![]() |
Radio 4 mogelijk uit ether ten gunste van zender voor allochtone jongeren.
Citaat:
Het moet niet gekker worden :mad: |
Het moet idd niet veel gekker worden:|
|
Zonde van radio 4. Niet dat ik er naar luister, maar alles beter dan een lompe popzender.
|
Haha, dit is zo ontzettend slecht dat het bijna geniaal is.
|
Ik wil een zender voor drugsverslaafden!
|
OMG, laat die allochtonen lekker in hun land blijven in plaats van dat ze alles meenemen naar Nederland! Waarom kunnen zij niet gewoon naar Nederlandse zenders luisteren?! Dat lijkt mij beter voor hun inburgering.
Behoorlijk frustrerend vind ik zoiets. Het zou mij niets verbazen als wij als Nederlands er over 100 jaar niets meer aan toe doen omdat Nederland dan voornamelijk uit allochtonen bestaat. |
^ :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
OT: lijkt me niet echt nodig. Er is vast nog wel een plekje vrij in de ether. |
Belachelijk. Dan zijn we gelijk het enige land in Europa dat geen klassieke zender in het publieke bestel heeft.
Er zijn al meer dan genoeg 'populaire' popzenders. Daar zit ook voor ieder wel wat tussen. Ik snap niet dat de overheid hier mee toestemd. Eerst zeiken dat 3fm te commercieel zou worden en dan radio 4 uit de ether schoppen om ruimte te bieden aan een andere popzender. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah idd, zo'n zender die muziek draait die op elke andere zender voorkomt krijgt voorrang boven klassieke muziek en metal, beiden dingen die je nergens anders hoort (althans, de niet-commerciële dingen). Tyf maar mooi op met dan FunXL.
|
Ik vind het een goed idee omdat ik hiphop leuker vind dan klassieke muziek :) .
En ik denk inderdaad dat er meer behoefte is aan een 'urban' radiozender onder de hedendaagse jeugd(oftewel mijn generatie :p ) dan aan een zender die alleen maar klassieke muziek (of metal) draait. Ik vind het niet zo'n ontzettend raar idee om een zender waar behoefte aan is te vervangen met een zender waar blijkbaar niet zoveel behoefte aan is, helemaal niet als de groep die er behoefte aan heeft ook de doelgroep is die bereikt moet worden. Of vinden jullie het gewoon zo'n raar idee omdat jullie allemaal niet van hiphop houden? ;) |
Als ze dan maar wel wat subliminale opvoedingsbevelen via die zender doorgeven, vind ik het wel best.
|
Citaat:
Hoezo is de groep die behoefte heeft aan hiphop, 'de doelgroep die bereikt moet worden'? En nee, hiphop is niet om van te houden. Maar dat is misschien wel wat subjectief. :p |
Ik vind de benaming allochtone zender nogal fout eigenlijk.... als het een zender met rap en R&B is, dan wordt het niet gelijk allochtoon....?
|
Citaat:
Staat in de beginquote ;) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wel weer kanker dat het een zender is voor allochtone jongeren, die er voor het overgrote deel toch geen boodschap aan hebben.. kosten? VEEL. Dan wordt er weer vijftig miljoen in een of ander project gestoken voor allochtone huisvrouwen die onderdrukt worden door hun man. Jezus, voor die vijftig miljoen kan je ze ontvoeren en een eigen durp in friesland geven, tering. |
Citaat:
|
Yay, nog meer openbare verspreiding van vervelende hiphop cq. raptroep en voor de wat serieuzere allochtone luisteraar Arabisch gejengel met een fantasieloze dreun eronder, daar zaten we op te wachten (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje retarded. Niets mis met "allochtone zenders"(WTF?! :| ) an sich, maar dit slaat gewoon nergens op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter kunnen ze radio 2 of 3 eruit gooien en het door Kink FM vervangen. Laat de publieke omroep zich nou maar met kwaliteit bezighouden, of het populair is daar moeten de commerciëlen zich maar druk over maken.
|
Staat Kink FM dan garant voor kwaliteit? Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
het enige wat ik zou missen op 3fm is de zendtijd van de vpro ansich. En voor de rest zijn er nog wat wel wat leuke dingen. Radio 2 moet sowieso blijven, vind ik. Maar Kink FM in de ether zou zeer goed zijn, krijgt de jeugd van tegenwoordig ook nog wat mee. |
er is wel behoefte aan radio 4, veel ouderen vinden het leuk om te luisteren. ik vind het onzin om zo'n zender op te zetten, tmf, radio 538 en 3fm bevatten genoeg hiphop en r&b en zijn al hartstikke 'urban'.
|
Citaat:
|
ik wist voordat bericht niet eens dat er uberhaupt een radio 4 bestond :confused:
|
Citaat:
|
Ik vind Radio 4 een prima zender waar ik wel eens naar luister als ik de radio aan heb. Vorig jaar heb ik er nog een klassieke cd gewonnen.
Maar goed, het is jammer dat deze zender zou moeten wijken voor een zender waar er meer dan genoeg van zijn. Ik vind het ook jammer dat een of andere hoge piet zo nodig hip wil zijn en lekker op de markt wil inspringen (zgn. urban cultuur). Mijn inziens moeten de publieken ook de minder populaire stromingen vertegenwoordigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het echt hokjeswerk. Krijgen we straks dan ook een autochtone zender? :| |
Citaat:
|
Ik luister best wel vaak naar FunX of schrijf je het Phanix?
|
klassieke muziek, jazz, nederlandse cultuur über allochtoonse banaliteit.
dit is echt absurd. |
dit mag eigenlijk gewoon niet gebeuren. laten we met hooivorken naar den haag gaan
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |