. Weet iemand waar ik deze kan kopen? |
Weet iemand hier misschien waar je die nikes dunk low kan kopen??
En weet diegene dan misschien ook hoe duur ze zijn? :P:P Dat zijn deze schoenen: http://ikaruga.free.fr/opium-crew_co...k-low-rose.jpg http://image.csclub.com/assets/produ...0100611141.jpg Alvast bedankt!! |
Citaat:
|
Citaat:
noem dr is eentje.. want ik heb bij best veel gekeken.. en daar hadden ze ze em niet.. :S en weet je ook hoe duur ze zijn? |
ik zie ze namelijk in overvloed en ik heb ze vorig jaar voor rond de 60 euro gehaald.
|
Citaat:
|
Nike dunk low
In Utrecht zowel bij de Pro-sport als bij de Perry sport gezien, bij de laatste winkel zelfs voor 45 euro... |
Ben op zoek naar kleding van designer Kris van Assche en het merk Rietveld USA. Waar in nederland te vinden?
|
"De wraak van de spaanse kat" van Hans dorrestijn (boek)
|
bol.com ?
|
In het vorige topic stond dat ze bij de scapino geblokte slip ons hadden. Nou niet dus :confused: Heb het nog eens nagevraagd, maar ze hadden ze echt niet.
Mja ik ga geen Vans kopen want geen geld, en ik wil dus wel graag geblokte slip ons want die zijn mooi. |
Citaat:
:confused: |
ik heb nog een paar rood/wit geblokte slip ons die ik geloof ik een keer heb aangehad,maat 39
|
ik zoek een hoodie, maar dan van t-shirt stof.
|
lelijke van de hennes
|
ik wil geen lelijke :mad: .
|
oh dan kan ik je niet helpen DOEI
|
je wordt weer vriendelijk bedankt merel DAG HE!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |