![]() |
Voor iedereen die in 2006 eindexamen doet
1. Voor welk niveau doe je eindexamen en met welk profiel?
2.Denk je dat je het gaat halen? 3. Wat wil je hier na gaan doen? Mijn antwoorden 1. atheneum E&M 2. Ik hoop het, maar moet zeggen dat ik Aardrijkskunde en Wiskunde wel spannend vind. 3. studeren, maar weet nog niet wat |
1. Gymnasium, E&M met Grieks en Filosofie
2. Ja, ik sta er goed voor. 3. Studeren, waarschijnlijk IO/IB variant Spaans aan de RUG. |
1. Gymnasium E&M met latijn en grieks
2. ja ik sta er goed voor 3. Waarschijnlijk geschiedenis studeren aan de RU, maar er bestaat nog een hele kleine kans dat ik klassieken ga studeren |
1. vwo (atheneum), C&M met als bijvak informatica.
2. Ik hoop het wel, maar wiskunde A1 en CKV2,3 zijn een gevaarlijke combinatie voor mij. 3. Taalwetenschap studeren aan de UU. |
VWO ath. N+G
JA, wiskunde of sk dal wel onv worden Weet niet |
1. Gymnasium, C&M, met daarin de vakken latijn, filosofie en duits2.
2. ja. 3. totaal geen idee, reizen, werken, studeren...en als ik ga studeren ligt het ergens tussen geschiedenis en geneeskunde. |
Atheneum, C&M. 2.Denk je dat je het gaat halen?Ja hoor. Wiskunde en geschiedenis zijn spannend, maar moet lukken. Het lukt me namelijk al 5 jaar :) 3. Wat wil je hier na gaan doen? Engelse taal en cultuur, Universiteit Utrecht. |
Citaat:
|
1. Gymnasium, NT
2. Ik gooi mezelf voor een bus als ik minder dan een acht gemiddeld of voor een vak minder dan een zeven haal. 3. Natuurkunde. |
1. Havo C&M
2. Zou niet weten waarom ik het niet zou halen:o 3. Hierna pabo in utrecht :cool: |
1. Ik doe nu 6VWO Cultuur en Maatschappij met Economie 1
2. Ik hoop dat ik het ga halen.. maar dat gaat wel lukken denk :) 3. Ik zit nog te twijfelen tussen Europese Studies, Internationale Betrekkingen en Internationale Organisaties of International Business and Languages.... hehe... nog ff kiezen dus :cool: |
2.Denk je dat je het gaat halen? 3. Wat wil je hier na gaan doen? HAVO.E&M ja :) lerarenopleiding geschiedenis denk ik :) |
Atheneum C&M
Halen, moet lukken, of ik moet overal echt 3'en voor halen. AK en GS worden makkelijk, Latijn erg lastig. Hierna, zie ********, of premier |
Atheneum, economie en maatschappij 2.Denk je dat je het gaat halen? Ja, ik sta er goed voor. 3. Wat wil je hier na gaan doen? Economics aan de RuG. Eventueel i.c.m. rechten. |
1. Vwo, N&G met biologie 2 en Latijn, via staatsexamen.
2. Ja :) 3. Geneeskunde |
atheuneum NT + NG + EM 2.Denk je dat je het gaat halen? als je je eindexamen niet haalt ben je opzich wel een pauper 3. Wat wil je hier na gaan doen? bier drinken |
Gymnasium, E&M met Latijn en M&O 2.Denk je dat je het gaat halen? Ik hoop dat ik het ga halen. :) 3. Wat wil je hier na gaan doen? Criminologie (+ Rechten?) in Leuven/Rotterdam/Leiden. |
atheneum 6, E&M en M&O 2.Denk je dat je het gaat halen? ja, hopelijk dan:P. Al heb ik wel moeite met Engels en wisa12. 3. Wat wil je hier na gaan doen? Universiteit in ieder geval, en waarschijnlijk rechten. |
VWO 6, NG met Frans 12 2.Denk je dat je het gaat halen? Kweetetniet hoor. Ik roep al het hele jaar dat ik het niet ga halen, maar je weet maar nooit. 3. Wat wil je hier na gaan doen? Nog geen idee, maar iig HBO. |
Citaat:
2. Ik denk het wel 3. Weet ik nog niet, ik stap waarschijnlijk over naar het Vwo als dat lukt. |
1. Gymnasium, N&T met grieks, duits2, ec1 en wisA1.
2. Ja, zou niet weten waarom niet :o . 3. Wiskunde (misschien met natuurkunde erbij) studeren, in Nijmegen of Utrecht. |
Havo, CM, ik doe examen in Nederlands, Engels en Duits 2.Denk je dat je het gaat halen? Denk het wel, deze vakken vind ik niet moeilijk.. 3. Wat wil je hier na gaan doen? De rest van mn havo afmaken. Ik doe vavo dus ik heb doe het in 2 jaar. Volgend jaar heb ik alleen nog geschiedenis, tekenen, economie1 en wiskundea1 |
Citaat:
|
vwo e&m 2.Denk je dat je het gaat halen? ja 3. Wat wil je hier na gaan doen? notarieel recht (al vind ik 10.000 dingen leuk eh aargh :( ) |
Atheneum C&M 2.Denk je dat je het gaat halen? Ja, ga ik wel van uit. Vrees alleen dat ik heeeel hard moet gaan werken om economie te halen 3. Wat wil je hier na gaan doen? Studeren, waarschijnlijk Nederlandse Gebarentaal. |
Havo N&G + Duits 2 en Informatica 2.Denk je dat je het gaat halen? Waarom niet ;) 3. Wat wil je hier na gaan doen? Vwo en dan HBO of meteen HBO --- > uni (Programmeur) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die extra stof heb je in een middag onder de knie, wiskunde A1 is vooral handig om je gemiddelde op te krikken.
|
Dan zou je 7 uur per week wiskunde hebben. Wow. :o Ik vind elke dag al zat. ;)
|
Citaat:
|
Vwo NT
Ja, tuurlijk haal ik het :) Studeren, iets technisch |
Citaat:
|
1. Havo NT + Biologie & Frans1,2
2. Ik ben eigenlijk bang dat ik al mijn vakken (vooral Frans en Wiskunde) verpest ookal gaat het me al 5 jaar heel goed af. 3. Vwo -> Wo Wiskunde of meteen Hbo Bedrijfswiskunde |
Citaat:
|
Citaat:
Krijg je niet automatisch bij B12 wat je bij A1 krijgt? Ik dacht dat B12 in feite alle wiskunde was. |
Gymnasium, E&M 2.Denk je dat je het gaat halen? Ik denk het wel, al zal wiskunde niet vanzelf gaan. :) 3. Wat wil je hier na gaan doen? Waarschijnlijk ga ik aan de Uva Taal en Communicatie doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
N&G met Grieks, Latijn, Frans 2 en Economie 1 2.Denk je dat je het gaat halen? Ik hoop het.. Alhoewel ik wel denk dat natuurkunde en wiskunde erg pittig zullen worden! 3. Wat wil je hier na gaan doen? Twijfel op dit moment nog tussen rechten en bestuurskunde. |
Citaat:
Ik heb het dan ook vooral gekozen om mijn gemiddelde op te krikken ( :o ). Kansberekeningen vind ik juist het meest onboeiende onderdeel van de wiskunde :p . |
1. Atheneum - Cultuur & Maarschappij met Economie 1 en Biologie
2. Ik denk wel dat ik het ga halen, maar ik moet er wel hard voor werken 3. Ik wil Criminologie gaan studeren in Leuven (België) |
1. Havo C&M met Aardrijskunde
2.Ik hoop dat ik het ga halen, al vind ik Economie wel lastig. 3.Ik wil S.P.H. gaan studeren in Nijmegen. |
HAVO 2.Denk je dat je het gaat halen? Ja. 3. Wat wil je hier na gaan doen? VWO. |
VWO 6 E&M met MO 2.Denk je dat je het gaat halen? Hmm.. Ik hoop het :) 3. Wat wil je hier na gaan doen? WO Geschiedenis |
Citaat:
|
Vwo - CM met informatica. 2.Denk je dat je het gaat halen? Jahoor, dat moet wel lukken. 3. Wat wil je hier na gaan doen? Fotovakschool. |
[B]1. Voor welk niveau doe je eindexamen en met welk profiel?
VWO CM 2.Denk je dat je het gaat halen? Ja 3. Wat wil je hier na gaan doen? Studeren :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |